Oferta dla firm z branży kosmetycznej
Pomagamy firmom sprzedającym w kanale e‑commerce skutecznie wyróżnić swoją markę i produkty na tle rosnącej konkurencji.
Jak przebiega współpraca?
Jeśli w Twojej firmie:
Przykłady zrealizowanych kart
Producent polskich innowacyjnych kosmetyków dla kobiet.
Producent rewolucyjnych produktów przeciwzmarszczkowych kierowanych dla dojrzałych kobiet.
Co zyskujesz dzięki Rich Content?
Lepsze zrozumienie produktu przez Klientów
Karty produktów Rich Content są atrakcyjne wizualnie i jednocześnie zawierają kompletne informacje o produkcie, takie jak specyfikacje, funkcje, porównania z innymi produktami, recenzje i wiele innych. Dzięki temu klient dokładnie rozumie korzyści oferowanego produktu, co pomaga w podjęciu dobrej decyzji zakupowej.
Wyróżnienie na tle konkurencji
Posiadanie kart produktów typu Rich Content sprawia, że marka wyróżnia się na tle konkurencji. Nie wszystkie firmy korzystają z takich zaawansowanych narzędzi prezentacji produktów, dlatego wprowadzenie innowacyjnych i interaktywnych kart skutecznie przyciąga uwagę klientów i buduje pozytywny wizerunek marki.
Poprawa doświadczenia zakupowego
Karty produktów typu Rich Content są interaktywne, wizualnie atrakcyjne i zawierają bogate informacje o produkcie. Dzięki temu przyciągają uwagę klientów i zwiększają szanse na zrealizowanie zakupu. Poprawa doświadczenia zakupowego klienta i lepsze zrozumienie produktu mogą prowadzić do wzrostu sprzedaży.
Poprawa indeksacji i wzbogacenie prezentacji produktów
Dzięki dokładnej analizie materiałów marketingowych możliwe jest stworzenie karty produktów typu Rich Content, które są zoptymalizowane pod kątem wyszukiwarek internetowych, przyczyniają się do poprawy indeksacji produktów w wynikach wyszukiwania. Bogate treści, strukturalne dane o produkcie i odpowiednia optymalizacja SEO pomagają w lepszym pozycjonowaniu stron produktów w wyszukiwarkach, co zwiększa szanse na ich znalezienie przez potencjalnych klientów.
Spójna komunikacja produktowa
Budowanie lojalności wśród klientów marki oraz wspieranie odsprzedaży produktów w kilku sklepach internetowych jednocześnie powinno iść w parze z troską o zachowanie spójności całej komunikacji produktowej. Jest to możliwe dzięki kartom produktów Rich Content, które dają większą kontrolę nad prezentacją marki w e‑commerce.
Poprawa konwersji
Współpraca z firmą specjalizującą się w tworzeniu kart produktów typu Rich Content może pomóc w optymalizacji stron produktów pod kątem konwersji. Zdobycie danych i analiza interakcji klientów z kartami produktów może dostarczyć cennych informacji na temat preferencji i zachowań klientów, co z kolei pozwoli zoptymalizować prezentację produktu i wpływać na decyzje zakupowe.