Co to jest karta produktu?
Oferta karty produktów
Interaktywne karty produktów to skuteczna, angażująca i atrakcyjna wizualnie forma prezentacji Twoich produktów w sklepach internetowych.
W najprostszym tłumaczeniu karta produktu to zbiór wszystkich informacji, które będą użyteczne dla osoby potencjalnie zainteresowanej kupnem Twojego towaru w sklepie internetowym. Stanowi kluczowy element mający skłonić internautę do podjęcia decyzji zakupowej. Dobrze zaprojektowana i wykonana karta produktu zwiększa szanse na podniesienie konwersji sprzedaży i jednocześnie buduje wizerunek Twojej marki.
Opis produktu w sklepie internetowym vs fragment karty produktu (tego samego) z wykorzystaniem rich contentu
Zobacz ciekawe przykłady kart produktów
Co zyskasz dzięki kartom produktów?
- zwiększysz konwersję sprzedaży online
- zbudujesz atrakcyjny wizerunek produktu i marki
- wyróżnisz swoje produkty na tle konkurencji
- ułatwisz podjęcie decyzji zakupowej Twoim klientom
- efektywnie wykorzystasz budżet marketingowy
Dlaczego używamy pojęcia: interaktywne karty produktów?
Bo w odróżnieniu od zwykłych (statycznych i nudnych) treści, które są mało atrakcyjne dla Twoich potencjalnych klientów, nasze rozwiązania zapewniają wyjątkową interakcję z Twoimi produktami.
W tym celu wykorzystujemy ponad 40 dynamicznych modułów, by w intrygujący sposób przedstawić Twoje produkty w najlepszy możliwy sposób.
Jak nasze karty produktów wpływają na ścieżkę zakupową Twoich klientów?
Ścieżka zakupowa bez naszej karty:
- Karta produktu w sklepie internetowym
- Wyjście z karty produktu z powodu:
- Braku kompletu informacji o produkcie lub
- Braku języka korzyści pokazującego benefity płynące z zakupu Twojego produktu
- Mało atrakcyjnej forma prezentacji produktu lub
- Braku odpowiedzi na na istotne z punktu widzenia klienta pytania dot. produktu lub
- Braku spójności komunikacji między kampanią a produktem w sklepie online (atrakcyjna reklama w tv i beznadziejna karta produktu w sklepie)
- powrót do Google
- przeszukiwanie forów
- poszukiwanie rankingów produktów
- przeglądanie porównywarek cenowych
- poszukiwanie recenzji pisemnych (blogi) i video (YouTube)
- powrót do sklepu i wybór KONKURENCYJNEGO produktu
Ścieżka zakupowa z naszą, interaktywną kartą produktową:
- Interaktywna karta produktu w sklepie internetowym:
- Atrakcyjna wizualnie prezentacja produktu
- Komplet informacji o cechach, funkcjach i korzyściach oferowanych przez Twój produkt
- Treść przygotowana w sposób zrozumiały dla odbiorcy
- Angażujemy klienta w poznawanie korzyści i zalet Twoich produktów poprzez mechanizmy zachęcające do interakcji z produktem
- Doprowadzamy do sytuacji, w której Twój klient wie, czy produkt spełnia jego potrzeby
- Koszyk zakupowy i finalizacja transakcji
Porozmawiajmy! Opowiemy Ci wszystko o kartach produktów dla Twojej marki
Co sprawia, że nasze karty produktowe są jedyne w swoim rodzaju?
W naszej codziennej pracy wykorzystujemy innowacyjną wiedzę z zakresu neuromarketingu. Mieliśmy przyjemność realizować, jedyne w Europie, tak zaawansowane badania, wykorzystujące jednocześnie różnorodne metody badawcze: QEEG, SC GSR i Eye Tracking, by ustalić algorytm idealnej karty produktowej. Wiemy jakie elementy pozytywnie stymulują podświadomość Twoich klientów do podejmowania decyzji zakupowych.
Na tej podstawie tworzymy unikatowy design i komunikację produktu. Korzystamy z naszych autorskich narzędzi technologicznych. Dzięki nim jesteśmy w stanie szybko i skutecznie wdrożyć, bogate w elementy interaktywne karty produktowe, w dowolnym sklepie internetowym na całym świecie.
Wszystkie tworzone przez nas karty są zoptymalizowane do wyświetlania na urządzeniach mobilnych (telefony komórkowe i tablety), laptopach i komputerach stacjonarnych. To sprawia, że klient zawsze zobaczy Twój produkt w optymalnej formie.
Dlaczego warto nam zaufać?
Jesteśmy specjalistami w swoim fachu. Koncentrujemy się na kompleksowej realizacji projektów z zakresu nowoczesnej komunikacji produktowej. Zapewniamy spójny wizerunek marki na wszystkich etapach ścieżki zakupowej Twoich klientów.
Mamy na koncie już ponad 20 000 wdrożonych kart produktów w małych, średnich i dużych sklepach i sieciach internetowych w Polsce i za granicą.
Nieustannie poszerzamy portfolio obsługiwanych branż i marek. Wiedza czerpana ze współpracy z naszymi klientami pozwala nam implementować do projektów najlepsze praktyki wykorzystywane w różnych branżach.
Nieustannie rozwijamy narzędzia własne, które pozwalają nam skalować i automatyzować proces tworzenia i dystrybucji kart produktowych. To sprawia, że bardzo pozytywnie zaskakujemy kolejnych klientów, relacją kosztów do jakości realizowanych prac.
Indywidualnie dostosowujemy formułę współpracy. Angażujemy Ciebie w takim stopniu jakim sobie życzysz. To czy mamy pracować w pełni autonomicznie raportując Ci postępy prac, czy uczynić Cię integralnym członkiem zespołu projektowego zostawiamy do Twojej decyzji.
Wierzymy, że wysoka jakość świadczonych usług, pomaga nam budować długoterminowe relacje z naszymi klientami. Marża nie jest dla nas najważniejszym wyznacznikiem sukcesu.
Uwielbiamy to uczucie, gdy realizujemy interesujące projekty z ciekawymi ludźmi.
Dołącz do grona naszych klientów :)
Czego potrzebujesz, by rozpocząć z nami współpracę?
Po pierwsze ‑ nikt nie zna lepiej Twojej marki i produktów od Ciebie. Dlatego jesteś dla nas ekspertem, a Twoja wiedza jest niezbędna, byśmy mogli pomóc odnieść Ci sukces.
Po drugie ‑ dysponujesz wiedzą i dostępem do materiałów takich jak:
- lista cech/funkcji produktu
- opis produktu
- zdjęcia (np. packahoty, zdjęcia kontekstowe, sesje aranżowane)
- multimedia (np. animacje, video, reklamy produktowe)
- brandbook (manual, ikony itp.)
Po trzecie ‑ znasz rozkład i wolumen SKU per sklepy internetowe, dla których mielibyśmy przygotować karty produktowe.
Po czwarte ‑ masz dedykowanych opiekunów w poszczególnych sklepach internetowych, z którymi w Twoim imieniu zadbamy o prawidłowe wdrożenie zaakceptowanych przez Ciebie kart produktowych.
Po piąte ‑ Każdego klienta przyjmujemy z przysłowiowym „dobrodziejstwem inwentarza”, by optymalnie wykorzystać posiadane przez Ciebie materiały i nie narażać Cię na zbędne koszty produkcji contentu.
Jeśli uznasz, że powinniśmy stworzyć brakujące elementy contentu, który wykorzystamy w projektach kart, z przyjemnością podejmiemy się tego zadania.