fischer to producent najwyższej jakości systemów zamocowań, wyrobów dla przemysłu samochodowego i zabawkarskiego, obecny w 18 krajach na całym świecie.
W ciągu ostatnich pięciu dekad dostarczył ponad 1000 wynalazków i opatentowanych rozwiązań technicznych w wielu dziedzinach inżynierskich.
Branża budowlana kojarzona jest głównie z zakupami w sklepach stacjonarnych i charakteryzuje się wysokim poziomem specjalizacji produktów. W tradycyjnym sklepie klient może podejść do sprzedawcy i poprosić o pomoc w wyborze odpowiedniego towaru. W e‑commerce kluczową rolę pełni karta produktu, która musi być wirtualnym odpowiednikiem doradcy klienta.
Nasz klient, znany z zaawansowanych i innowacyjnych rozwiązań, postawił przed nami następujące wyzwania:
Z naszego punku widzenia oferta kart rich content, idealnie wpasowała się w naszą strategię obecności produktów fischer w sferze online.
Budując karty wspieramy zarówno sieć naszych partnerów oferujących sprzedaż naszych produktów online, jednocześnie w innowacyjny sposób edukujemy klientów o zaletach i właściwościach naszych produktów.
Tak dobry, finalny efekt kart jest w dużej mierze zasługą zaangażowania i bardzo efektywnej pracy zespołu Custommerce. Mimo ekstremalnego czasu realizacji jaki został narzucony plus zupełnie nowa kategoria produktów do opracowania, efekt końcowy był dla nas bardzo zadawalający.
Z czystym sumieniem mogę polecić usługi Custummerce innym podmiotom szukającym godnego zaufania partnera do realizacji podobnych rozwiązań online.
Zastosowanie rich contentu w branży budowlanej przez markę fischer było pionierskim wdrożeniem tak innowacyjnej komunikacji produktowej na platformach e‑commerce.
Otwartość na innowacje marki fischer, a także platform TIM.pl i Buduj24.pl pozwoliła nam udowodnić, jak potężnym narzędziem marketingowym są karty produktowe typu rich content. Dobrze zaprojektowane, stanowią skuteczną odpowiedź na potrzeby klientów, marek i platform e‑commerce.
Rich content znakomicie uzupełnia omnichannelową komunikację marki i istotnie wpływa na realizację jej celów biznesowych (umocnienie wizerunku jakościowego lidera w swoich kategoriach oraz dynamiczny wzrost sprzedaży w kanale e‑commerce). Zastosowane rozwiązanie ułatwia klientom w różnym wieku poznanie i zrozumienie benefitów produktów marki oraz pomaga w podjęciu dobrych decyzji zakupowych.
Cieszymy się, że tym projektem zapoczątkowaliśmy rewolucję w podejściu do komunikacji produktowej na platformach e‑commerce w branży budowlanej w Polsce.