Pomyśl o wszystkich sytuacjach, w których chciałeś kupić produkt online, ale natrafiałeś na lakoniczną prezentację produktu, która nijak nie odpowiadała na Twoje pytania.
Informacji oraz zdjęć było mało. Tekst był napisany tylko pod SEO, a zamiast korzyści z użytkowania i zalet produktu widziałeś jedynie dane techniczne.
Twoi klienci czują i zachowują się tak samo!
Jak rozwiązać ten problem?
Zobacz, jak zrobili to inni!
Obawiasz się, że poprawa wyglądu kart produktów to działanie wizerunkowe, bez przełożenia na sprzedaż?
Zobacz jakie wyniki dają karty produktów typu rich content!
Pomagamy klientom zwiększać sprzedaż w e‑commerce, tworząc i wdrażając atrakcyjne karty produktów. Nasz wyspecjalizowany zespół zrealizował już ponad 30 000 projektów rich content dla liderów w branżach: AGD, budowlanej, farmaceutycznej, kosmetycznej, spożywczej i wyposażenia wnętrz. Karty produktów naszych klientów wdrażamy na strony kluczowych dystrybutorów — zarówno w Polsce, jak i za granicą.