Karty produktów Rich Content dla firm z branży kosmetycznej

Pomagamy firmom sprzedającym w kanale e‑commerce skutecznie wyróżnić swoją markę i produkty na tle rosnącej konkurencji.
Umów się z naszym specjalistą na bezpłatną konsultację.
Zaufali nam:

Jak przebiega współpraca?
3 kroki

Wypracowaliśmy proces współpracy, który stale optymalizujemy, abyś był spokojny o realizację projektu dla Twojej marki.
01
Diagnoza
Analizujemy komunikacje Twojej marki oraz posiadane materiały marketingowe i oceniamy jak najlepiej wykorzystać je w e‑commerce. Wspólnie ustalamy plan zmian.
02
Projekt Intro
Tworzymy strategię komunikacji produktowej i wypracowujemy wzorcową kartę produktu, która będzie bazą do tworzenia kolejnych kart produktów.
03
Stała współpraca
Przygotowujemy dla Ciebie karty produktów Rich Content z regularnością, ponieważ wiemy, że przynoszą najlepsze efekty wizerunkowo-sprzedażowe, kiedy są realizowane w ramach długotrwałego procesu zamiast jednorazowego zlecenia.

Jeśli w Twojej firmie:

Obecna prezentacja produktów jest niewystarczająca
Zmieniające się trendy zakupowe i oczekiwania klientów wymagają od Ciebie atrakcyjnej i angażującej prezentacji produktów Twojej marki.
Potrzebujesz wyróżnić ofertę na tle konkurencji
Klienci często łączą jakość prezentacji produktów z jakością samego produktu i marki. Rich content buduje zaufanie i pozytywną percepcję marki, co ma wpływ na ich decyzje zakupowe.
Ważne jest budowanie wartości postrzeganej marki
Wiesz, że lepszy content produktowy i poprawa doświadczeń zakupowych świadczą o profesjonalizmie, dbałości o detale, innowacyjnym podejściu i trosce o klientów.
Chcesz uporządkować i delegować proces tworzenia komunikacji produktowej
Zarządzanie procesem tworzenia i wdrażania kart produktów do e‑commerce, jest Ci potrzebne do wspierania odsprzedaży produktów w sklepach internetowych i budowania lojalności wśród klientów marki.
Nie ma czasu na dokładną analizę przydatności materiałów marketingowych do e‑commerce
Odciążenie w analizie i uzupełnieniu materiałów marketingowych na potrzeby kanału e‑commerce mogłoby pomóc Ci w osiągnięciu lepszych wyników sprzedażowych i wzbogaceniu prezentacji Twoich produktów w sklepach internetowych.
Ważne jest monitorowanie i analiza działań
Korzystanie z kart produktów rich content może pozwolić Ci na bardziej szczegółowe monitorowanie i analizowanie efektywności. Śledzenie zachowania użytkowników na stronie, wskaźników klikalności, konwersji, średniego czasu spędzonego na stronie itp. Te dane pomagają w identyfikowaniu mocnych i słabych stron oraz optymalizacji kart produktów Rich Content w celu uzyskania lepszych wyników.

Możemy Ci w tym pomóc

Umów się z naszym specjalistą na bezpłatną konsultację.

Rich Content — przykłady zrealizowanych kart dla branży kosmetycznej

Sprawdź efekty naszej pracy! Porównaj efekty przed i po zrealizowanych przez nas kart produktów Rich Content dla firm z Twojej branży.
Aflofarm
Producent dermokosmetyków, którego wyroby uznawane są za przełomowe.
Nivea
Międzynarodowy ekspert w dziedzinie pielęgnacji włosów i skóry.
Lirene
Producent polskich innowacyjnych kosmetyków dla kobiet.
Janda
Producent rewolucyjnych produktów przeciwzmarszczkowych kierowanych dla dojrzałych kobiet.
PUPA Milano
Włoska marka kosmetyków, które charakteryzują się skutecznymi formułami i bezpiecznym składem.
tołpa.
Producent kosmetyków i dermokosmetyków z roślinnymi składnikami aktywnymi.

Co zyskujesz dzięki Rich Content?

Lepsze zrozumienie produktu przez Klientów
Karty produktów Rich Content są atrakcyjne wizualnie i jednocześnie zawierają kompletne informacje o produkcie, takie jak specyfikacje, funkcje, porównania z innymi produktami, recenzje i wiele innych. Dzięki temu klient dokładnie rozumie korzyści oferowanego produktu, co pomaga w podjęciu dobrej decyzji zakupowej.
Spójna komunikacja produktowa
Budowanie lojalności wśród klientów marki oraz wspieranie odsprzedaży produktów w kilku sklepach internetowych jednocześnie powinno iść w parze z troską o zachowanie spójności całej komunikacji produktowej. Jest to możliwe dzięki kartom produktów Rich Content, które dają większą kontrolę nad prezentacją marki w e‑commerce.
Wyróżnienie na tle konkurencji
Posiadanie kart produktów typu Rich Content sprawia, że marka wyróżnia się na tle konkurencji. Nie wszystkie firmy korzystają z takich zaawansowanych narzędzi prezentacji produktów, dlatego wprowadzenie innowacyjnych i interaktywnych kart skutecznie przyciąga uwagę klientów i buduje pozytywny wizerunek marki.
Poprawa doświadczenia zakupowego
Karty produktów typu Rich Content są interaktywne, wizualnie atrakcyjne i zawierają bogate informacje o produkcie. Dzięki temu przyciągają uwagę klientów i zwiększają szanse na zrealizowanie zakupu. Poprawa doświadczenia zakupowego klienta i lepsze zrozumienie produktu mogą prowadzić do wzrostu sprzedaży.
Poprawa konwersji
Współpraca z firmą specjalizującą się w tworzeniu kart produktów typu Rich Content może pomóc w optymalizacji stron produktów pod kątem konwersji. Zdobycie danych i analiza interakcji klientów z kartami produktów może dostarczyć cennych informacji na temat preferencji i zachowań klientów, co z kolei pozwoli zoptymalizować prezentację produktu i wpływać na decyzje zakupowe.
Poprawa indeksacji i wzbogacenie prezentacji produktów
Dzięki dokładnej analizie materiałów marketingowych możliwe jest stworzenie karty produktów typu Rich Content, które są zoptymalizowane pod kątem wyszukiwarek internetowych, przyczyniają się do poprawy indeksacji produktów w wynikach wyszukiwania. Bogate treści, strukturalne dane o produkcie i odpowiednia optymalizacja SEO pomagają w lepszym pozycjonowaniu stron produktów w wyszukiwarkach, co zwiększa szanse na ich znalezienie przez potencjalnych klientów.

Jak może wyglądać projekt dla Ciebie?

Umów się z naszym specjalistą na bezpłatną konsultację.

Czego możesz oczekiwać we współpracy z nami?

Wsparcie zespołu specjalistów
Doświadczony i wyspecjalizowany w tworzeniu komunikacji produktowej zespół, dzieli się wiedzą i wspiera klientów na każdym etapie współpracy. Im dłużej współpracujemy, tym bardziej rosną Twoje kompetencje.
Sprawdzony proces, a nie chaotyczne działanie
Lata doświadczeń i ponad 50 000 zrealizowanych kart produktów, pozwoliły nam udoskonalić proces współpracy — dzięki temu możesz być spokojny, że zrealizujemy projekt dla Twojej marki, bez względu na wyzwania.
Prezentację produktu oczami klienta
Nasi klienci często podkreślają, że nasze spojrzenie na produkty, w sposób jaki patrzy na nie klient, jest bezcenne w projektowaniu nowej komunikacji produktowej na kartach produktów. To nasza misja, by prezentować produkty, tak by klienci je rozumieli i chcieli kupować.
Duże doświadczenie branżowe
Od lat obsługujemy wiele marek w największych kategoriach e‑commerce. Dzięki temu doskonale znamy ich specyfikę, ograniczenia rynkowe i prawne jak i wymogi i techniczne platform e‑commerce. Wykorzystujemy zdobytą wiedzę, aby wspierać naszych Klientów w budowaniu przewagi konkurencyjnej.
Rozwiązanie szyte na miarę
Wiemy jak ważne jest zrozumienie specyfiki każdej marki, dostępne zasoby ludzkie i contentowe, ale także procesy decyzyjne wewnątrz organizacji. Wiemy jak sprawić, by złożone projekty doprowadzić do szczęśliwego finału. Docelowe rozwiązanie zawsze dostosowujemy do wymogów klienta.
Wypracowanie spójnej strategii komunikacji produktowej
Nasze karty produktów Rich Content to rozwiązanie, dzięki któremu skutecznie wypozycjonujesz markę i produkty w oczach klientów. Właściwa syndykacja contentu zapewni spójność prezentacji produktów na różnych platformach e‑commerce.

Co klienci mówią o nas?

    E-commerce jest dla nas bardzo istotną częścią biznesu, dlatego aby wyróżniać nasze produkty na e-półce i budować spójny wizerunek marki w wielu kanałach zdecydowaliśmy się na usługi Custommerce.

    Rocznie tworzymy setki Rich Contentowych kart produktów, które wspierają wizerunek marki jako eksperta w trosce o skórę u wielu dystrybutorów. Specjalizacja Custommerce w tworzeniu wyjątkowej komunikacji produktowej, profesjonalne podejście, znajomość specyfiki branży kosmetycznej w e-commerce i doświadczenie we współpracy z kluczowymi dystrybutorami to ważne dla nas argumenty do współpracy.

    Tworzone przez Custommerce materiały odpowiadają potrzebom marki i dystrybutora, a ich wysoka jakość i innowacyjne rozwiązania skutecznie wyróżniają NIVEA na tle konkurencji. Komunikacja produktowa jest atrakcyjna i angażująca dla klientów, a jednocześnie w znakomity sposób podkreśla korzyści płynące z produktów.

    Responsywność i pełna koordynacja projektów na każdym etapie realizacji sprawia, że możemy śmiało polecić współpracę z Custommerce.

    Małgorzata Sieczkowska
    Dyrektor marketingu

    Mieliśmy przyjemność współpracować z Custommerce przy projekcie Intro, którego rezultatem są karty produktów typu rich content dla marki PUPA Milano. Ten projekt w naszej opinii jest doskonały dla marek, które zaczynają tworzyć karty typu rich content dla swoich produktów. Z perspektywy czasu widzimy wyraźnie, że decyzja podjęcia współpracy z Custommerce była dla nas dobrą inwestycją, która pozwala nam nie tylko wyróżnić się na tle innych firm z naszej branży, ale też rzeczywiście zyskać przewagę konkurencyjną.

    Karty produktów dla naszej marki zostały przygotowane z największą dokładnością, popartą researchem i odpowiednią analizą, przez doświadczony zespół ekspertów w tej branży. Dzięki temu nie mieliśmy najmniejszych obaw, że warto w końcu podjąć ten krok i rozpocząć realizację rich contentu z Custommerce.

    Pomimo tego, że mieliśmy do dyspozycji ograniczoną ilość materiału, Custommerce stworzyło ciekawy projekt graficzny, który idealnie oddał charakter naszych produktów. Custommerce dotrzymuje ustalonych w harmonogramie terminów, co jest niezwykle istotne dla naszej firmy. Za duży plus współpracy uznajemy też fakt, że zespół Custommerce zawsze jest gotowy odpowiedzieć na nasze pytania i udzielić nam wsparcia w trakcie trwania projektu.

    Marta Kunkel
    Senior Product Manager

    Współpracę z firmą Custommerce, rozpoczęliśmy w ramach projektu Intro. Jest to doskonałe rozwiązanie dla firm, które rozpoczynają swoją przygodę z rich contentem. Projekt Intro, to złożone działania, takie jak: dostosowanie treści do kart, optymalizacja doświadczenia użytkownika (UX), projektowanie graficzne oraz zarządzanie projektem.

    Custommerce to specjaliści z dużym doświadczeniem w branży. Już po pierwszej rozmowie wiedziałam, że po drugiej stronie są ludzie, którzy wiedzą, co robią i są zorientowani w najnowszych trendach i rozwiązaniach. Podczas pracy okazało się, że współpraca nad projektem jest doskonale zorganizowana i zaplanowana, ogromne wrażenie zrobił na mnie sposób przekazywania feedbacku dotyczącego projektu graficznego, który ułatwia współpracę i oszczędza dużo czasu.

    W całym, doskonale zaplanowanym procesie wrażenie robiła także terminowość Costommerce – mogę śmiało powiedzieć że zawsze dotrzymują terminów! A zespół Custommerce jest nie tylko profesjonalny, ale też sympatyczny. Nasze pytania i uwagi były zawsze mile widziane. W tym projekcie miałam po drugie stronie prawdziwych partnerów gotowych odpowiedzieć na każde pytanie.

    Projekt Intro okazał się dla nas dobrą inwestycją, która pozwoliła nam wyróżnić się na tle konkurencji oraz czytelniej przedstawić naszą ofertę konsumentom. To doskonałe rozwiązanie dla marek, które chcą rozpocząć proces tworzenia i wdrażania kart rich content i szukają sprawdzonego biznesowego partnera. Profesjonalne podejście, specjalistyczna wiedza, szybka realizacja, wysoka jakość projektów graficznych oraz doskonała obsługa sprawiają, że polecamy do tego zadania Custommerce.

    Katarzyna Kostacińska
    Marketing Manager

    Współpracę z Custommerce cenię szczególnie za elastyczność w podejściu do klienta. Pracują tam naprawdę responsywni i otwarci na zmiany ludzie. Dostarczają umówione projekty na czas i sprawnie wdrażają poprawki. Co ważne ‑ cechują się wysokim poziomem samodzielności. Zlecając im przygotowanie kart produktów wiem, że oddaję ten obszar w dobre ręce.

    Od samego początku współpracy w kontaktach z Custommerce doświadczałam pozytywnej i profesjonalnej obsługi. Mogę śmiało polecić tę firmę jako partnera w zakresie e‑commerce.

    Karolina Łapa
    Specjalista ds. Trade Marketingu

Skorzystaj z naszej wiedzy na temat kart produktów Rich Content w e‑commerce

W naszych artykułach przedstawiamy 3 perspektywy: klientów, marek i dystrybutorów – wierząc, że dzięki temu ułatwimy robienie zakupów online, ludziom w każdym wieku.

Sprawdź jak możemy wesprzeć Twoją markę w e‑commerce

Umów się z naszym specjalistą na bezpłatną konsultację.