Ile razy chciałeś kupić coś przez internet, ale zrezygnowałeś z zakupu, zniechęcony brakiem informacji o produkcie?

Robienie zakupów online powinno być przyjemne.
Jednak czy zawsze tak jest?

Pomyśl o wszystkich sytuacjach, w których chciałeś kupić produkt online, ale natrafiałeś na lakoniczną prezentację produktu, która nijak nie odpowiadała na Twoje pytania.

Informacji oraz zdjęć było mało. Tekst był napisany tylko pod SEO, a zamiast korzyści z użytkowania i zalet produktu widziałeś jedynie dane techniczne.

  • Czy ufasz takiemu opisowi?
  • Czy nie masz wrażenia, że kupujesz kota w worku?
  • Ile razy wybrałeś inny produkt, którego prezentacja dostarczyła Ci więcej przydatnych informacji?

Twoi klienci czują i zachowują się tak samo!

Jak rozwiązać ten problem?

Zobacz, jak zrobili to inni!

Niech przemówią liczby

Obawiasz się, że poprawa wyglądu kart produktów to działanie wizerunkowe, bez przełożenia na sprzedaż?

Zobacz jakie wyniki dają karty produktów typu rich content!

44%
Wzrost przychodów ze sprzedaży
58%
Wzrost średniego czasu spędzonego na stronie produktu
12%
Wzrost średniej liczby zamówień produktów
91%
Spadek współczynnika odrzuceń

Z naszego rich contentu
korzystają

Klienci o współpracy
z nami

E-commerce jest dla nas bardzo istotną częścią biznesu, dlatego aby wyróżniać nasze produkty na e-półce i budować spójny wizerunek marki w wielu kanałach zdecydowaliśmy się na usługi Custommerce.

Rocznie tworzymy setki Rich Contentowych kart produktów, które wspierają wizerunek marki jako eksperta w trosce o skórę u wielu dystrybutorów. Specjalizacja Custommerce w tworzeniu wyjątkowej komunikacji produktowej, profesjonalne podejście, znajomość specyfiki branży kosmetycznej w e-commerce i doświadczenie we współpracy z kluczowymi dystrybutorami to ważne dla nas argumenty do współpracy.

Tworzone przez Custommerce materiały odpowiadają potrzebom marki i dystrybutora, a ich wysoka jakość i innowacyjne rozwiązania skutecznie wyróżniają NIVEA na tle konkurencji. Komunikacja produktowa jest atrakcyjna i angażująca dla klientów, a jednocześnie w znakomity sposób podkreśla korzyści płynące z produktów.

Responsywność i pełna koordynacja projektów na każdym etapie realizacji sprawia, że możemy śmiało polecić współpracę z Custommerce.

Małgorzata Sieczkowska
Dyrektor marketinguu

Przed nawiązaniem współpracy z Rich content house Custommerce, tworzyliśmy rich content wspólnie z agencją marketingową. Mogę więc śmiało porównać jak bardzo różni się proces współpracy. Zespół Custommerce to specjaliści w swoim fachu, doświadczeni i skoncentrowani na tworzeniu nowoczesnej komunikacji produktowej online.

Partnerska współpraca i wspólne warsztaty strategiczno-kreatywne pozwalają nam pokazywać produkty w niespotykany dotychczas sposób, wyróżniając je na tle produktów konkurencji.

Wiedza technologiczna i doświadczenie współpracy z dystrybutorami e‑commerce sprawiają, że nie muszę się martwić o wdrożenia kart produktów, oszczędzając mnóstwo czasu.

Jeśli zależy Ci, by Twoje produkty wyglądały na e-półce lepiej od konkurencji, wybierz Custommerce.

Krzysztof Modrzewski
Digital Marketing Specialistu

Z naszego punku widzenia oferta kart rich content, idealnie wpasowała się w naszą strategię obecności produktów fischer w sferze online.

Budując karty wspieramy zarówno sieć naszych partnerów oferujących sprzedaż naszych produktów online, jednocześnie w innowacyjny sposób edukujemy klientów o zaletach i właściwościach naszych produktów.

Tak dobry, finalny efekt kart jest w dużej mierze zasługą zaangażowania i bardzo efektywnej pracy zespołu Custommerce. Mimo ekstremalnego czasu realizacji jaki został narzucony plus zupełnie nowa kategoria produktów do opracowania, efekt końcowy był dla nas bardzo zadawalający.

Z czystym sumieniem mogę polecić usługi Custummerce innym podmiotom szukającym godnego zaufania partnera do realizacji podobnych rozwiązań online.

Mateusz Kopeć
Marketing Communication & E‑commerce Manageru

Jestem bardzo zadowolony z dotychczasowej współpracy z Custommerce. Firma od razu zrozumiała specyfikę naszej branży (AGD) oraz produktów. Posiada duże doświadczenie i wiedzę w zakresie tego, jak projektować content do e-commerce.

Cenię sobie też dobre relacje między nami, dzięki którym komunikacja przebiega jeszcze sprawniej. Wiem, że mogę z nimi zaczynać nowe projekty, mając gwarancję ich rzetelnej realizacji.

Marcin Szczuka
Kierownik ds. kluczowych klientówu

Współpracę z Custommerce cenię szczególnie za elastyczność w podejściu do klienta. Pracują tam naprawdę responsywni i otwarci na zmiany ludzie. Dostarczają umówione projekty na czas i sprawnie wdrażają poprawki. Co ważne ‑ cechują się wysokim poziomem samodzielności. Zlecając im przygotowanie kart produktów wiem, że oddaję ten obszar w dobre ręce.

Od samego początku współpracy w kontaktach z Custommerce doświadczałam pozytywnej i profesjonalnej obsługi. Mogę śmiało polecić tę firmę jako partnera w zakresie e‑commerce.

Karolina Łapa
Specjalista ds. Trade Marketinguu

Robiąc zakupy online, wciąż widzę, jak mało angażująca, jest w wielu e‑commerce komunikacja produktowa. Dzięki Custommerce zyskaliśmy pełną kontrolę nad prezentacją produktów w sklepach online. W atrakcyjny sposób prezentujemy największe zalety naszych produktów, co pomaga naszym klientom łatwiej podejmować decyzje zakupowe.

W naszej współpracy, najbardziej doceniam dużą wiedzę i doświadczenie, które pomagają sprawnie realizować projekty. Wysoka jakość projektów i terminowość zespołu Custommerce sprawia, że oszczędzam mnóstwo czasu na realizację innych zadań.

Magdalena Łuczak
Digital Manageru

Firma Custommerce to zespół specjalistów w swojej dziedzinie, którzy wykonują swoją pracę z najwyższą jakością i dokładnością. Ich profesjonalizm oraz terminowość są na bardzo wysokim poziomie.

Współpraca z Custommerce przebiega w bardzo partnerskiej atmosferze. Responsywność zespołu i szybkość reagowania na nasze potrzeby to mocna strona zespołu.

Dzięki stworzeniu przez Custommerce prawie 4000 kart produktowych rich content, udało nam się poprawić jakość prezentacji naszych produktów. Zaproponowane przez Custommerce rozwiązania techniczne przyczyniają się do poprawy procesu tworzenia kart produktowych rich content.

Polecamy firmę Custommerce jako godnego zaufania partnera, który zawsze dokładnie wykonuje swoją pracę i dostarcza materiały najwyższej jakości.

Jacek Kadziński
Menedżer ds. Digitalizacji Sprzedażyu

Wierzymy, że rich content jest odpowiedzią na zmieniające się potrzeby klienta w e-commerce. Zwłaszcza w dziedzinie wyposażenia wnętrz, gdzie opis musi pomóc mu wyobrazić sobie produkt, tak jakby oglądał go na żywo, w sklepie.

Dzięki kartom produktowym od Custommerce jesteśmy w stanie osiągnąć taki efekt - bogate opisy stanowią realny bodziec do zakupu i odróżniają naszą ofertę od oferty konkurencji.

Custommerce jest ponadto otwarte na nowe projekty. Traktuje klientów po partnersku, oferując biznesowe wsparcie w realizacji wyzwań.

Kilka lat współpracy, ponad 600 zrealizowanych kart produktów - sprawny proces to podstawa!

Ewa Wojciechowska
Brand Manageru

Od samego początku Custommerce wykazywało się terminowością i profesjonalizmem. Byliśmy mile zaskoczeni tym, jak sprawnie zostały zrealizowane karty. Co więcej, na początku współpracy został nam jasno i czytelnie przedstawiony proces realizacji projektu, co pozwoliło nam zrozumieć, jakie kroki muszą zostać wykonane po naszej stronie, aby mogły powstać karty rich content dla naszych wyrobów medycznych.

Custommerce to doświadczeni eksperci w swojej branży, co daje nam pewność, że ich rozwiązania są godne zaufania. W klarowny sposób wyjaśniają sens wprowadzonych rozwiązań, a także możliwe pozytywne skutki jakie wiążą się z wdrażaniem nowych rozwiązań w kanale e-commerce. Projekt Intro, to z pewnością idealne rozwiązanie dla firm, które pragną rozpocząć tworzenie i implementację rozbudowanych treści w postaci kart rich content dla swoich produktów, nie tylko w farmacji.

Paweł Kotecki
Specjalista ds. Badań i Rozwojuu

Mieliśmy przyjemność współpracować z Custommerce przy projekcie Intro, którego rezultatem są karty produktów typu rich content dla marki PUPA Milano. Ten projekt w naszej opinii jest doskonały dla marek, które zaczynają tworzyć karty typu rich content dla swoich produktów. Z perspektywy czasu widzimy wyraźnie, że decyzja podjęcia współpracy z Custommerce była dla nas dobrą inwestycją, która pozwala nam nie tylko wyróżnić się na tle innych firm z naszej branży, ale też rzeczywiście zyskać przewagę konkurencyjną.

Karty produktów dla naszej marki zostały przygotowane z największą dokładnością, popartą researchem i odpowiednią analizą, przez doświadczony zespół ekspertów w tej branży. Dzięki temu nie mieliśmy najmniejszych obaw, że warto w końcu podjąć ten krok i rozpocząć realizację rich contentu z Custommerce.

Pomimo tego, że mieliśmy do dyspozycji ograniczoną ilość materiału, Custommerce stworzyło ciekawy projekt graficzny, który idealnie oddał charakter naszych produktów. Custommerce dotrzymuje ustalonych w harmonogramie terminów, co jest niezwykle istotne dla naszej firmy. Za duży plus współpracy uznajemy też fakt, że zespół Custommerce zawsze jest gotowy odpowiedzieć na nasze pytania i udzielić nam wsparcia w trakcie trwania projektu.

Marta Kunkel
Senior Product Manageru

Współpracę z Custommerce rozpoczęliśmy w ramach projektu Intro, który jest doskonały dla firm, które rozpoczynają tworzyć karty rich content dla swoich produktów i chcą się przekonać, jak przebiega taki proces, ile czasu należy mu poświęcić oraz czego można się spodziewać po wdrożeniu gotowych kart.

Wybraliśmy Custommerce ze względu na ich duże doświadczenie w branży — są pierwszym rich content housem w Polsce, który zaczął realizować karty produktów i obecnie w swoim portfolio mają klientów z przeróżnych sektorów — od dużych graczy po małe, lokalne firmy. Duże doświadczenie w branży oraz grono zaufanych klientów Custommerce sprawiło, że postanowiliśmy zdecydować się na współpracę.

Wysoki koszt jednostkowy za całą wykonaną pracę, czyli przeprowadzenie researchu i analizy konkurencji, przygotowanie architektury informacji na karcie czy stworzenie indywidualnego projektu graficznego, prowadzenie projektu i wdrożenie gotowych kart na stronach resellerów, z perspektywy czasu okazał się dobrą inwestycją.

Polecamy Custommerce jako rzetelnego partnera biznesowego, który dotrzymuje ustalonych terminów. Nawiązanie współpracy pozwoliło nam nie tylko uporządkować ofertę poprzez przedstawienie produktów w nowoczesny i uporządkowany sposób, ale też odciążyć pracowników, którzy mogą skupić się na innych działaniach.

Monika Jeschke
Koordynatorka marketinguu

Współpracę z firmą Custommerce, rozpoczęliśmy w ramach projektu Intro. Jest to doskonałe rozwiązanie dla firm, które rozpoczynają swoją przygodę z rich contentem. Projekt Intro, to złożone działania, takie jak: dostosowanie treści do kart, optymalizacja doświadczenia użytkownika (UX), projektowanie graficzne oraz zarządzanie projektem.

Custommerce to specjaliści z dużym doświadczeniem w branży. Już po pierwszej rozmowie wiedziałam, że po drugiej stronie są ludzie, którzy wiedzą, co robią i są zorientowani w najnowszych trendach i rozwiązaniach. Podczas pracy okazało się, że współpraca nad projektem jest doskonale zorganizowana i zaplanowana, ogromne wrażenie zrobił na mnie sposób przekazywania feedbacku dotyczącego projektu graficznego, który ułatwia współpracę i oszczędza dużo czasu.

W całym, doskonale zaplanowanym procesie wrażenie robiła także terminowość Costommerce – mogę śmiało powiedzieć że zawsze dotrzymują terminów! A zespół Custommerce jest nie tylko profesjonalny, ale też sympatyczny. Nasze pytania i uwagi były zawsze mile widziane. W tym projekcie miałam po drugie stronie prawdziwych partnerów gotowych odpowiedzieć na każde pytanie.

Projekt Intro okazał się dla nas dobrą inwestycją, która pozwoliła nam wyróżnić się na tle konkurencji oraz czytelniej przedstawić naszą ofertę konsumentom. To doskonałe rozwiązanie dla marek, które chcą rozpocząć proces tworzenia i wdrażania kart rich content i szukają sprawdzonego biznesowego partnera. Profesjonalne podejście, specjalistyczna wiedza, szybka realizacja, wysoka jakość projektów graficznych oraz doskonała obsługa sprawiają, że polecamy do tego zadania Custommerce.

Katarzyna Kostacińska
Marketing Manageru

Jesteśmy Custommerce
#1 RICH CONTENT
HOUSE W POLSCE.

Pomagamy klientom zwiększać sprzedaż w e‑commerce, tworząc i wdrażając atrakcyjne karty produktów. Nasz wyspecjalizowany zespół zrealizował już ponad 30 000 projektów rich content dla liderów w branżach: AGD, budowlanej, farmaceutycznej, kosmetycznej, spożywczej i wyposażenia wnętrz. Karty produktów naszych klientów wdrażamy na strony kluczowych dystrybutorów — zarówno w Polsce, jak i za granicą.