Logo Custommerce

Rozbudowana galeria produktowa Secondary
images

To jedna z pierwszych rzeczy, którą widzą Twoi klienci, gdy trafią na stronę produktu na platformie e‑commerce.

Custommerce Example Rich Card

Czym jest galeria produktowa i jak ma cel?

Definicja

Secondary images to galeria produktowa, składająca się z 6-8 zdjęć. Znajdują się w niej nie tylko zdjęcia produktu, ale też inne dodatkowe grafiki. Mogą one zawierać istotne dla konsumenta informacje, takie jak zastosowania czy skład. Umieszczane są na stronie produktowej w sekcji ATF (Above the Fold), czyli są widoczne dla użytkownika od razu po wejściu na stronę bez konieczności przewijania.

Cele

Ich celem jest poprawa doświadczenia zakupowego i wzbogacenie prezentacji produktu na stronie zakupowej. Dzięki temu, że grafiki posiadają odpowiednie opisy alternatywne (ALT), to są też wykorzystywane do zwiększania widoczności w wynikach wyszukiwania.
Custommerce Blob 2
Dlaczego warto

Wdrażanie seconary images na platformy e‑commerce

0%
Badania potwierdzają, że o 4% zwiększa się konwersja za każde dodatkowe zdjęcie na stronie produktu
0%
Użytkowników wskazuje, że dodatkowe, szczegółowe zdjęcia produktów są dla nich niekiedy ważniejsze niż opisy
Źródło: https://www.inventorypath.com/the-importance-of-high-quality-product-images-in-e-commerce/
0%
Konsumentów chętniej kupuje na platformach, na których znajdują spełniające ich potrzeby zdjęcia produktu
Źródło: https://deep-image.ai/

Jakie elementy zawierają secondary images?

Secondary images mogą pełnić różne role, w tym na przykład:
Custommerce icon
Prezentować produkt z różnych perspektyw
Custommerce icon
Zawierać zbliżenia na konkretne elementy produktu
Custommerce icon
Pokazywać różne warianty produktu (np. różne kolory, rozmiary, style, skład)
Custommerce icon
Prezentować produkt w użyciu
Custommerce icon
Wyjaśniać sposób użytkowania lub montażu
Custommerce icon
Prezentować opakowanie lub dołączone akcesoria

Secondary images — uzupełnienie dla kart produktów
Rich Content

W ramach kompleksowej obsługi przygotujemy dla produktów Twojej marki zarówno karty produktów Rich Content, jak i secondary images. Dzięki temu, że mamy już wszystkie materiały do stworzenia stron produktów Rich Content, możemy szybko i sprawnie wygenerować zestaw dedykowanych grafik korzystając z tych samych zasobów.

W zależności od Twoich potrzeb możemy przygotować secondary images po stworzeniu kart produktów Rich Content w ramach jednego projektu lub niezależnie.
Custommerce Example Rich Card

Korzyści dla Ciebie

Custommerce icon
01
Recykling treści
Wykorzystując istniejące materiały, efektywnie zarządzamy treściami, przyczyniając się do ich lepszego recyklingu i spójności treści produktowych.
Custommerce icon
02
Oszczędność czasu
Jesteśmy w stanie szybko i efektywnie realizować zlecenie, co przekłada się na oszczędność Twojego czasu.
Custommerce icon
03
Sprawdzony proces
Korzystamy z nowoczesnych narzędzi i sprawdzonych metod, które gwarantują wysoką jakość i zgodność wytycznymi dystrybutorów.
Custommerce Blob 6
Sprawdź jak możemy wesprzeć Twoją markę w e‑commerce
Example Custommerce Rich Cards
© 2024 Custommerce sp. z o.o.