Logo Custommerce

Tworzenie i optymalizacja
treści SEO

Optymalizacja treści to nie tylko nasycanie ich frazami SEO. To też zmiana formy wypowiedzi i zastosowanie języka korzyści.

Custommerce samples cards
Custommerce Examples Rich Cards

Czym jest
SEO
i jaki ma cel?

Definicja

SEO to zestaw działań mających na celu poprawę widoczności danej strony w wynikach wyszukiwarek. Jednym z działań jest tworzenie od postaw lub optymalizacja istniejących treści poprzez nasycenie ich wybranymi frazami SEO.

Cele

Dzięki SEO treści dla produktów Twojej marki mogą być nie tylko przyjazne wyszukiwarkom, ale przede wszystkim użytkownikom. Tego typu działania na kartach produktów Rich Content mogą poprawiać widoczność stron ofertowych produktów Twojej marki w sklepach internetowych.

Kreacja, optymalizacja i adaptacja treści

Optymalizacja treści
Masz już treści o produktach i chcesz, abyśmy je wykorzystali na kartach produktów Rich Content? Nasz zespół specjalistów zoptymalizuje Twoje treści pod kątem języka korzyści i/lub SEO, co pozwoli na lepsze dotarcie do potencjalnych klientów i zwiększenie konwersji.
Tworzenie treści
Adaptacja treści
Custommerce Examples Rich Cards

Na co wpływa optymalizacja?

Icon

Większa widoczność w wyszukiwarkach

Optymalizacja pod SEO treści na kartach produktów Rich Content nie jest działaniem absolutnie niezbędnym, ale zdecydowanie wartym rozważenia. Zoptymalizowane pod kątem SEO opisy mogą wpłynąć na zwiększenie widoczności produktów w wyszukiwarkach i przyciągnięcie większej liczby potencjalnych klientów. Użycie odpowiednich słów kluczowych i języka korzyści, dobrze zaprojektowanej struktury tekstu oraz dostarczenie unikalnych i wartościowych informacji sprawia, że produkty wyróżniają się na tle konkurencji i są łatwiejsze do znalezienia w sieci.

Icon

Zwiększone wskaźniki konwersji

Optymalizując lub tworząc treści SEO, warto pamiętać o tym, że skupienie się wyłącznie na optymalizacji pod kątem wyszukiwarek może prowadzić do stworzenia treści, które z pewnością będą przyjazne algorytmom wyszukiwarek, ale niekoniecznie użytkownikom. Nadużywanie słów kluczowych i sztuczne formułowanie zdań może obniżyć jakość przekazu i zniechęcić konsumentów, którzy szukają rzetelnych informacji o produktach prezentowanych w sposób jasny i naturalny.

Icon

Lepsza identyfikacja z grupą docelową

Treści, które zawierają odpowiednio dobrane słowa kluczowe i przede wszystkim są napisane językiem korzyści, pozwalają na lepsze dopasowanie do potrzeb i oczekiwań danej grupy docelowej. Ważne jest jednak, aby te działania były wyważone i nie polegały jedynie na nasyceniu tekstu frazami kluczowymi. Nadmierne użycie słów kluczowych może prowadzić do sztuczności i obniżenia jakości tekstu, co zniechęci potencjalnych klientów. Kluczem do sukcesu jest znalezienie równowagi między optymalizacją pod kątem SEO a tworzeniem treści, które są wartościowe i angażujące dla odbiorców.

Icon

Wzrost zaufania

Treści zoptymalizowane pod SEO są często mało wiarygodne w oczach użytkowników. Nie warto więc polegać wyłącznie na nasyceniu treści kart produktów Rich Content frazami kluczowymi. Aby budować pozytywny wizerunek marki i wzrost zauważania wśród konsumentów warto pochylić się nad tworzeniem wartościowych, angażujących treści, które dodatkowo będą nasycone frazami.

Icon

Długoterminowe efekty przy niskich kosztach

Karty produktów Rich Content, które zawierają treści zoptymalizowane pod kątem języka korzyści i/lub SEO to inwestycja w długoterminowy sukces Twojej marki w internecie. Po przeprowadzeniu optymalizacji treści mogą przynosić korzyści przez wiele miesięcy lub nawet lat. Twoja marka może osiągnąć lepsze wyniki organicznie i wyeliminować konieczność wydawania dużych sum na płatne reklamy.

Custommerce Blob 6
Sprawdź jak możemy wesprzeć Twoją markę w e‑commerce
Example Custommerce Rich Cards
© 2024 Custommerce sp. z o.o.