Kim jesteśmy?

Jesteśmy Custommerce

#1 rich content house w Polsce.

Specjalizujemy się w tworzeniu kart produktów typu rich content, które pozwalają naszym klientom zwiększać sprzedaż i budować wizerunek liderów w swoich branżach.

Doradzamy markom w wyborze optymalnej strategii komunikacji produktowej online i dbamy o jej skuteczne wdrożenie u dystrybutorów.

Zobacz wszystkie

Rich content

Rich content to atrakcyjne dla oka karty produktów w e‑commerce. Są skuteczną odpowiedzią na potrzeby klientów, marek i sklepów w procesie sprzedaży online.

Projektujemy je w taki sposób, aby klienci z łatwością zrozumieli najważniejsze benefity Twoich produktów. Bogate w elementy interaktywne, skutecznie wyróżniają markę w sklepie online, budują jej profesjonalny wizerunek i realnie wspierają sprzedaż.

Klienci

Opinie Klientów

E-commerce jest dla nas bardzo istotną częścią biznesu, dlatego aby wyróżniać nasze produkty na e-półce i budować spójny wizerunek marki w wielu kanałach zdecydowaliśmy się na usługi Custommerce.

Rocznie tworzymy setki Rich Contentowych kart produktów, które wspierają wizerunek marki jako eksperta w trosce o skórę u wielu dystrybutorów. Specjalizacja Custommerce w tworzeniu wyjątkowej komunikacji produktowej, profesjonalne podejście, znajomość specyfiki branży kosmetycznej w e-commerce i doświadczenie we współpracy z kluczowymi dystrybutorami to ważne dla nas argumenty do współpracy.

Tworzone przez Custommerce materiały odpowiadają potrzebom marki i dystrybutora, a ich wysoka jakość i innowacyjne rozwiązania skutecznie wyróżniają NIVEA na tle konkurencji. Komunikacja produktowa jest atrakcyjna i angażująca dla klientów, a jednocześnie w znakomity sposób podkreśla korzyści płynące z produktów.

Responsywność i pełna koordynacja projektów na każdym etapie realizacji sprawia, że możemy śmiało polecić współpracę z Custommerce.

Małgorzata Sieczkowska
Dyrektor marketingu

Robiąc zakupy online, wciąż widzę, jak mało angażująca, jest w wielu e‑commerce komunikacja produktowa. Dzięki Custommerce zyskaliśmy pełną kontrolę nad prezentacją produktów w sklepach online. W atrakcyjny sposób prezentujemy największe zalety naszych produktów, co pomaga naszym klientom łatwiej podejmować decyzje zakupowe.

W naszej współpracy, najbardziej doceniam dużą wiedzę i doświadczenie, które pomagają sprawnie realizować projekty. Wysoka jakość projektów i terminowość zespołu Custommerce sprawia, że oszczędzam mnóstwo czasu na realizację innych zadań.

Magdalena Łuczak
Digital Manager

Przed nawiązaniem współpracy z Rich content house Custommerce, tworzyliśmy rich content wspólnie z agencją marketingową. Mogę więc śmiało porównać jak bardzo różni się proces współpracy. Zespół Custommerce to specjaliści w swoim fachu, doświadczeni i skoncentrowani na tworzeniu nowoczesnej komunikacji produktowej online.

Partnerska współpraca i wspólne warsztaty strategiczno-kreatywne pozwalają nam pokazywać produkty w niespotykany dotychczas sposób, wyróżniając je na tle produktów konkurencji.

Wiedza technologiczna i doświadczenie współpracy z dystrybutorami e‑commerce sprawiają, że nie muszę się martwić o wdrożenia kart produktów, oszczędzając mnóstwo czasu.

Jeśli zależy Ci, by Twoje produkty wyglądały na e-półce lepiej od konkurencji, wybierz Custommerce.

Krzysztof Modrzewski
Digital Marketing Specialist

Z naszego punku widzenia oferta kart Rich Content, idealnie wpasowała się w naszą strategię obecności produktów fischer w sferze online. Budując karty wspieramy zarówno sieć naszych partnerów oferujących sprzedaż naszych produktów online, jednocześnie w innowacyjny sposób edukujemy klientów o zaletach i właściwościach naszych produktów.

Tak dobry, finalny efekt kart jest w dużej mierze zasługą zaangażowania i bardzo efektywnej pracy zespołu Custommerce. Mimo ekstremalnego czasu realizacji jaki został narzucony plus zupełnie nowa kategoria produktów do opracowania, efekt końcowy był dla nas bardzo zadawalający. Z czystym sumieniem mogę polecić usługi Costummerce innym podmiotom szukającym godnego zaufania partnera do realizacji podobnych rozwiązań online.

Mateusz Kopeć
Marketing Communication & E‑commerce Manager

Partnerzy

Blog

Korzystaj z bezpłatnej wiedzy i rozwijaj skrzydła w e‑commerce.

W naszych artykułach przedstawiamy 3 perspektywy: klientów, marek i dystrybutorów – wierząc, że dołożymy swoją cegiełkę do wzniesienia internetowej sprzedaży na wyższy poziom.

Zobacz wszystkie
Trendy sprzedażowe i trendy e-commerce 2022
Trendy sprzedażowe i trendy e-commerce 2022. Jakie ogólnoświatowe ruchy wpłyną na decyzje zakupowe klientów?
autor
Konrad Orzechowski
Rok 2021 w Custommerce: potwierdzenie skuteczności rich contentu i wyzwania, przed którymi stoi e-commerce
Rok 2021 w Custommerce: potwierdzenie skuteczności rich contentu i wyzwania, przed którymi stoi e-commerce
autor
Konrad Orzechowski
Jak poradzić sobie z wysokim współczynnikiem odrzuceń w sklepie online?
Jak poradzić sobie z wysokim współczynnikiem odrzuceń w sklepie online?
autor
Maciej Tomaszyk