Kim jest nasz klient?

Remington jest światowym liderem w produkcji sprzętów do pielęgnacji włosów i ciała dla kobiet i mężczyzn.

Topowe produkty obejmują m.in. suszarki do włosów, prostownice i maszynki do golenia. Marka wchodzi w skład amerykańskiego koncernu Spectrum Brands.

Wyzwanie

Sprzedaż małego AGD w kanale e-commerce wykazuje duży potencjał rozwojowy. Na rynku dostępnych jest jednak wiele marek i produktów konkurencyjnych. Prawdziwym wyzwaniem dla klientów staje się wybór właściwego modelu.

Nasz klient uchodzi za lidera w swoich kategoriach produktów, a naszym zadaniem było:

  1. zaprojektowanie komunikacji produktowej w e-commerce, która w sposób atrakcyjny i angażujący pokaże klientom korzyści z zakupu produktów marki
  2. wyróżnienie oferty marki na tle wielu konkurencyjnych produktów
  3. zbudowanie wizerunku jakościowego lidera w swoich kategoriach produktowych

Metamorfoza karty produktowej

Opinia Klienta

Krzysztof Modrzewski
Digital Marketing Specialist

Przed nawiązaniem współpracy z Rich content house Custommerce, tworzyliśmy rich content wspólnie z agencją marketingową. Mogę więc śmiało porównać jak bardzo różni się proces współpracy. Zespół Custommerce to specjaliści w swoim fachu, doświadczeni i skoncentrowani na tworzeniu nowoczesnej komunikacji produktowej online.

Partnerska współpraca i wspólne warsztaty strategiczno-kreatywne pozwalają nam pokazywać produkty w niespotykany dotychczas sposób, wyróżniając je na tle produktów konkurencji.

Wiedza technologiczna i doświadczenie współpracy z dystrybutorami e‑commerce sprawiają, że nie muszę się martwić o wdrożenia kart produktów, oszczędzając mnóstwo czasu.

Jeśli zależy Ci, by Twoje produkty wyglądały na e-półce lepiej od konkurencji, wybierz Custommerce.

Liczba stworzonych kart produktowych w trakcie współpracy
80
Sklepy internetowe wraz z przykładowymi produktami, dla których wdrożyliśmy rich content

Proces realizacji
projektu krok po kroku

KROK 1

Ustalenie listy produktów (EAN), dla których mamy zaprojektowach karty produktów typu rich content

KROK 2

Ocena możliwości technicznych sklepów

KROK 3

Opracowanie makiety wzorcowej karty („master projekt”) na bazie dostarczonych przez markę materiałów

KROK 4

Wprowadzenie poprawek od klienta

KROK 5

Zaprojektowanie Rich Contentu dla wybranych przez klienta SKU z danej kategorii produktów

KROK 6

Przygotowanie reformatów kart do poszczególnych kanałów dystrybucji

KROK 7

Wdrożenie kart we współpracy ze sklepami

KROK 8

Audyt poprawności wdrożenia i wprowadzenie ewentualnych poprawek

Podsumowanie

Wspólnie z klientem, w ramach stałej współpracy konsekwentnie umacniamy wizerunek lidera jakościowego w kategorii sprzętów do pielęgnacji włosów i ciała dla kobiet i mężczyzn. Stworzyliśmy wyjątkowe (interaktywne) karty produktowe, które skutecznie uzupełniają komunikację prowadzoną w innych kanałach i umacniają pozycjonowanie marki.

W ramach cyklicznych warsztatów kreatywnych, wspólnie z klientem wypracowujemy rozwiązania, które jeszcze bardziej uatrakcyjnią i tak już najlepszą w swojej kategorii komunikację produktową w e‑commerce . Rich content dla kolejnych produktów i szerszej grupy dystrybutorów jest już w drodze i niebawem będzie dostępny dla klientów w sklepach online.

Cieszymy się, gdy po raz kolejny słyszymy od klienta, że nasz rich content realnie ułatwia realizować cele biznesowe marki.