Logo Custommerce

Rich Content
vs. inne działania marketingowe

Rich Content integruje różne elementy promocyjne, będąc przy tym jednostkowo najtańszym sposobem prezentacji informacji o produkcie. Co oferują inne działania marketingowe?

Custommerce samples cards
Rich Content vs. inne strategie

Które działania marketingowe przynoszą lepsze wyniki?

Kliknij jedną z poniższych ikon, aby zobaczyć różnice i unikalne cechy kart Rich Content w porównaniu z innymi działaniami marketingowymi. Dowiedz się, co wyróżnia każdą opcję oraz jakie korzyści możesz z niej czerpać.
Parametr/CechyReklama telewizyjna (ATL)Karty produktów Rich Content
Zasięg
Szeroki zasięg, ale tylko na czas trwania kampanii reklamowej TV
Stały zasięg
Koszty
Wysokie
Ułamek kosztów reklamy telewizyjnej
Koszty przygotowania
Koszt produkcji reklamy telewizyjnej może wynosić od 50K do ponad 1MLN PLN, podczas gdy koszt emisji może wynosić od 10K PLN za lokalną stację do ponad 1MLN PLN za ogólnokrajową emisję w prime time
Koszt przygotowania kart produktów Rich Content może wynosić od 500 do 50K PLN za projekt
Koszty utrzymania
10-30% całkowitych kosztów kampanii
Brak dodatkowych kosztów utrzymania
Czas życia kampanii
Krótki — zazwyczaj 8 tygodni
Średni czas życia produktu w sklepie internetowym to około 48 miesięcy — oznacza to, że tyle trwa komunikacja produktowa i kampania z wdrożonymi kartami produktów Rich Content
Mierzalność wyników
Trudne do zmierzenia, nieprecyzyjne
W przypadku wdrożenia we własnym sklepie można łatwo mierzyć wyniki skuteczności wykorzystania kart produktów Rich Content
Target
Szeroka grupa odbiorców
Spersonalizowana grupa odbiorców
Możliwość personalizacji treści
Trend
Spadkowy — zmniejszenie liczby widzów telewizji tradycyjnej
Wzrostowy — narzędzie integruje różne elementy promocyjne, a jest jednostkowo najtańszym sposobem prezentacji
Rich Content
1. Zasięg
Reklama telewizyjna (ATL)
Szeroki zasięg, ale tylko na czas trwania kampanii reklamowej TV
Karty produktów Rich Content
Stały zasięg
2. Koszty
Reklama telewizyjna (ATL)
Wysokie
Karty produktów Rich Content
Ułamek kosztów reklamy telewizyjnej
3. Koszty przygotowania
Reklama telewizyjna (ATL)
Koszt produkcji reklamy telewizyjnej może wynosić od 50K do ponad 1MLN PLN, podczas gdy koszt emisji może wynosić od 10K PLN za lokalną stację do ponad 1MLN PLN za ogólnokrajową emisję w prime time
Karty produktów Rich Content
Koszt przygotowania kart produktów Rich Content może wynosić od 500 do 50K PLN za projekt
4. Koszty utrzymania
Reklama telewizyjna (ATL)
10-30% całkowitych kosztów kampanii
Karty produktów Rich Content
Brak dodatkowych kosztów utrzymania
5. Czas życia kampanii
Reklama telewizyjna (ATL)
Krótki — zazwyczaj 8 tygodni
Karty produktów Rich Content
Średni czas życia produktu w sklepie internetowym to około 48 miesięcy — oznacza to, że tyle trwa komunikacja produktowa i kampania z wdrożonymi kartami produktów Rich Content
6. Mierzalność wyników
Reklama telewizyjna (ATL)
Trudne do zmierzenia, nieprecyzyjne
Karty produktów Rich Content
W przypadku wdrożenia we własnym sklepie można łatwo mierzyć wyniki skuteczności wykorzystania kart produktów Rich Content
7. Target
Reklama telewizyjna (ATL)
Szeroka grupa odbiorców
Karty produktów Rich Content
Spersonalizowana grupa odbiorców
8. Możliwość personalizacji treści
Reklama telewizyjna (ATL)
Karty produktów Rich Content
9. Trend
Reklama telewizyjna (ATL)
Spadkowy — zmniejszenie liczby widzów telewizji tradycyjnej
Karty produktów Rich Content
Wzrostowy — narzędzie integruje różne elementy promocyjne, a jest jednostkowo najtańszym sposobem prezentacji
10. Rich Content
Reklama telewizyjna (ATL)
Karty produktów Rich Content
Reklama telewizyjna
Google Ads
Social media Ads
Landing page konkursowy
Custommerce Examples Rich Cards

Rich Content
— wiele elementów promocyjnych, jedno rozwiązanie

Dzięki szerokiemu przekazowi i budowaniu spójnego wizerunku marki, Rich Content stanowi doskonałe uzupełnienie innych działań marketingowych. Nawet najlepsza reklama telewizyjna może być niewystarczająca, jeśli klient w sklepie nie znajdzie przejrzystych i atrakcyjnych informacji o produkcie.

Karty produktów Rich Content eliminują ten problem, dostarczając klarowne i angażujące treści, które pomagają w podejmowaniu decyzji zakupowych.
Custommerce Blob 6
Sprawdź jak możemy wesprzeć Twoją markę w e‑commerce
Example Custommerce Rich Cards
© 2024 Custommerce sp. z o.o.