Remington jest światowym liderem w produkcji sprzętów do pielęgnacji włosów i ciała dla kobiet i mężczyzn.
Topowe produkty obejmują m.in. suszarki do włosów, prostownice i maszynki do golenia. Marka wchodzi w skład amerykańskiego koncernu Spectrum Brands.
Sprzedaż małego AGD w kanale e-commerce wykazuje duży potencjał rozwojowy. Na rynku dostępnych jest jednak wiele marek i produktów konkurencyjnych. Prawdziwym wyzwaniem dla klientów staje się wybór właściwego modelu.
Nasz klient uchodzi za lidera w swoich kategoriach produktów, a naszym zadaniem było:
Przed nawiązaniem współpracy z Rich content house Custommerce, tworzyliśmy rich content wspólnie z agencją marketingową. Mogę więc śmiało porównać jak bardzo różni się proces współpracy. Zespół Custommerce to specjaliści w swoim fachu, doświadczeni i skoncentrowani na tworzeniu nowoczesnej komunikacji produktowej online.
Partnerska współpraca i wspólne warsztaty strategiczno-kreatywne pozwalają nam pokazywać produkty w niespotykany dotychczas sposób, wyróżniając je na tle produktów konkurencji.
Wiedza technologiczna i doświadczenie współpracy z dystrybutorami e‑commerce sprawiają, że nie muszę się martwić o wdrożenia kart produktów, oszczędzając mnóstwo czasu.
Jeśli zależy Ci, by Twoje produkty wyglądały na e-półce lepiej od konkurencji, wybierz Custommerce.
Wspólnie z klientem, w ramach stałej współpracy konsekwentnie umacniamy wizerunek lidera jakościowego w kategorii sprzętów do pielęgnacji włosów i ciała dla kobiet i mężczyzn. Stworzyliśmy wyjątkowe (interaktywne) karty produktowe, które skutecznie uzupełniają komunikację prowadzoną w innych kanałach i umacniają pozycjonowanie marki.
W ramach cyklicznych warsztatów kreatywnych, wspólnie z klientem wypracowujemy rozwiązania, które jeszcze bardziej uatrakcyjnią i tak już najlepszą w swojej kategorii komunikację produktową w e‑commerce . Rich content dla kolejnych produktów i szerszej grupy dystrybutorów jest już w drodze i niebawem będzie dostępny dla klientów w sklepach online.
Cieszymy się, gdy po raz kolejny słyszymy od klienta, że nasz rich content realnie ułatwia realizować cele biznesowe marki.