Logo Custommerce

Warianty kart produktów
Rich Content

Zadbaj o prezentację produktów Twojej marki w e‑commerce i zainwestuj w strony produktów Rich Content, które przyciągają uwagę, angażują i pomagają w podjęciu decyzji zakupowych.

Custommerce samples cards

3 warianty
kart produktów Rich Content

Oferujemy karty produktów Rich Content w 3 wariantach: Basic, Medium oraz Premium. Różnią się one od siebie ilością modułów oraz poziomem zaawansowania, czyli obecnością i ilością modułów interaktywnych.
Basic

  • Oparta na gotowym szablonie
  • Do 3 modułów
  • Brak elementów interaktywnych
Najczęściej wybierane
Medium

  • Tworzona na podstawie indywidualnego projektu
  • Ponad 6 modułów
  • 2 moduły interaktywne
Premium

  • Tworzona na podstawie indywidualnego projektu
  • Ponad 7 modułów
  • 3 moduły interaktywne

Przykłady modułów na kartach produktów Rich Content

W naszym portfolio posiadamy karty produktów Rich Content z ponad 100 modułów w różnych wersjach. Poniżej prezentujemy kilka przykładów popularnych modułów.
Statyczne
SerpentynaIkonyStatyczna grafikaPlain-textTabela porównawcza

Serpentyna

Serpentyna to moduł, w którym zamieszczane są informacje o produkcie. Treść w serpentynie można podzielić na akapity oraz dodać listę punktowaną. W serpentynie dodatkowo znajduje się zdjęcie.
statics - image number 1
Interaktywne
HotspotyIkonyGaleriaPlain-textAnimacja 360°SliderSerpentynaElementy niestandardoweFAQ

Hotspoty

Celem tego modułu jest wskazanie na konkretny elementy budowy danego produktu i wyjaśnienie, jakie konkretne korzyści dają odbiorcy. Przykładowo może to być wskazanie, że produkt ma podwójny zbiornik, dzięki któremu użytkownik może liczyć na zminimalizowanie czasu potrzebnego na ogrzanie wody lub że dany produkt ma antypoślizgowe nóżki, co oznacza, że nie będzie się przesuwał po kuchennym blacie i zagwarantuje większe bezpieczeństwo.

Różne opcje robienia
Rich Contentu

BasicMediumPremium
Forma prezentacji
Zazwyczaj prezentują informacje w sposób prosty i minimalistyczny, co może zwiększać czytelność i atrakcyjność wizualną strony.
Podobnie jak strony produktów na poziomie Basic często są minimalistyczne i krótkie, ale zawierają drobne elementy interaktywne.
Interaktywne elementy pozwalają użytkownikom na głębsze zaangażowanie się w treści strony. Klienci mogą lepiej zobaczyć i poznać produkty, co może nawet zastąpić wizytę w sklepie stacjonarnym.
Co je wyróżnia?
Wyróżnia je przede wszystkim to, że są często krótkie i prezentują informacje o produkcie w formie zdjęć i opisów, które są dla odbiorcy interesujące i zrozumiałe.
Zawierają drobne elementy interaktywne, które bardziej angażują odbiorcę. Galerie zdjęć sprawiają, że poruszanie się między różnymi zdjęciami produktu nie wiąże się z koniecznością opuszczania strony.
Strony produktów Rich Content z interaktywnymi treściami często przyciągają więcej odwiedzających i generują więcej ruchu organicznego z wyszukiwarek Google*.
Czas ładowania
Strony produktowe na poziomie Basic zwykle ładują się szybciej, co jest korzystne zarówno dla użytkowników, jak i dla SEO, ponieważ szybkość ładowania strony jest jednym z czynników rankingowych Google​.
Dzięki minimalnej ilości zaawansowanych interakcji strony te nadal ładują się szybko, co korzystnie wpływa zarówno na doświadczenie użytkownika, jak i na pozycjonowanie SEO.
Ze względu na dużą liczbę elementów interaktywnych ładują się dłużej niż karty na poziomie Medium i Basic.
Nawigacja
Prosta i krótka nawigacja po tego typu stronie produktu Rich Content sprawia, że dla odbiorcy znalezienie potrzebnych informacji nie wymaga wielokrotnego przewijania strony.
Prosta i intuicyjna nawigacja po stronach produktowych Medium z drobnymi interakcjami umożliwia szybkie znalezienie potrzebnych informacji bez przewijania lub opuszczania strony.
Nawigacja po stronach produktowych na poziomie Premium jest zawsze dobrze przemyślana, więc nie sprawia odbiorcy problemu. Interaktywne elementy mogą prowadzić do dłuższego czasu spędzonego na stronie, co zwiększa szanse na dokonanie zakupu.
Przeznaczenie
Polecane są przede wszystkim markom, które…
  • Nie mają wielu materiałów dla swoich produktów.
  • Chcą wdrożyć karty na stronach dystrybutorów, którzy nie umożliwiają wdrożeń kart interaktywnych lub z licznymi interakcjami.
  • Chcą stworzyć strony produktowe Rich Content dla kategorii produktów, którą najlepiej zaprezentować w sposób krótki i zwięzły.
Wybierane są często przez marki, które…
  • Cenią sobie możliwość wzbogacenia prezentacji swoich produktów o drobne interakcje, takie jak animowane ikony.
  • Potrzebują nieco bardziej zaawansowanej formy prezentacji, aby lepiej wyjaśnić technologiczne aspekty ich produktów.
  • Działają w branży kosmetycznej i chcą skutecznie prezentować składniki, korzyści zdrowotne, instrukcje użycia swoich produktów czy efekty przed i po użyciu.
  • Pragną zwiększyć zaangażowanie klientów dzięki drobnym, ale istotnym interakcjom
Wybierają je marki, które…
  • Mają dużo materiałów dla swoich produktów
  • Chcą stworzyć strony produktowe Rich Content dla kategorii produktów, które są technologicznie skomplikowane i wymagają nie tylko opisów, ale też innego rodzaju contentu do wyjaśnienia zawiłości odbiorcy
  • Marki premium, którym zależy na tym, aby ich produkty były pokazane w sposób szczegółowy z interaktywnymi funkcjami, które mogą wzmocnić prestiż i ich ekskluzywność
  • Karty produktowe Premium mogą pomóc markom kosmetycznym w prezentacji składników, korzyści zdrowotnych i instrukcji użycia produktów z ich asortymentów
  • Chcą wyróżnić swoje produkty na tle konkurencji
1. Forma prezentacji
Basic
Zazwyczaj prezentują informacje w sposób prosty i minimalistyczny, co może zwiększać czytelność i atrakcyjność wizualną strony.
Medium
Podobnie jak strony produktów na poziomie Basic często są minimalistyczne i krótkie, ale zawierają drobne elementy interaktywne.
Premium
Interaktywne elementy pozwalają użytkownikom na głębsze zaangażowanie się w treści strony. Klienci mogą lepiej zobaczyć i poznać produkty, co może nawet zastąpić wizytę w sklepie stacjonarnym.
2. Co je wyróżnia?
Basic
Wyróżnia je przede wszystkim to, że są często krótkie i prezentują informacje o produkcie w formie zdjęć i opisów, które są dla odbiorcy interesujące i zrozumiałe.
Medium
Zawierają drobne elementy interaktywne, które bardziej angażują odbiorcę. Galerie zdjęć sprawiają, że poruszanie się między różnymi zdjęciami produktu nie wiąże się z koniecznością opuszczania strony.
Premium
Strony produktów Rich Content z interaktywnymi treściami często przyciągają więcej odwiedzających i generują więcej ruchu organicznego z wyszukiwarek Google*.
3. Czas ładowania
Basic
Strony produktowe na poziomie Basic zwykle ładują się szybciej, co jest korzystne zarówno dla użytkowników, jak i dla SEO, ponieważ szybkość ładowania strony jest jednym z czynników rankingowych Google​.
Medium
Dzięki minimalnej ilości zaawansowanych interakcji strony te nadal ładują się szybko, co korzystnie wpływa zarówno na doświadczenie użytkownika, jak i na pozycjonowanie SEO.
Premium
Ze względu na dużą liczbę elementów interaktywnych ładują się dłużej niż karty na poziomie Medium i Basic.
4. Nawigacja
Basic
Prosta i krótka nawigacja po tego typu stronie produktu Rich Content sprawia, że dla odbiorcy znalezienie potrzebnych informacji nie wymaga wielokrotnego przewijania strony.
Medium
Prosta i intuicyjna nawigacja po stronach produktowych Medium z drobnymi interakcjami umożliwia szybkie znalezienie potrzebnych informacji bez przewijania lub opuszczania strony.
Premium
Nawigacja po stronach produktowych na poziomie Premium jest zawsze dobrze przemyślana, więc nie sprawia odbiorcy problemu. Interaktywne elementy mogą prowadzić do dłuższego czasu spędzonego na stronie, co zwiększa szanse na dokonanie zakupu.
5. Przeznaczenie
Basic
Polecane są przede wszystkim markom, które…
  • Nie mają wielu materiałów dla swoich produktów.
  • Chcą wdrożyć karty na stronach dystrybutorów, którzy nie umożliwiają wdrożeń kart interaktywnych lub z licznymi interakcjami.
  • Chcą stworzyć strony produktowe Rich Content dla kategorii produktów, którą najlepiej zaprezentować w sposób krótki i zwięzły.
Medium
Wybierane są często przez marki, które…
  • Cenią sobie możliwość wzbogacenia prezentacji swoich produktów o drobne interakcje, takie jak animowane ikony.
  • Potrzebują nieco bardziej zaawansowanej formy prezentacji, aby lepiej wyjaśnić technologiczne aspekty ich produktów.
  • Działają w branży kosmetycznej i chcą skutecznie prezentować składniki, korzyści zdrowotne, instrukcje użycia swoich produktów czy efekty przed i po użyciu.
  • Pragną zwiększyć zaangażowanie klientów dzięki drobnym, ale istotnym interakcjom
Premium
Wybierają je marki, które…
  • Mają dużo materiałów dla swoich produktów
  • Chcą stworzyć strony produktowe Rich Content dla kategorii produktów, które są technologicznie skomplikowane i wymagają nie tylko opisów, ale też innego rodzaju contentu do wyjaśnienia zawiłości odbiorcy
  • Marki premium, którym zależy na tym, aby ich produkty były pokazane w sposób szczegółowy z interaktywnymi funkcjami, które mogą wzmocnić prestiż i ich ekskluzywność
  • Karty produktowe Premium mogą pomóc markom kosmetycznym w prezentacji składników, korzyści zdrowotnych i instrukcji użycia produktów z ich asortymentów
  • Chcą wyróżnić swoje produkty na tle konkurencji
Custommerce Blob 6
Sprawdź jak możemy wesprzeć Twoją markę w e‑commerce
Example Custommerce Rich Cards
© 2024 Custommerce sp. z o.o.