Logo Custommerce

Strony produktowe typu
Rich Content

Poznaj zalety stron produktowych Rich Content — wykorzystaj ich potencjał, by podnieść jakość doświadczenia zakupowego Twoich klientów w e‑commerce.

Custommerce samples cards
Custommerce Example Rich Card

Czym są strony produktów Rich Content?

Strony produktów typu Rich Content to jedna z alternatywnych nazw kart produktowych. Karty produktów Rich Content nazywane są także bogatymi opisami produktów, a + Contentem (termin stosowany przez Amazon), contentem produktowym, PDP (Product Detailed Pages), enhanced contentem lub landing page’ami produktowymi. W dużym skrócie są to prezentacje produktów w sklepach internetowych, które wyróżniają się atrakcyjną wizualizacją zalet i korzyści wynikających z ich zakupu.

Dlaczego strony produktów Rich Content są ważne?

Badania potwierdzają, że strony produktów Rich Content generują więcej konwersji. Lepszy jest też ich odbiór w oczach konsumentów, którzy uznają strony produktów Rich Content za atrakcyjne wizualnie, a sposób przedstawienia na nich informacji o produktach za łatwiejszy w zrozumieniu.

0%
Więcej konwersji wśród kupujących w porównaniu do stron produktowych bez treści Rich Content.
Źródło: https://syndigo.com/pl/guides/enhanced-content-101/
0%
Internautów twierdzi, że dokonanie zakupu jest dla nich łatwiejsze jeśli informacje o produkcie są przedstawione w bogaty i atrakcyjny sposób.
>0%
Zapytanych określa, że atrakcyjny sposób prezentacji produktu w sklepie internetowym jest istotny dla ich wyborów zakupowych.
0%
Internautów deklaruje, że przed dokonaniem zakupu sprawdza online informacji o produkcie.
Średni czas życia produktu w sklepie internetowym wynosi nawet 12x więcej niż czas trwania kampanii ATL, która jest jednym z najdroższych działań marketingowych.
3 minutyTyle wynosi czas spędzony na platformie zakupowej, a ilość sprawdzonych podstron to nieco ponad 3.
1 minutaCzas użytkownika spędzony z produktem to 1 minuta. To 2x więcej niż w przypadku odbiorców oglądających reklamę telewizyjną
48 miesięcyŚredni czas życia produktu w sklepie internetowym to około 48 miesięcy — oznacza to, że tyle trwa komunikacja produktowa i kampania! Dla porównania kampania w ATL trwa zwykle około 8 tygodni.
Do 10 MLNDuże platformy e‑commerce w Polsce rejestrują nawet do 10 MLN wejść miesięcznie. Inne kanały komunikacji nie zapewniają takiej ilości kontaktu z klientem.
Icon

Lepsza prezentacja produktu

Ciekawa forma oraz wykorzystanie kilku rodzajów contentu (treści, grafiki, wideo i inne) wyróżniają strony produktów w e‑commerce. Dzięki nim użytkownicy mogą lepiej zrozumieć i docenić wygląd i funkcje produktów. Dokładniejsze przedstawienie produktów za pomocą stron produktów Rich Content może zmniejszyć ryzyko pomyłek podczas zakupów online, co oznacza, że Twoja marka zauważy zmniejszenie liczby zwrotów.

Icon

Bardziej szczegółowe informacji o produktach

Użytkownicy mogą dokładniej zapoznać się z wyjątkowymi cechami czy wymiarami danego produktu. Takie strony produktów Rich Content mogą prowadzić do zwiększonej konwersji, ponieważ bardziej zaangażowane i informowane użytkownicy mają większą tendencję do dokonywania zakupów. Przejrzyste prezentacje produktów za pomocą stron produktowych Rich Content mogą budować zaufanie klientów do marki, pokazując, że firma jest transparentna i dba o to, aby dokładnie przedstawić swoje produkty.

Icon

Lepsza identyfikacja z grupą docelową

Strony produktów Rich Content to atrakcyjne i często interaktywne prezentacje produktów, które mogą poprawić doświadczenia zakupowe użytkownika na stronie internetowej, co z kolei może przyczynić się do zwiększenia lojalności klientów i powrotu do sklepu. Karty produktów Rich Content pełnią rolę edukacyjną, umożliwiając użytkownikom lepsze zrozumienie cech, zastosowań i korzyści związanych z danym produktem.

Icon

Zyskanie przewagi konkurencyjnej

Marki, które wykorzystują w e‑commerce stron produktów Rich Content, poprzez prezentację produktów ze swojego asortymentu w sposób bardziej przemyślany i wizualnie atrakcyjniejszy mogą zyskać przewagę konkurencyjną. Karty produktów Rich Content mogą być wykorzystane do opowiadania historii marki i produktów, co może wzmacniać więź emocjonalną z klientami i budować trwałe relacje z nimi.

Icon

Lepsze pozycjonowanie

Strony produktów Rich Content wpływają pozytywnie na pozycjonowanie stron produktowych w wynikach wyszukiwania, ponieważ oferują bardziej atrakcyjne i użyteczne treści. Może to skutkować większym zaangażowaniem użytkowników i lepszymi wskaźnikami interakcji. Na dodatek karty produktów Rich Content, które zawierają wysokiej jakości grafiki i multimedia, mogą poprawić widoczność w wynikach wyszukiwania obrazów, co może przyciągać dodatkowy ruch na stronę.

Icon

Recykling treści

Wiele marek posiada takie materiały marketingowe, jak zdjęcia z sesji, katalogi, ulotki, prezentacje ofertowe czy banery reklamowe, ale w większości przypadków wykorzystują je tylko raz. Tego typu materiały można wykorzystać na stronach produktów Rich Content. Na podstawie stron produktów Rich Content można też przygotować zestaw banerów pod kampanie, secondary images czy prezentacje, które zapewniają spójną komunikację.

Dlaczego warto inwestować w strony produktów Rich Content?

Why SEO is important?

Twórz z nami karty produktów Rich Content, które:

Custommerce icon
Są wizualnie atrakcyjne
Custommerce icon
Mają opisy, które zachęcają do zakupu
Custommerce icon
Zawierają frazy SEO
Custommerce icon
Pomagają zwiększać sprzedaż
Custommerce Blob 6
Sprawdź jak możemy wesprzeć Twoją markę w e‑commerce
Example Custommerce Rich Cards
© 2024 Custommerce sp. z o.o.