Rozbudowana galeria produktowa Secondary images
To jedna z pierwszych rzeczy, którą widzą Twoi klienci, gdy trafią na stronę produktu na platformie e‑commerce.
Czym jest galeria produktowa i jak ma cel?
Definicja
Secondary images to galeria produktowa, składająca się z 6-8 zdjęć. Znajdują się w niej nie tylko zdjęcia produktu, ale też inne dodatkowe grafiki. Mogą one zawierać istotne dla konsumenta informacje, takie jak zastosowania czy skład. Umieszczane są na stronie produktowej w sekcji ATF (Above the Fold), czyli są widoczne dla użytkownika od razu po wejściu na stronę bez konieczności przewijania.
Cele
Ich celem jest poprawa doświadczenia zakupowego i wzbogacenie prezentacji produktu na stronie zakupowej. Dzięki temu, że grafiki posiadają odpowiednie opisy alternatywne (ALT), to są też wykorzystywane do zwiększania widoczności w wynikach wyszukiwania.
Dlaczego warto
Wdrażanie seconary images na platformy e‑commerce
Badania potwierdzają, że o 4% zwiększa się konwersja za każde dodatkowe zdjęcie na stronie produktu
Użytkowników wskazuje, że dodatkowe, szczegółowe zdjęcia produktów są dla nich niekiedy ważniejsze niż opisy
Źródło: https://www.inventorypath.com/the-importance-of-high-quality-product-images-in-e-commerce/
Konsumentów chętniej kupuje na platformach, na których znajdują spełniające ich potrzeby zdjęcia produktu
Źródło: https://deep-image.ai/
Jakie elementy zawierają secondary images?
Secondary images mogą pełnić różne role, w tym na przykład:
Prezentować produkt z różnych perspektyw
Zawierać zbliżenia na konkretne elementy produktu
Pokazywać różne warianty produktu (np. różne kolory, rozmiary, style, skład)
Prezentować produkt w użyciu
Wyjaśniać sposób użytkowania lub montażu
Prezentować opakowanie lub dołączone akcesoria
Secondary images — uzupełnienie dla kart produktów Rich Content
W ramach kompleksowej obsługi przygotujemy dla produktów Twojej marki zarówno karty produktów Rich Content, jak i secondary images. Dzięki temu, że mamy już wszystkie materiały do stworzenia stron produktów Rich Content, możemy szybko i sprawnie wygenerować zestaw dedykowanych grafik korzystając z tych samych zasobów.
W zależności od Twoich potrzeb możemy przygotować secondary images po stworzeniu kart produktów Rich Content w ramach jednego projektu lub niezależnie.
W zależności od Twoich potrzeb możemy przygotować secondary images po stworzeniu kart produktów Rich Content w ramach jednego projektu lub niezależnie.
Korzyści dla Ciebie
01
Recykling treści
Wykorzystując istniejące materiały, efektywnie zarządzamy treściami, przyczyniając się do ich lepszego recyklingu i spójności treści produktowych.
02
Oszczędność czasu
Jesteśmy w stanie szybko i efektywnie realizować zlecenie, co przekłada się na oszczędność Twojego czasu.
03
Sprawdzony proces
Korzystamy z nowoczesnych narzędzi i sprawdzonych metod, które gwarantują wysoką jakość i zgodność wytycznymi dystrybutorów.
Sprawdź jak możemy wesprzeć Twoją markę w e‑commerce
Rich Content
Usługi
Oferta
© 2024 Custommerce sp. z o.o.