Logo Custommerce
#Rich Content

Oferta dla firm z branży
kosmetycznej

Pomagamy firmom sprzedającym w kanale e‑commerce skutecznie wyróżnić swoją markę i produkty na tle rosnącej konkurencji.

Custommerce samples cards for industry
Karty produktów Rich Content powierzyli nam m.in.:
3 kroki

Jak przebiega współpraca?

Wypracowaliśmy proces współpracy, który stale optymalizujemy, abyś był spokojny o realizację projektu dla Twojej marki.
Custommerce icon
01
Diagnoza
Analizujemy komunikacje Twojej marki oraz posiadane materiały marketingowe i oceniamy jak najlepiej wykorzystać je w e‑commerce. Wspólnie ustalamy plan zmian.
Custommerce icon
02
Projekt Intro
Tworzymy strategię komunikacji produktowej i wypracowujemy wzorcową kartę produktu, która będzie bazą do tworzenia kolejnych kart produktów.
Custommerce icon
03
Stała współpraca
Przygotowujemy dla Ciebie karty produktów Rich Content z regularnością, ponieważ wiemy, że przynoszą najlepsze efekty wizerunkowo‑sprzedażowe, kiedy są realizowane w ramach długotrwałego procesu zamiast jednorazowego zlecenia.
Analiza

Jeśli w Twojej firmie:

Custommerce icon
Obecna prezentacja produktów jest niewystarczająca
Zmieniające się trendy zakupowe i oczekiwania klientów wymagają od Ciebie atrakcyjnej i angażującej prezentacji produktów Twojej marki.
Custommerce icon
Potrzebujesz wyróżnić ofertę na tle konkurencji
Klienci często łączą jakość prezentacji produktów z jakością samego produktu i marki. Rich Content buduje zaufanie i pozytywną percepcję marki, co ma wpływ na ich decyzje zakupowe.
Custommerce icon
Ważne jest budowanie wartości postrzeganej marki
Wiesz, że lepszy content produktowy i poprawa doświadczeń zakupowych świadczą o profesjonalizmie, dbałości o detale, innowacyjnym podejściu i trosce o klientów.
Custommerce icon
Ważne jest budowanie wartości postrzeganej marki
Wiesz, że lepszy content produktowy i poprawa doświadczeń zakupowych świadczą o profesjonalizmie, dbałości o detale, innowacyjnym podejściu i trosce o klientów.
Custommerce icon
Chcesz uporządkować i delegować proces tworzenia komunikacji produktowej
Zarządzanie procesem tworzenia i wdrażania kart produktów do e‑commerce, jest Ci potrzebne do wspierania odsprzedaży produktów w sklepach internetowych i budowania lojalności wśród klientów marki.
Custommerce icon
Nie ma czasu na dokładną analizę przydatności materiałów marketingowych do e‑commerce
Odciążenie w analizie i uzupełnieniu materiałów marketingowych na potrzeby kanału e‑commerce mogłoby pomóc Ci w osiągnięciu lepszych wyników sprzedażowych i wzbogaceniu prezentacji Twoich produktów w sklepach internetowych.

Przykłady zrealizowanych kart

Sprawdź efekty naszej pracy! Porównaj efekty przed i po zrealizowanych przez nas kart produktów Rich Content dla firm z Twojej branży.
Metamorphosis of nivea by Custommerce
NiveaMiędzynarodowy ekspert w dziedzinie pielęgnacji włosów i skóry.
Zobacz metamorfozę
Metamorphosis of lirene by Custommerce
Lirene

Producent polskich innowacyjnych kosmetyków dla kobiet.

Zobacz metamorfozę
Metamorphosis of eucerin by Custommerce
EucerinTo wysokiej jakości dermokosmetyki do pielęgnacji twarzy i ciała.
Zobacz metamorfozę
Metamorphosis of luksja by Custommerce
LuksjaMarka kosmetyczna obecna na rynku od 1989 roku. Oferująca całą gamę produktów do mycia rąk i ciała, odpowiednich dla całej rodziny.
Zobacz metamorfozę
Metamorphosis of Dermedic by Custommerce
DermedicProducent kosmetyków do ochrony skóry wrażliwej dzieci i dorosłych.
Zobacz metamorfozę
Metamorphosis of janda by Custommerce
Janda

Producent rewolucyjnych produktów przeciwzmarszczkowych kierowanych dla dojrzałych kobiet.

Zobacz metamorfozę
Korzyści

Co zyskujesz dzięki Rich Content?

Image of Custommerce example rich product card
Lepsze
zrozumienie produktu
przez Klientów

Karty produktów Rich Content są atrakcyjne wizualnie i jednocześnie zawierają kompletne informacje o produkcie, takie jak specyfikacje, funkcje, porównania z innymi produktami, recenzje i wiele innych. Dzięki temu klient dokładnie rozumie korzyści oferowanego produktu, co pomaga w podjęciu dobrej decyzji zakupowej.

Image of Custommerce example rich product card
Wyróżnienie
na tle konkurencji

Posiadanie kart produktów typu Rich Content sprawia, że marka wyróżnia się na tle konkurencji. Nie wszystkie firmy korzystają z takich zaawansowanych narzędzi prezentacji produktów, dlatego wprowadzenie innowacyjnych i interaktywnych kart skutecznie przyciąga uwagę klientów i buduje pozytywny wizerunek marki.

Image of Custommerce example rich product card
Poprawa
doświadczenia zakupowego

Karty produktów typu Rich Content są interaktywne, wizualnie atrakcyjne i zawierają bogate informacje o produkcie. Dzięki temu przyciągają uwagę klientów i zwiększają szanse na zrealizowanie zakupu. Poprawa doświadczenia zakupowego klienta i lepsze zrozumienie produktu mogą prowadzić do wzrostu sprzedaży.

Image of Custommerce example rich product card
Poprawa indeksacji
i wzbogacenie prezentacji produktów

Dzięki dokładnej analizie materiałów marketingowych możliwe jest stworzenie karty produktów typu Rich Content, które są zoptymalizowane pod kątem wyszukiwarek internetowych, przyczyniają się do poprawy indeksacji produktów w wynikach wyszukiwania. Bogate treści, strukturalne dane o produkcie i odpowiednia optymalizacja SEO pomagają w lepszym pozycjonowaniu stron produktów w wyszukiwarkach, co zwiększa szanse na ich znalezienie przez potencjalnych klientów.

Image of Custommerce example rich product card
Spójna komunikacja
produktowa

Budowanie lojalności wśród klientów marki oraz wspieranie odsprzedaży produktów w kilku sklepach internetowych jednocześnie powinno iść w parze z troską o zachowanie spójności całej komunikacji produktowej. Jest to możliwe dzięki kartom produktów Rich Content, które dają większą kontrolę nad prezentacją marki w e‑commerce.

Image of Custommerce example rich product card
Poprawa konwersji

Współpraca z firmą specjalizującą się w tworzeniu kart produktów typu Rich Content może pomóc w optymalizacji stron produktów pod kątem konwersji. Zdobycie danych i analiza interakcji klientów z kartami produktów może dostarczyć cennych informacji na temat preferencji i zachowań klientów, co z kolei pozwoli zoptymalizować prezentację produktu i wpływać na decyzje zakupowe.

Wartości

Czego możesz oczekiwać we współpracy z nami?
Icon
Wsparcie zespołu specjalistów
Doświadczony i wyspecjalizowany w tworzeniu komunikacji produktowej zespół, dzieli się wiedzą i wspiera klientów na każdym etapie współpracy. Im dłużej współpracujemy, tym bardziej rosną Twoje kompetencje.
Icon
Sprawdzony proces, a nie chaotyczne działanie
Lata doświadczeń i ponad 50 000 zrealizowanych kart produktów, pozwoliły nam udoskonalić proces współpracy — dzięki temu możesz być spokojny, że zrealizujemy projekt dla Twojej marki, bez względu na wyzwania.
Icon
Prezentację produktu oczami klienta
Nasi klienci często podkreślają, że nasze spojrzenie na produkty, w sposób jaki patrzy na nie klient, jest bezcenne w projektowaniu nowej komunikacji produktowej na kartach produktów. To nasza misja, by prezentować produkty, tak by klienci je rozumieli i chcieli kupować.
Icon
Duże doświadczenie branżowe
Od lat obsługujemy wiele marek w największych kategoriach e‑commerce. Dzięki temu doskonale znamy ich specyfikę, ograniczenia rynkowe i prawne jak i wymogi i techniczne platform e‑commerce. Wykorzystujemy zdobytą wiedzę, aby wspierać naszych Klientów w budowaniu przewagi konkurencyjnej.
Icon
Rozwiązanie szyte na miarę
Wiemy jak ważne jest zrozumienie specyfiki każdej marki, dostępne zasoby ludzkie i contentowe, ale także procesy decyzyjne wewnątrz organizacji. Wiemy jak sprawić, by złożone projekty doprowadzić do szczęśliwego finału. Docelowe rozwiązanie zawsze dostosowujemy do wymogów klienta.
Icon
Wypracowanie spójnej strategii komunikacji produktowej
Nasze karty produktów Rich Content to rozwiązanie, dzięki któremu skutecznie wypozycjonujesz markę i produkty w oczach klientów. Właściwa syndykacja contentu zapewni spójność prezentacji produktów na różnych platformach e‑commerce.
O nas

Co klienci mówią o nas?

nivea logo
Małgorzata Sieczkowska
Dyrektor marketingu
Quote
pupa logo
Marta Kunkel
Senior Product Manager
Quote
bambiboo logo
Katarzyna Kostacińska
Marketing Manager
Quote
henkel logo
Aleksandra Soból
Junior Brand Manager Authentic Beauty Concept & B2B Shop Poland
Quote
Blog

Skorzystaj z naszej wiedzy na temat kart produktów Rich Content w e‑commerce

W naszych artykułach przedstawiamy 3 perspektywy: klientów, marek i dystrybutorów — wierząc, że dzięki temu ułatwimy robienie zakupów online, ludziom w każdym wieku.

Custommerce Blob 6
Sprawdź jak możemy wesprzeć Twoją markę w e‑commerce
Example Custommerce Rich Cards
© 2024 Custommerce sp. z o.o.