Co to jest karta produktowa?

Oferta karty produktowe

Interaktywne karty produktowe to skuteczna, angażująca i atrakcyjna wizualnie forma prezentacji Twoich produktów w sklepach internetowych.

W najprostszym tłumaczeniu karta produktu to zbiór wszystkich informacji, które będą użyteczne dla osoby potencjalnie zainteresowanej kupnem Twojego towaru w sklepie internetowym. Stanowi kluczowi element mający skłonić internautę do podjęcia decyzji zakupowej. Dobrze zaprojektowana i wykonana karta produktu zwiększa szanse na podniesienie konwersji sprzedaży i jednocześnie buduje wizerunek Twojej marki.

Co zyskasz dzięki kartom produktowym?

  • zwiększysz konwersję sprzedaży online
  • zbudujesz atrakcyjny wizerunek produktu i marki
  • wyróżnisz swoje produkty na tle konkurencji
  • ułatwisz podjęcie decyzji zakupowej Twoim klientom
  • efektywnie wykorzystasz budżet marketingowy

Dlaczego używamy pojęcia: interaktywne karty produktowe?

Bo w odróżnieniu od zwykłych (statycznych i nudnych) treści, które są mało atrakcyjne dla Twoich potencjalnych klientów, nasze rozwiązania zapewniają wyjątkową interakcję z Twoimi produktami.

W tym celu wykorzystujemy ponad 40 dynamicznych modułów, by w intrygujący sposób przedstawić Twoje produkty w najlepszy możliwy sposób.

Jak nasze karty produktowe wpływają na ścieżkę zakupową Twoich klientów?

Ścieżka zakupowa bez naszej karty:

  • Google
  • Karta produktu w sklepie internetowym
  • Wyjście z karty produktu z powodu:
  1. Braku kompletu informacji o produkcie lub
  2. Braku języka korzyści pokazującego benefity płynące z zakupu Twojego produktu
  3. Mało atrakcyjnej forma prezentacji produktu lub
  4. Braku odpowiedzi na na istotne z punktu widzenia klienta pytania dot. produktu lub
  5. Braku spójności komunikacji między kampanią a produktem w sklepie online (atrakcyjna reklama w tv i beznadziejna karta produktu w sklepie)
  6. powrót do Google
  7. przeszukiwanie forów
  8. poszukiwanie rankingów produktów
  9. przeglądanie porównywarek cenowych
  10. poszukiwanie recenzji pisemnych (blogi) i video (YouTube)
  11. powrót do sklepu i wybór KONKURENCYJNEGO produktu

Ścieżka zakupowa z naszą, interaktywną kartą produktową:

  • Google
  • Interaktywna karta produktu w sklepie internetowym:
  1. Atrakcyjna wizualnie prezentacja produktu
  2. Komplet informacji o cechach, funkcjach i korzyściach oferowanych przez Twój produkt
  3. Treść przygotowana w sposób zrozumiały dla odbiorcy
  4. Angażujemy klienta w poznawanie korzyści i zalet Twoich produktów poprzez mechanizmy zachęcające do interakcji z produktem
  5. Doprowadzamy do sytuacji, w której Twój klient wie, czy produkt spełnia jego potrzeby
  6. Koszyk zakupowy i finalizacja transakcji

Co sprawia, że nasze karty produktowe są wyjątkowe w swoim rodzaju?

W naszej codziennej pracy wykorzystujemy innowacyjną wiedzę z zakresu neuromarketingu. Mieliśmy przyjemność realizować, jedyne w Europie, tak zaawansowane badania, wykorzystujące jednocześnie różnorodne metody badawcze: QEEG, SC GSR i Eye Tracking, by ustalić algorytm idealnej karty produktowej. Wiemy jakie elementy pozytywnie stymulują podświadomość Twoich klientów do podejmowania decyzji zakupowych.

Na tej podstawie tworzymy unikatowy design i komunikację produktu. Korzystamy z naszych autorskich narzędzi technologicznych. Dzięki nim jesteśmy w stanie szybko i skutecznie wdrożyć, bogate w elementy interaktywne karty produktowe, w dowolnym sklepie internetowym na całym świecie.

Wszystkie tworzone przez nas karty są zoptymalizowane do wyświetlania na urządzeniach mobilnych (telefony komórkowe i tablety), laptopach i komputerach stacjonarnych. To sprawia, że klient zawsze zobaczy Twój produkt w optymalnej formie.

Skontaktuj się z nami i dowiedz się więcej

Dlaczego warto nam zaufać?

Jesteśmy specjalistami w swoim fachu. Koncentrujemy się na kompleksowej realizacji projektów z zakresu nowoczesnej komunikacji produktowej. Zapewniamy spójny wizerunek marki na wszystkich etapach ścieżki zakupowej Twoich klientów.

Mamy na koncie już ponad 20 000 wdrożonych kart produktowych w małych, średnich i dużych sklepach i sieciach internetowych w Polsce i za granicą.

Nieustannie poszerzamy portfolio obsługiwanych branż i marek. Wiedza czerpana ze współpracy z naszymi klientami pozwala nam implementować do projektów najlepsze praktyki wykorzystywane w różnych branżach.

Nieustannie rozwijamy narzędzia własne, które pozwalają nam skalować i automatyzować proces tworzenia i dystrybucji kart produktowych. To sprawia, że bardzo pozytywnie zaskakujemy kolejnych klientów, relacją kosztów do jakości realizowanych prac.

Indywidualnie dostosowujemy formułę współpracy. Angażujemy Ciebie w takim stopniu jakim sobie życzysz. To czy mamy pracować w pełni autonomicznie raportujàc Tobie postępy prac, czy uczynić Cię integralnym członkiem zespołu projektowego zostawiamy do Twojej decyzji.

Wierzymy, że wysoka jakość świadczonych usług, pomaga nam budować długoterminowe relacje z naszymi klientami. Marża nie jest dla nas najważniejszym wyznacznikiem sukcesu.

Uwielbiamy to uczucie, gdy realizujemy interesujące projekty z ciekawymi ludźmi.

Dołącz do grona naszych klientów :)

Czego potrzebujesz, by rozpocząć z nami współpracę?

Po pierwsze - nikt nie zna lepiej Twojej marki i produktów od Ciebie. Dlatego jesteś dla nas ekspertem, a Twoja wiedza jest niezbędna, byśmy mogli pomóc odnieść Ci sukces.

Po drugie - dysponujesz wiedzą i dostępem do materiałów takich jak:

  • lista cech/funkcji produktu
  • opis produktu
  • zdjęcia (np. packahoty, zdjęcia kontekstowe, sesje aranżowane)
  • multimedia (np. animacje, video, reklamy produktowe)
  • brandbook (manual, ikony itp.)

Po trzecie - znasz rozkład i wolumen SKU per sklepy internetowe, dla których mielibyśmy przygotować karty produktowe.

Po czwarte - masz dedykowanych opiekunów w poszczególnych sklepach internetowych, z którymi w Twoim imieniu zadbamy o prawidłowe wdrożenie zaakceptowanych przez Ciebie kart produktowych.

Po piąte - Każdego klienta przyjmujemy z przysłowiowym „dobrodziejstwem inwentarza”, by optymalnie wykorzystać posiadane przez Ciebie materiały i nie narażać Cię na zbędne koszty produkcji contentu.

Jeśli uznasz, że powinniśmy stworzyć brakujące elementy contentu, który wykorzystamy w projektach kart, z przyjemnością podejmiemy się tego zadania.