Karty produktów
typu Rich Content

Wykorzystaj ich potencjał by podnieść jakość doświadczenia zakupowego Twoich klientów w e‑commerce.
Custommerce – skuteczna sprzedaż internetowa, zwiększanie sprzedaży w sklepie

Czym są karty produktów typu Rich Content?

Karty produktów typu rich content to atrakcyjne wizualnie prezentacje produktów w sklepach internetowych. Dobrze przygotowany rich content pomaga klientom, w pełni poznać i zrozumieć zalety produktów, aby mogli podejmować właściwe decyzje zakupowe.
Co wyróżnia karty produktów typu Rich Content?
Każda karta produktowa typu rich content zawiera bogate informacje o produkcie, które mogą obejmować zdjęcia, opisy, animacje, filmy, elementy interaktywne, specyfikacje techniczne i wiele innych. Dzięki temu użytkownicy mogą uzyskać pełny obraz produktu, bezpośrednio w miejscu zakupu, bez konieczności szukania niezbędnych informacji na innych stronach.

Jak może wyglądać projekt dla Ciebie?

Wystarczy że klikniesz w przycisk poniżej i umówisz się z jednym z naszych specjalistów na bezpłatną konsultację.

Karty produktów Rich Content —
dlaczego warto w nie inwestować?

Karty produktów Rich Content nazywane są także bogatymi opisami produktów, a + Contentem (termin stosowany przez Amazon), contentem produktowym, PDP (Product Detailed Pages), enhanced contentem lub landing page’ami produktowymi.
Wzbudzają zainteresowanie konsumentów swoją wizualnie atrakcyjną formą, przez co skutecznie zachęcają do zakupu.
Wyróżniają produkty w e-sklepach na tle konkurencji.
Pokazują produkty z różnych perspektyw i w użyciu, co pozwala lepiej zrozumieć jego zastosowanie oraz dostrzec i zrozumieć ich zalety.
Dzięki zastosowaniu animacji i materiałów wideo pozwalają wejść w interakcję z produktami on-line.
W łatwy do przyswojenia sposób pozwalają przekazać klientowi wszelkie niezbędne informacje i rozwiać jego obawy zakupowe.
Skracają ścieżkę zakupową, bo nie wymagają przechodzenia na inne strony w celu zebrania dodatkowych informacji o produkcie.
Pozwalają zmniejszyć odsetek zwrotów produktów dzięki kompletnym informacjom przed zakupem.
Budują wizerunek marki i skutecznie zachęcają do zakupu.

Czy karty produktów Rich Content to rozwiązanie dla każdego?

Na Rich Content decydują się zarówno małe i średnie firmy, jak i duże polskie i międzynarodowe korporacje. Każdy tego typu projekt, musi uwzględniać wszystkie specyficzne i istotne dla marki okoliczności. Kluczem jest dobór właściwego rozwiązania do aktualnych potrzeb, ale i zasobów danej marki.
Zobacz, w jaki sposób możesz wykorzystać karty produktów Rich Content w swojej branży. Poznaj szczegóły naszej oferty.

Branża AGD

Niesamowicie silna pozycja lokalnych sieci handlowych i zróżnicowana konkurencja sprawia, że dobrej jakości karty produktów typu Rich Content to w tej branży to absolutny must have.
Naszymi klientami są m.in.:

Branża farmaceutyczna

Marki farmaceutyczne zaczęły dostrzegać, że komunikacja produktowa w e‑commerce, która jest spójna z m.in. kampaniami ATL, to ważny element strategii marketingowo-sprzedażowej.
Naszymi klientami są m.in.:

Branża kosmetyczna

Szerokość półki w branży kosmetycznej na rynku polskim może przyprawić o ból głowy. Wyróżnienie produktów w e‑commerce na tle konkurencji, to najczęstsze zadanie, które dostajemy od klientów z tej branży.
Naszymi klientami są m.in.:

Branża elektroinstalacyjna

Marki w tej branży, skutecznie nadrabiają zaległości, w zakresie transformacji cyfrowej. Platformy e‑commerce B2B (np. tim.pl) zauważają bardzo mocne przełożenie kart produktów typu rich content na sprzedaż.
Naszymi klientami są m.in.:

Branża wyposażenia wnętrz

Branża, która ma duży potencjał wizualny, ale przez lata zaniedbywała prezentacje produktów w e‑commerce. Pojawiają się jednak pionierzy, którzy definiują na nowo standardy w tym sektorze.
Naszymi klientami są m.in.:

Inne branże

W Polsce istnieje kilkadziesiąt tysięcy sklepów internetowych. Wiele z nich, działa w rynkowych niszach. Mamy niezbędne kompetencje i doświadczenie we wspieraniu właśnie takich marek.
Naszymi klientami są m.in.:

Karty produktów dla e‑commerce — ile kosztuje Rich Content?

Dla każdego klienta przygotowujemy indywidualną wycenę, która uwzględnia jego konkretne wymagania. Wpływ na koszty przygotowania kart produktów Rich Content do e‑commerce mają m.in.:
  • Liczba produktów, dla których chcesz przygotować karty.
  • Stopień atrakcyjności kart (np. ilość zastosowanych elementów interaktywnych).
  • Liczba sklepów internetowych, do których chcesz wdrożyć karty produktów Rich Content.
  • Materiały, którymi dysponujesz: opisy tekstowe, packshoty, zdjęcia aranżowane, ikony, animacje, video, rysunki techniczne etc.
  • Poziom zaangażowania zespołu Klienta we współpracę.

Jak może wyglądać projekt dla Ciebie?

Wystarczy że klikniesz w przycisk poniżej i umówisz się z jednym z naszych specjalistów na bezpłatną konsultację.

Od czego zacząć? Czyli jak przebiega współpraca?

  1. Bezpłatna konsultacja ‑ diagnoza stanu obecnego i sprawdzenie, czy nasza usługa jest dla klienta.
  2. Projekt Intro ‑ weryfikacja nas jako partnera do współpracy.
  3. Współpraca stała / projektowa ‑ współpraca docelowa w modelu, który jest dla klienta najwygodniejszy.

Projekt Intro — na czym polega?

Projekt Intro to kompleksowa usługa, której celem jest wypracowanie wzorcowej karty produktu, która będzie bazą dla przyszłych projektów dla innych produktów Twojej marki.
Onboarding i project management
Wprowadzenie klienta w projekt, czyli m.in. wyjaśnienie jak będzie przebiegała współpraca. Nad całym projektem i poszczególnymi zadaniami czuwa dedykowany opiekun projektu.
Research i analiza
Konkurencji, treści, materiałów graficznych i wymagań technicznych u dystrybutorów.
Architektura informacji
Zaprojektowanie architektury informacji we wzorcowej karcie, rekomendacja fraz kluczowych pod SEO oraz wypracowanie hierarchii cech produktu.
Kreacja
Koncepcja kreatywna, przygotowanie projektu graficznego z uwzględnieniem ścieżki klienta na karcie oraz dostosowanie materiałów do technologii rich contentu.
Programowanie
Zbudowanie wzorcowej ścieżki kodu, czyli przygotowanie metamorfozy prezentacji produktu (przed i po), budowa modułów interaktywnych i optymalizacja kodu do zastosowania w innych projektach.
Wdrożenie i optymalizacja
Opracowanie procesu wdrożenia kart produktowych w tym zbudowanie listy poprawności wdrożenia u partnerów, optymalizacja wdrożonych kart oraz opracowanie formatu raportów.

Projekt Intro — jakie korzyści daje?

  • Możesz sprawdzić, czy współpraca z nami Ci odpowiada, bez konieczności zawierania długoterminowej umowy
  • Zaktualizujesz strategię komunikacji produktowej w e‑commerce
  • Otrzymasz metamorfozę produktu przed i po – na bazie własnego produktu
  • Ograniczysz ryzyko inwestowania większych środków na start
  • Poznasz proces / harmonogram realizacji projektu i dopasowujesz go do swoich potrzeb
  • Sprawdzisz, z jaką pracą po Twojej stronie będzie wiązała się realizacja projektu
  • Określisz zasoby wewnętrzne, które są potrzebne do realizacji projektu
  • Ustalisz koszty realizacji projektu na większą skalę

Zależy Ci na tym, aby skutecznie budować przewagę konkurencyjną w swojej branży?

Nasze usługi mogą być dobrą inwestycją dla Twojej firmy. Umów się z naszym specjalistą na bezpłatną konsultację.

Kto pracuje nad Twoim projektem?

W realizację każdego projektu zaangażowany jest zespół specjalistów:
  • Account ‑ odpowiedzialny za obsługę biznesową
  • Project Manager ‑ odpowiedzialny za realizację projektu, bieżącą komunikację z klientem i koordynację poprawnego wdrożenia
  • Researcher ‑ odpowiedzialny za analizę
  • Content Specialist ‑ odpowiedzialny za opracowanie architektury informacji, które znajdą się w karcie oraz komplet treści napisanych językiem korzyści
  • UX /i Graphic Designer ‑ odpowiedzialny za koncepcję kreatywną i dedykowany projekt graficzny
  • Web Developer ‑ odpowiedzialny za oprogramowanie karty wraz z modułami interaktywnymi i optymalizację kart produktów

Przykłady zrealizowanych kart produktów

Porównaj wygląd przed i po, zrealizowanych w ostatnim czasie kart produktów
Rich Content dla naszych klientów.
fischer
Pionierskie wdrożenie kart produktów Rich Content na platformie B2B tim.pl
Nivea
Karty produktów u kluczowych dystrybutorów e‑commerce m.in. rossmann.pl i super-pharm.pl
iRobot
Rich Content w wersji premium dla lidera w swojej kategorii produktowej
Biofarm
Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore et dolore
Remington
Lider kategorii wykorzystuje „best in class” Rich Content u kluczowych dytrybutorów
Legrand
Zaawansowane technicznie produkty w atrakcyjnej odsłonie na platformie B2B tim.pl

Co klienci mówią o nas?

    E-commerce jest dla nas bardzo istotną częścią biznesu, dlatego aby wyróżniać nasze produkty na e-półce i budować spójny wizerunek marki w wielu kanałach zdecydowaliśmy się na usługi Custommerce.

    Rocznie tworzymy setki Rich Contentowych kart produktów, które wspierają wizerunek marki jako eksperta w trosce o skórę u wielu dystrybutorów. Specjalizacja Custommerce w tworzeniu wyjątkowej komunikacji produktowej, profesjonalne podejście, znajomość specyfiki branży kosmetycznej w e-commerce i doświadczenie we współpracy z kluczowymi dystrybutorami to ważne dla nas argumenty do współpracy.

    Tworzone przez Custommerce materiały odpowiadają potrzebom marki i dystrybutora, a ich wysoka jakość i innowacyjne rozwiązania skutecznie wyróżniają NIVEA na tle konkurencji. Komunikacja produktowa jest atrakcyjna i angażująca dla klientów, a jednocześnie w znakomity sposób podkreśla korzyści płynące z produktów.

    Responsywność i pełna koordynacja projektów na każdym etapie realizacji sprawia, że możemy śmiało polecić współpracę z Custommerce.

    Małgorzata Sieczkowska
    Dyrektor marketingu

    Przed nawiązaniem współpracy z Rich content house Custommerce, tworzyliśmy rich content wspólnie z agencją marketingową. Mogę więc śmiało porównać jak bardzo różni się proces współpracy. Zespół Custommerce to specjaliści w swoim fachu, doświadczeni i skoncentrowani na tworzeniu nowoczesnej komunikacji produktowej online.

    Partnerska współpraca i wspólne warsztaty strategiczno-kreatywne pozwalają nam pokazywać produkty w niespotykany dotychczas sposób, wyróżniając je na tle produktów konkurencji.

    Wiedza technologiczna i doświadczenie współpracy z dystrybutorami e‑commerce sprawiają, że nie muszę się martwić o wdrożenia kart produktów, oszczędzając mnóstwo czasu.

    Jeśli zależy Ci, by Twoje produkty wyglądały na e-półce lepiej od konkurencji, wybierz Custommerce.

    Krzysztof Modrzewski
    Digital Marketing Specialist

    Z naszego punku widzenia oferta kart rich content, idealnie wpasowała się w naszą strategię obecności produktów fischer w sferze online.

    Budując karty wspieramy zarówno sieć naszych partnerów oferujących sprzedaż naszych produktów online, jednocześnie w innowacyjny sposób edukujemy klientów o zaletach i właściwościach naszych produktów.

    Tak dobry, finalny efekt kart jest w dużej mierze zasługą zaangażowania i bardzo efektywnej pracy zespołu Custommerce. Mimo ekstremalnego czasu realizacji jaki został narzucony plus zupełnie nowa kategoria produktów do opracowania, efekt końcowy był dla nas bardzo zadawalający.

    Z czystym sumieniem mogę polecić usługi Custummerce innym podmiotom szukającym godnego zaufania partnera do realizacji podobnych rozwiązań online.

    Mateusz Kopeć
    Marketing Communication & E‑commerce Manager

    Jestem bardzo zadowolony z dotychczasowej współpracy z Custommerce. Firma od razu zrozumiała specyfikę naszej branży (AGD) oraz produktów. Posiada duże doświadczenie i wiedzę w zakresie tego, jak projektować content do e-commerce.

    Cenię sobie też dobre relacje między nami, dzięki którym komunikacja przebiega jeszcze sprawniej. Wiem, że mogę z nimi zaczynać nowe projekty, mając gwarancję ich rzetelnej realizacji.

    Marcin Szczuka
    Kierownik ds. kluczowych klientów

    Współpracę z Custommerce cenię szczególnie za elastyczność w podejściu do klienta. Pracują tam naprawdę responsywni i otwarci na zmiany ludzie. Dostarczają umówione projekty na czas i sprawnie wdrażają poprawki. Co ważne ‑ cechują się wysokim poziomem samodzielności. Zlecając im przygotowanie kart produktów wiem, że oddaję ten obszar w dobre ręce.

    Od samego początku współpracy w kontaktach z Custommerce doświadczałam pozytywnej i profesjonalnej obsługi. Mogę śmiało polecić tę firmę jako partnera w zakresie e‑commerce.

    Karolina Łapa
    Specjalista ds. Trade Marketingu

    Robiąc zakupy online, wciąż widzę, jak mało angażująca, jest w wielu e‑commerce komunikacja produktowa. Dzięki Custommerce zyskaliśmy pełną kontrolę nad prezentacją produktów w sklepach online. W atrakcyjny sposób prezentujemy największe zalety naszych produktów, co pomaga naszym klientom łatwiej podejmować decyzje zakupowe.

    W naszej współpracy, najbardziej doceniam dużą wiedzę i doświadczenie, które pomagają sprawnie realizować projekty. Wysoka jakość projektów i terminowość zespołu Custommerce sprawia, że oszczędzam mnóstwo czasu na realizację innych zadań.

    Magdalena Łuczak
    Digital Manager

    Firma Custommerce to zespół specjalistów w swojej dziedzinie, którzy wykonują swoją pracę z najwyższą jakością i dokładnością. Ich profesjonalizm oraz terminowość są na bardzo wysokim poziomie.

    Współpraca z Custommerce przebiega w bardzo partnerskiej atmosferze. Responsywność zespołu i szybkość reagowania na nasze potrzeby to mocna strona zespołu.

    Dzięki stworzeniu przez Custommerce prawie 4000 kart produktowych rich content, udało nam się poprawić jakość prezentacji naszych produktów. Zaproponowane przez Custommerce rozwiązania techniczne przyczyniają się do poprawy procesu tworzenia kart produktowych rich content.

    Polecamy firmę Custommerce jako godnego zaufania partnera, który zawsze dokładnie wykonuje swoją pracę i dostarcza materiały najwyższej jakości.

    Jacek Kadziński
    Menedżer ds. Digitalizacji Sprzedaży

    Wierzymy, że rich content jest odpowiedzią na zmieniające się potrzeby klienta w e-commerce. Zwłaszcza w dziedzinie wyposażenia wnętrz, gdzie opis musi pomóc mu wyobrazić sobie produkt, tak jakby oglądał go na żywo, w sklepie.

    Dzięki kartom produktowym od Custommerce jesteśmy w stanie osiągnąć taki efekt - bogate opisy stanowią realny bodziec do zakupu i odróżniają naszą ofertę od oferty konkurencji.

    Custommerce jest ponadto otwarte na nowe projekty. Traktuje klientów po partnersku, oferując biznesowe wsparcie w realizacji wyzwań.

    Kilka lat współpracy, ponad 600 zrealizowanych kart produktów - sprawny proces to podstawa!

    Ewa Wojciechowska
    Brand Manager

    Od samego początku Custommerce wykazywało się terminowością i profesjonalizmem. Byliśmy mile zaskoczeni tym, jak sprawnie zostały zrealizowane karty. Co więcej, na początku współpracy został nam jasno i czytelnie przedstawiony proces realizacji projektu, co pozwoliło nam zrozumieć, jakie kroki muszą zostać wykonane po naszej stronie, aby mogły powstać karty rich content dla naszych wyrobów medycznych.

    Custommerce to doświadczeni eksperci w swojej branży, co daje nam pewność, że ich rozwiązania są godne zaufania. W klarowny sposób wyjaśniają sens wprowadzonych rozwiązań, a także możliwe pozytywne skutki jakie wiążą się z wdrażaniem nowych rozwiązań w kanale e-commerce. Projekt Intro, to z pewnością idealne rozwiązanie dla firm, które pragną rozpocząć tworzenie i implementację rozbudowanych treści w postaci kart rich content dla swoich produktów, nie tylko w farmacji.

    Paweł Kotecki
    Specjalista ds. Badań i Rozwoju

    Mieliśmy przyjemność współpracować z Custommerce przy projekcie Intro, którego rezultatem są karty produktów typu rich content dla marki PUPA Milano. Ten projekt w naszej opinii jest doskonały dla marek, które zaczynają tworzyć karty typu rich content dla swoich produktów. Z perspektywy czasu widzimy wyraźnie, że decyzja podjęcia współpracy z Custommerce była dla nas dobrą inwestycją, która pozwala nam nie tylko wyróżnić się na tle innych firm z naszej branży, ale też rzeczywiście zyskać przewagę konkurencyjną.

    Karty produktów dla naszej marki zostały przygotowane z największą dokładnością, popartą researchem i odpowiednią analizą, przez doświadczony zespół ekspertów w tej branży. Dzięki temu nie mieliśmy najmniejszych obaw, że warto w końcu podjąć ten krok i rozpocząć realizację rich contentu z Custommerce.

    Pomimo tego, że mieliśmy do dyspozycji ograniczoną ilość materiału, Custommerce stworzyło ciekawy projekt graficzny, który idealnie oddał charakter naszych produktów. Custommerce dotrzymuje ustalonych w harmonogramie terminów, co jest niezwykle istotne dla naszej firmy. Za duży plus współpracy uznajemy też fakt, że zespół Custommerce zawsze jest gotowy odpowiedzieć na nasze pytania i udzielić nam wsparcia w trakcie trwania projektu.

    Marta Kunkel
    Senior Product Manager

    Współpracę z Custommerce rozpoczęliśmy w ramach projektu Intro, który jest doskonały dla firm, które rozpoczynają tworzyć karty rich content dla swoich produktów i chcą się przekonać, jak przebiega taki proces, ile czasu należy mu poświęcić oraz czego można się spodziewać po wdrożeniu gotowych kart.

    Wybraliśmy Custommerce ze względu na ich duże doświadczenie w branży — są pierwszym rich content housem w Polsce, który zaczął realizować karty produktów i obecnie w swoim portfolio mają klientów z przeróżnych sektorów — od dużych graczy po małe, lokalne firmy. Duże doświadczenie w branży oraz grono zaufanych klientów Custommerce sprawiło, że postanowiliśmy zdecydować się na współpracę.

    Wysoki koszt jednostkowy za całą wykonaną pracę, czyli przeprowadzenie researchu i analizy konkurencji, przygotowanie architektury informacji na karcie czy stworzenie indywidualnego projektu graficznego, prowadzenie projektu i wdrożenie gotowych kart na stronach resellerów, z perspektywy czasu okazał się dobrą inwestycją.

    Polecamy Custommerce jako rzetelnego partnera biznesowego, który dotrzymuje ustalonych terminów. Nawiązanie współpracy pozwoliło nam nie tylko uporządkować ofertę poprzez przedstawienie produktów w nowoczesny i uporządkowany sposób, ale też odciążyć pracowników, którzy mogą skupić się na innych działaniach.

    Monika Jeschke
    Koordynatorka marketingu

    Współpracę z firmą Custommerce, rozpoczęliśmy w ramach projektu Intro. Jest to doskonałe rozwiązanie dla firm, które rozpoczynają swoją przygodę z rich contentem. Projekt Intro, to złożone działania, takie jak: dostosowanie treści do kart, optymalizacja doświadczenia użytkownika (UX), projektowanie graficzne oraz zarządzanie projektem.

    Custommerce to specjaliści z dużym doświadczeniem w branży. Już po pierwszej rozmowie wiedziałam, że po drugiej stronie są ludzie, którzy wiedzą, co robią i są zorientowani w najnowszych trendach i rozwiązaniach. Podczas pracy okazało się, że współpraca nad projektem jest doskonale zorganizowana i zaplanowana, ogromne wrażenie zrobił na mnie sposób przekazywania feedbacku dotyczącego projektu graficznego, który ułatwia współpracę i oszczędza dużo czasu.

    W całym, doskonale zaplanowanym procesie wrażenie robiła także terminowość Costommerce – mogę śmiało powiedzieć że zawsze dotrzymują terminów! A zespół Custommerce jest nie tylko profesjonalny, ale też sympatyczny. Nasze pytania i uwagi były zawsze mile widziane. W tym projekcie miałam po drugie stronie prawdziwych partnerów gotowych odpowiedzieć na każde pytanie.

    Projekt Intro okazał się dla nas dobrą inwestycją, która pozwoliła nam wyróżnić się na tle konkurencji oraz czytelniej przedstawić naszą ofertę konsumentom. To doskonałe rozwiązanie dla marek, które chcą rozpocząć proces tworzenia i wdrażania kart rich content i szukają sprawdzonego biznesowego partnera. Profesjonalne podejście, specjalistyczna wiedza, szybka realizacja, wysoka jakość projektów graficznych oraz doskonała obsługa sprawiają, że polecamy do tego zadania Custommerce.

    Katarzyna Kostacińska
    Marketing Manager

Sprawdź jak możemy wesprzeć Twoją markę w e‑commerce

Umów się z naszym specjalistą na bezpłatną konsultację.