Logo Custommerce
#Rich Content

Oferta dla firm z branży
farmaceutycznej

Wspieramy marki, które sprzedają w kanale e‑commerce — pomagamy im wyróżnić się na tle stale rosnącej konkurencji.

Custommerce samples cards for industry
Karty produktów Rich Content powierzyli nam m.in.:
3 kroki

Jak przebiega współpraca?

Wypracowaliśmy proces współpracy, który stale optymalizujemy, abyś był spokojny o realizację projektu dla Twojej marki.
Custommerce icon
01
Diagnoza
Analizujemy komunikację Twojej marki oraz istniejące materiały marketingowe, aby jak najlepiej wykorzystać je w e‑commerce ‑ wspólnie ustalamy plan zmian i ulepszeń.
Custommerce icon
02
Projekt Intro
Opracowujemy strategię komunikacji produktowej i tworzymy wzorcową kartę, która będzie podstawą dla dalszych kart produktów rich content.
Custommerce icon
03
Stała współpraca
Regularnie przygotowujemy dla Ciebie karty produktów rich content, ponieważ wiemy, że osiągają one najlepsze wyniki wizerunkowo‑sprzedażowe, gdy są częścią długoterminowego procesu, zamiast jednorazowego zlecenia.
Analiza

Jeśli w Twojej firmie:

Custommerce icon
Aktualna prezentacja produktów nie jest wystarczająca
Aby sprostać dynamicznym zmianom trendów zakupowych i oczekiwaniom klientów, konieczne jest zapewnienie atrakcyjnej i angażującej prezentacji produktów Twojej marki.
Custommerce icon
Oferty produktów nie wyróżniają się tle konkurencji
Zachowanie klientów pokazuje, że istnieje silne powiązanie pomiędzy jakością prezentacji produktów, jakością samego produktu i wizerunkiem marki.
Custommerce icon
Budowanie wizerunku marki jest istotne
Dostarczanie treści bogatych w informacje i jednocześnie przedstawionych w wizualnie atrakcyjnej formie, korzystnie wpływa na budowanie zaufania i pozytywną ocenę marki przez klientów.
Custommerce icon
Budowanie wizerunku marki jest istotne
Dostarczanie treści bogatych w informacje i jednocześnie przedstawionych w wizualnie atrakcyjnej formie, korzystnie wpływa na budowanie zaufania i pozytywną ocenę marki przez klientów.
Custommerce icon
Ciągle brakuje czasu na analizę posiadanych materiałów marketingowych do e‑commerce
Zredukowanie obciążenia związanego z samodzielną analizą materiałów marketingowych dedykowanych e‑commerce może przyczynić się do poprawy wyników sprzedażowych i wzbogacenia prezentacji Twoich produktów na platformach internetowych.
Custommerce icon
Nie ma uporządkowanego proces tworzenia komunikacji produktowej
Umiejętne zarządzanie procesem tworzenia i wdrażania kart produktów rich content w e‑commerce jest niezbędne do skutecznego wspierania sprzedaży produktów w sklepach internetowych oraz budowania lojalności wśród klientów marki.

Przykłady zrealizowanych kart

Sprawdź efekty naszej pracy! Porównaj efekty przed i po zrealizowanych przez nas kart produktów Rich Content dla firm z Twojej branży.
Metamorphosis of polpharma by Custommerce
PolpharmaMarka farmaceutyczna, która dostarcza innowacyjne rozwiązania medyczne na całym świecie.
Zobacz metamorfozę
Metamorphosis of adamed by Custommerce
AdamedCeniona marka farmaceutyczna, która jest znana ze swojego zaangażowania w badania naukowe i innowacyjne rozwiązania terapeutyczne.
Zobacz metamorfozę
Metamorphosis of aflofarm by Custommerce
AflofarmProducent dermokosmetyków, którego wyroby uznawane są za przełomowe.
Zobacz metamorfozę
Korzyści

Co zyskujesz dzięki Rich Content?

Image of Custommerce example rich product card
Klienci będą lepiej
rozumieli produkty
Twojej marki

Karty produktów rich content wyróżniają się atrakcyjnym designem i jednocześnie zawierają pełne informacje na temat produktu, takie jak specyfikacje, funkcje, porównania z innymi produktami, recenzje i wiele więcej. Dzięki temu klient ma możliwość dokładnego zrozumienia korzyści oferowanych przez produkt, co przyczynia się do podejmowania lepszych decyzji zakupowych.

Image of Custommerce example rich product card
Wyróżnienie
na tle konkurencji

Dysponowanie kartami produktów typu rich content pozwala marce wyróżnić się na tle konkurencji. Nie wszystkie firmy wykorzystują tak zaawansowane narzędzia prezentacji produktów, dlatego wprowadzenie innowacyjnych i interaktywnych kart skutecznie przyciąga uwagę klientów i buduje pozytywny wizerunek marki.

Image of Custommerce example rich product card
Doświadczenie zakupowe konsumentów zostanie
poprawione

Karty produktów rich content cechują się interaktywnością, atrakcyjnym wzornictwem i bogatymi informacjami o produkcie. Dzięki temu przyciągają uwagę klientów i zwiększają szanse na zrealizowanie zakupu.

Image of Custommerce example rich product card
Indeksacja
ulegnie poprawie
, a prezentacja produktów będzie bogatsza

Optymalizacja treści kart produktów rich content może się przyczynić do poprawy indeksacji produktów w wynikach wyszukiwania. Dzięki bogatym treściom, opracowanej strukturze danych o produkcie i odpowiedniej optymalizacji SEO, strony produktów mają większe szanse na lepsze pozycjonowanie w wyszukiwarkach, co zwiększa możliwość odnalezienia ich przez potencjalnych klientów.

Image of Custommerce example rich product card
Komunikacja produktowa zostanie
uspójniona

Budowanie lojalności klientów marki i wspieranie odsprzedaży produktów w różnych sklepach internetowych wymaga zachowania spójności w komunikacji produktowej. Karty produktów rich content umożliwiają kontrolę nad prezentacją marki w e‑commerce.

Image of Custommerce example rich product card
Poprawa konwersji

Korzystanie z usług firmy zajmującej się tworzeniem kart produktów rich content może przyczynić się do optymalizacji stron produktów pod kątem konwersji. Zbieranie danych i analiza interakcji klientów z kartami produktów dostarcza cennych informacji dotyczących preferencji i zachowań klientów. Te dane mogą posłużyć do zoptymalizowania prezentacji produktu oraz wpływania na decyzje zakupowe klientów.

Wartości

Czego możesz oczekiwać we współpracy z nami?
Icon
Wsparcie zespołu specjalistów
Nasz doświadczony i wyspecjalizowany zespół zajmuje się tworzeniem komunikacji produktowej i jest gotowy do dzielenia się wiedzą oraz wspierania klientów na każdym etapie współpracy. Wraz z upływem czasu i dłuższą współpracą, rozwijamy Twoje kompetencje, umożliwiając Ci coraz większe zaangażowanie i samodzielność na tym obszarze.
Icon
Sprawdzonego procesu działania
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i zrealizowaniu ponad 50 000 kart produktów rich content, udoskonaliliśmy nasz proces współpracy. Możesz mieć pewność, że niezależnie od wyzwań, zrealizujemy projekt dla Twojej marki w sposób profesjonalny i skuteczny.
Icon
Wiedzy o tym, jak przedstawić produktu oczami klienta
Nasi klienci często podkreślają, że nasza zdolność do spojrzenia na produkty z perspektywy klienta jest bezcenna w procesie projektowania nowej komunikacji produktowej na kartach produktów.
Icon
Wiedzy branżowej, popartej doświadczeniem
Nieprzerwanie od wielu lat obsługujemy liczne marki w najważniejszych branżach działających w e‑commerce. Dzięki temu mamy aktualną wiedzę na temat ich specyfiki, ograniczeń rynkowych i prawnych, a także wymagań technicznych i platform sprzedażowych. Wykorzystujemy zdobytą wiedzę, aby wspierać naszych klientów w budowaniu przewagi konkurencyjnej.
Icon
Szytych na miarę rozwiązań
Posiadamy doświadczenie w prowadzeniu skomplikowanych projektów i dbamy o to, aby doprowadzić je do satysfakcjonującego finału. Zawsze dostosowujemy nasze rozwiązania do indywidualnych wymagań i potrzeb klienta.
Icon
Wypracowania nowej i spójnej strategii komunikacji produktowej
Nasze rozwiązania w postaci kart produktów rich content umożliwiają skuteczne pozycjonowanie marki i produktów w oczach klientów. Dzięki właściwej syndykacji treści zapewniamy spójność prezentacji produktów na różnych platformach e‑commerce.
O nas

Co klienci mówią o nas?

herbapol logo
Paweł Kotecki
Specjalista ds. Badań i Rozwoju
Quote
medisept logo
Barbara Śnieżyńska
P.O. Kierownika Marketing
Quote
Blog

Skorzystaj z naszej wiedzy na temat kart produktów Rich Content w e‑commerce

W naszych artykułach przedstawiamy 3 perspektywy: klientów, marek i dystrybutorów — wierząc, że dzięki temu ułatwimy robienie zakupów online, ludziom w każdym wieku.

Custommerce Blob 6
Sprawdź jak możemy wesprzeć Twoją markę w e‑commerce
Example Custommerce Rich Cards
© 2024 Custommerce sp. z o.o.