Logo Custommerce
#Rich Content

Oferta dla firm z branży
elektroinstalacyjnej

Nasza firma pomaga markom sprzedającym swoje produkty w e‑commerce wyróżnić się w dynamicznym środowisku rosnącej konkurencji.

Custommerce samples cards
Karty produktów Rich Content powierzyli nam m.in.:
3 kroki

Jak przebiega współpraca?

Wypracowaliśmy proces współpracy, który stale optymalizujemy, abyś był spokojny o realizację projektu dla Twojej marki.
Custommerce icon
01
Diagnoza
Przeprowadzamy szczegółową analizę komunikacji Twojej marki oraz posiadanego materiału marketingowego, aby jak najlepiej wykorzystać go w środowisku e‑commerce. Wspólnie ustalamy plan działań i wprowadzamy niezbędne zmiany, aby osiągnąć pożądane rezultaty.
Custommerce icon
02
Projekt Intro
Tworzymy strategię komunikacji produktowej oraz wzorcową kartę produktu, która stanowi podstawę dla kolejnych kart produktów rich content. Dokładnie dopracowujemy szczegóły, aby zapewnić spójność i atrakcyjność przekazu, zgodnie z Twoimi potrzebami i oczekiwaniami.
Custommerce icon
03
Stała współpraca
Regularnie dostarczamy dla Ciebie karty produktów rich content, zdając sobie sprawę, że długoterminowa współpraca przynosi najlepsze rezultaty zarówno pod względem wizerunkowym, jak i sprzedażowym. Jesteśmy zawsze dostępni, aby dostosować karty produktów do zmieniających się potrzeb i trendów rynkowych, zapewniając Ci konkurencyjną przewagę w e‑commerce.
Analiza

Jeśli w Twojej firmie:

Custommerce icon
Obecna prezentacja produktów jest niewystarczająca
W celu dostosowania się do stale zmieniających się trendów zakupowych i oczekiwań klientów bardzo istotne jest zapewnienie atrakcyjnej i angażującej prezentacji produktów marki.
Custommerce icon
Potrzebujesz wyróżnić ofertę na tle konkurencji
Poprzez obserwację zachowań klientów można dostrzec, że istnieje wyraźne powiązanie między jakością prezentacji produktów oraz wizerunkiem marki. Korzystny wizerunek marki wpływa pozytywnie na skuteczność sprzedaży produktów.
Custommerce icon
Ważne jest budowanie wartości postrzeganej marki
Dostarczanie treści o wysokiej wartości, które są bogate w informacje i jednocześnie atrakcyjne wizualnie, odgrywa kluczową rolę w budowaniu zaufania klientów oraz tworzeniu pozytywnego obrazu marki.
Custommerce icon
Ważne jest budowanie wartości postrzeganej marki
Dostarczanie treści o wysokiej wartości, które są bogate w informacje i jednocześnie atrakcyjne wizualnie, odgrywa kluczową rolę w budowaniu zaufania klientów oraz tworzeniu pozytywnego obrazu marki.
Custommerce icon
Nie ma czasu na dokładną analizę przydatności materiałów marketingowych do e‑commerce
Usunięcie obciążenia związanego z samodzielną analizą i tworzeniem materiałów marketingowych dla e‑commerce może Ci pomóc w poprawie wyników sprzedażowych oraz wzbogaceniu prezentacji Twoich produktów na platformach internetowych — bez konieczności poświęcania czasu na analizę.
Custommerce icon
Chcesz uporządkować i delegować proces tworzenia komunikacji produktowej
Skuteczne zarządzanie procesem tworzenia i wdrażania kart produktów rich content w e‑commerce jest niezwykle istotne dla efektywnego wsparcia sprzedaży produktów w sklepach internetowych oraz budowania lojalności wśród klientów marki.

Przykłady zrealizowanych kart

Sprawdź efekty naszej pracy! Porównaj efekty przed i po zrealizowanych przez nas kart produktów Rich Content dla firm z Twojej branży.
Metamorphosis of eaton by Custommerce
Eaton

Marka zajmującą się inteligentnym zarządzaniem energią. Dostarcza rozwiązania dla wielu rynków i branż.

Zobacz metamorfozę
Metamorphosis of legrand by Custommerce
Legrand

Legrand to rozpoznawalna marka, która od wielu dekad dostarcza konsumentom innowacyjne produkty oraz rozwiązania dedykowane domom, biurom oraz przemysłowi.

Zobacz metamorfozę
Metamorphosis of abb by Custommerce
ABBABB jest wiodącą globalną firmą technologiczną, wzbogacającą produkty elektryfikacji, robotyki, automatyki i systemów napędowych o rozwiązania cyfrowe. Obecni w ponad 100 krajach, kontynuują ponad 130-letnia tradycję.
Zobacz metamorfozę
Metamorphosis of hager by Custommerce
HagerHager to marka specjalizująca się w produkcji wysokiej jakości rozwiązań elektrycznych, takich jak systemy rozdziału energii, automatyka budynkowa i komponenty instalacyjne, które zapewniają bezpieczeństwo, efektywność i innowacyjność w zarządzaniu energią.
Zobacz metamorfozę
Metamorphosis of kontakt-simon by Custommerce
Kontakt Simon

Producent osprzętu elektroinstalacyjnego i systemów służących do rozprowadzania energii elektrycznej

Zobacz metamorfozę
Metamorphosis of sonel by Custommerce
SonelProducent urządzeń kontrolno-pomiarowych dla branży elektrycznej i instalacyjnej.
Zobacz metamorfozę
Icon

Lepsze
zrozumienie produktu
przez Klientów

Karty produktów rich content nie tylko przyciągają wzrok swoim atrakcyjnym wyglądem, ale też dostarczają kompleksowe informacje na temat produktu: specyfikacje, funkcje, porównania z innymi produktami, recenzje i wiele więcej. Dzięki temu klient ma możliwość dokładnego zrozumienia korzyści oferowanych przez produkt, co z kolei sprzyja podejmowaniu bardziej przemyślanych decyzji zakupowych.

Icon

Wyróżnienie
na tle konkurencji

Posiadanie kart produktów rich content pozwala marce wyróżnić się na tle konkurencji. Nie wszystkie firmy wykorzystują tak zaawansowane narzędzia do prezentacji produktów, dlatego wprowadzenie innowacyjnych i interaktywnych kart skutecznie przyciąga uwagę klientów i buduje pozytywny wizerunek marki.

Icon

Poprawa
doświadczenia zakupowego

Karty produktów rich content wyróżniają się swoją interaktywnością, estetycznym designem oraz szczegółowymi informacjami na temat produktu. Dzięki temu przyciągają uwagę klientów i zwiększają szanse na skuteczne dokonanie zakupu.

Icon

Wzbogacenie prezentacji produktów i
poprawa indeksacji

Optymalizacja treści kart produktów rich content może przyczynić się do poprawy indeksacji produktów w wynikach wyszukiwarek. Dzięki bogatym treściom, ustrukturyzowanym danym o produkcie i optymalizacji SEO, strony produktów mają większe szanse na lepsze pozycjonowanie, co z kolei zwiększa ich widoczność i możliwość odnalezienia przez potencjalnych klientów.

Icon

Uspójnienie komunikacji
produktowej

Aby tworzyć lojalność klientów i wspierać odsprzedaż produktów w różnych sklepach internetowych, ważne jest utrzymanie spójności w komunikacji dotyczącej produktów. Karty produktów rich content dają możliwość pełnej kontroli nad prezentacją marki w e‑commerce, umożliwiając konsekwentne przekazywanie wartości i wizerunku marki.

Icon

Poprawa konwersji

Korzystanie z usług firmy specjalizującej się w tworzeniu kart produktów rich content może przyczynić się do optymalizacji stron produktów i zwiększenia konwersji. Zbieranie danych i analiza interakcji klientów z kartami produktów pozwala uzyskać cenne informacje dotyczące preferencji i zachowań klientów. Te dane mogą być wykorzystane do zoptymalizowania prezentacji produktu i wpływania na decyzje zakupowe klientów, co z kolei przyczynia się do większej skuteczności działań sprzedażowych.

Co zyskujesz dzięki Rich Content?

Why SEO is important?

Wartości

Czego możesz oczekiwać we współpracy z nami?
Icon
Wsparcie zespołu specjalistów
Nasz doświadczony i wyspecjalizowany zespół skupia się na tworzeniu komunikacji produktowej i oferuje wsparcie na każdym etapie współpracy. Dostarczamy usługi i dzielimy się wiedzą, która może Ci pomóc rozwinąć kompetencje w obszarze komunikacji produktowej. Dzięki temu zyskujesz większą samodzielność na tym obszarze i zwiększasz swoje umiejętności.
Icon
Sprawdzony proces, a nie chaotyczne działanie
Wieloletnie doświadczenie oraz zrealizowanie ponad 50 000 kart produktów rich content pozwoliło nam udoskonalić proces współpracy. Dzięki temu niezależnie od wyzwań zyskujesz pewność, że podejdziemy do Twojego projektu z profesjonalizmem i skutecznością, dążąc do dostarczenia optymalnych rezultatów dla Twojej marki.
Icon
Prezentację produktu oczami klienta
Nasi klienci często podkreślają nieocenioną wartość naszej umiejętności patrzenia na produkty z perspektywy klienta podczas projektowania nowej komunikacji produktowej.
Icon
Duże doświadczenie branżowe
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w obsłudze marek z różnych kluczowych branż e‑commerce posiadamy aktualną wiedzę na temat ich specyfiki, ograniczeń rynkowych i prawnych, a także wymagań technicznych i platform sprzedażowych. Wykorzystujemy tę wiedzę, aby skutecznie wspierać naszych klientów w budowaniu przewagi konkurencyjnej.
Icon
Rozwiązanie szyte na miarę
Dzięki doświadczeniu w zarządzaniu skomplikowanymi projektami doskonale wiemy, jak uzyskać satysfakcjonujące rezultaty. Nasze rozwiązania zawsze są dostosowane do indywidualnych wymagań i potrzeb klienta.
Icon
Wypracowanie spójnej strategii komunikacji produktowej
Nasze nowatorskie rozwiązania w formie kart produktów rich content umożliwiają skuteczne budowanie spójnego wizerunku marki i wyróżnienie jej produktów na tle konkurencji. Dzięki odpowiedniej syndykacji treści zapewniamy spójność prezentacji produktów na różnych platformach e‑commerce. Naszym celem jest dostarczenie spójnego i atrakcyjnego przekazu, który przyciąga uwagę klientów na różnych platformach zakupowych.
O nas

Co klienci mówią o nas?

fischer logo
Mateusz Kopeć
Marketing Communication E‑commerce Manager
Quote
finder logo
Monika Jeschke
Koordynatorka marketingu
Quote
Blog

Skorzystaj z naszej wiedzy na temat kart produktów Rich Content w e‑commerce

W naszych artykułach przedstawiamy 3 perspektywy: klientów, marek i dystrybutorów — wierząc, że dzięki temu ułatwimy robienie zakupów online, ludziom w każdym wieku.

Custommerce Blob 6
Sprawdź jak możemy wesprzeć Twoją markę w e‑commerce
Example Custommerce Rich Cards
© 2024 Custommerce sp. z o.o.