Jesteśmy
Custommerce

#1 Rich Content House w Polsce
Sprawiamy, że produkty naszych klientów
w e‑commerce wyglądają lepiej, niż produkty konkurencji

Czym się zajmujemy?

Łączymy sprzedaż i marketing w e‑commerce
Tworzymy i wdrażamy unikatowy rich content, który wyróżnia marki w e‑commerce i zdobywa zaufanie klientów.
Z jednej strony oznacza to współpracę z zespołem marketingu klienta i pracę nad budowaniem unikatowego wizerunku marki w kanale e‑commerce. z drugiej strony, z uwagi na rolę wirtualnego doradcy, którą pełnią karty produktów typu Rich Content na ścieżce zakupowej klienta, wspieramy odsprzedaż produktów.
Jedno i drugie wpływa na realizację celów biznesowych marki i ma długotrwały, pozytywny efekt.

Zależy Ci na tym, aby skutecznie budować przewagę konkurencyjną w swojej branży?

Nasze usługi mogą być dobrą inwestycją dla Twojej firmy. Umów się z naszym specjalistą na bezpłatną konsultację.

Dlaczego powstało Custommerce?

Klienci chcą poznać produkty przed zakupem
Zauważyliśmy, że większość produktów w e‑commerce ma zaniedbaną prezentację. Opisy produktów to najczęściej nudne bloki tekstowe napisane pod algorytmy wyszukiwarki. To sprawia, że klientom ciężko jest zrozumieć jakie korzyści może im przynieść zakup danego towaru.
Postanowiliśmy rozwiązać problem braku atrakcyjnej prezentacji produktów w e‑commerce tworząc Custommerce – pierwszy w Polsce Rich Content House. Firmę, która skutecznie uzupełnia zespoły marketingu i sprzedaży klienta oraz pomaga budować przewagę konkurencyjną u dystrybutorów e‑commerce.

Jak działamy?

Kompleksowo realizujemy i wdrażamy karty produktów do e‑commerce
Firmom ciężko jest znaleźć odpowiednich specjalistów, którzy są w stanie pomóc ułożyć obszar komunikacji produktowej w e‑commerce tak, aby była spójna z wizerunkiem marki, spełniała wymagania techniczne dystrybutorów i opierała się na realnych możliwościach firmy.
Dlatego nasze projekty rozpoczynają się od analizy stanu obecnego oraz wypracowania strategii komunikacji produktowej. w kolejnych etapach poszczególni członkowie naszego zespołu projektują, programują, wdrażają, optymalizują i monitorują karty produktów Rich Content, które pomagają skuteczniej sprzedawać.

Co nas charakteryzuje?

Kompleksowo realizujemy i wdrażamy karty produktów Rich Content do dystrybutorów e‑commerce.
Realizujemy sprawdzony proces
Wiemy, jak ważne jest poczucie, że jest się w dobrych rękach. Wypracowaliśmy autorski proces realizacji projektów, który zapewnia sprawną komunikację oraz pozwoli Ci na bieżąco monitorować postęp prac.
Zapewniamy bezpieczeństwo
Nasz zespół projektowy posiada wiedzę operacyjną i technologiczną, niezbędną do skutecznego wdrażania rich contentu na różnorodnych platformach e‑commerce.
Pomagamy zaoszczędzić czas
Opiekujemy się projektami na wszystkich etapach realizacji: analiza, planowanie, projektowanie, tworzenie, wdrażanie, optymalizacja.
Dzielimy się doświadczeniem
Mówiąc wprost: zjedliśmy zęby na tworzeniu Rich Contentu. Nasz zespół ma na koncie ponad 50 000 wdrożeń, w dziesiątkach sklepów z różnych branż.
Partnerskie podejście
Każdemu klientowi przydzielamy dedykowanego opiekuna i kierownika projektu, którzy służy wiedzą i doświadczeniem zawsze wtedy, gdy tego potrzebujesz.
Dajemy poczucie satysfakcji
Tworzymy rich content, który sami chcielibyśmy widzieć w sklepach online. To podejście sprawia, że nasze realizacje wywołują efekt „wow” u Twoich klientów, partnerów biznesowych i konkurencji.

Jesteś ciekawy, jak może wyglądać projekt dla Ciebie?

Wystarczy że klikniesz w przycisk poniżej i umówisz się z jednym z naszych specjalistów na bezpłatną konsultację.

Poznaj naszą misję i wizję

01
Przyświeca nam idea, aby każdy klient miał dostęp do najwyższej jakości informacji o produktach.
02
Chcemy, by zakupy internetowe we wszystkich branżach były przyjazne i dostępne dla klientów w każdym wieku.
03
Wierzymy, że dzięki naszym kartom produktów typu Rich Content klienci będą dokonywali trafnych zakupów.

Poznaj nasz zespół

Zespół, który pracuje w Custommerce to osoby, które przechodzą celowaną rekrutację. Dbamy o to, aby każdy pracownik pasował do naszej kultury organizacyjnej oraz miał wyraźną specjalizację. Dzięki temu skutecznie realizujemy nasz autorski proces, który wymaga różnorodnych kompetencji.
Beata Zawiasińska - Account Director
Beata Zawiasińska
Account Director
Kornelia Kolecka - Project Manager
Kornelia Kolecka
Project Manager
Weronika Stachowiak - Content SEO Specialist
Weronika Stachowiak
Content SEO Specialist
Zuzanna Broniarz - UI/Graphic Designer
Zuzanna Broniarz
UI/Graphic Designer
Alicja Kamińska - Junior Graphic Designer
Alicja Kamińska
Junior Graphic Designer
Krzysztof Kaźmierczak - Fullstack Developer
Krzysztof Kaźmierczak
Fullstack Developer
Aleksandra Werda - Front-end Developer
Aleksandra Werda
Front-end Developer
Rafał Stróżyk - Front-end Developer
Rafał Stróżyk
Front-end Developer
Marcin Kowalczyk - Fullstack Developer
Marcin Kowalczyk
Fullstack Developer
Maciej Tomaszyk - CEO & Business Development
Maciej Tomaszyk
CEO & Business Development
Tomasz Draber - COO & Technology Development
Tomasz Draber
COO & Technology Development

Te marki nam zaufały:

Sprawdź jak możemy wesprzeć Twoją markę w e‑commerce

Umów się z naszym specjalistą na bezpłatną konsultację.