Co robimy?

Pomagamy klientom zwiększać sprzedaż w e‑commerce, tworząc i wdrażając atrakcyjne karty produktów. Nasz wyspecjalizowany zespół zrealizował już ponad 30 000 projektów rich content dla liderów w branżach: AGD, budowlanej, farmaceutycznej, kosmetycznej, spożywczej i wyposażenia wnętrz. Karty produktów naszych klientów wdrażamy na strony kluczowych dystrybutorów — zarówno w Polsce, jak i za granicą.

Łączymy sprzedaż i marketing

Custommerce zajmuje się tworzeniem i wdrażaniem unikatowego rich contentu, który skutecznie wyróżnia marki w e‑commerce i pomaga zdobyć zaufanie klientów.

Z jednej strony oznacza to współpracę z zespołem marketingu i pracę nad budowaniem unikatowego wizerunku marki w kanale e‑commerce. Z drugiej strony, z uwagi na rolę wirtualnego doradcy, którą pełnią karty produktowe typu rich content na ścieżce zakupowej, klienta, bezpośrednio wspieramy odsprzedaż produktów.

Jedno i drugie w bezpośredni sposób wpływa na realizację celów biznesowych marki i ma długotrwały efekt.

Nasi klienci

Opinie klientów

E-commerce jest dla nas bardzo istotną częścią biznesu, dlatego aby wyróżniać nasze produkty na e-półce i budować spójny wizerunek marki w wielu kanałach zdecydowaliśmy się na usługi Custommerce.

Rocznie tworzymy setki Rich Contentowych kart produktów, które wspierają wizerunek marki jako eksperta w trosce o skórę u wielu dystrybutorów. Specjalizacja Custommerce w tworzeniu wyjątkowej komunikacji produktowej, profesjonalne podejście, znajomość specyfiki branży kosmetycznej w e-commerce i doświadczenie we współpracy z kluczowymi dystrybutorami to ważne dla nas argumenty do współpracy.

Tworzone przez Custommerce materiały odpowiadają potrzebom marki i dystrybutora, a ich wysoka jakość i innowacyjne rozwiązania skutecznie wyróżniają NIVEA na tle konkurencji. Komunikacja produktowa jest atrakcyjna i angażująca dla klientów, a jednocześnie w znakomity sposób podkreśla korzyści płynące z produktów.

Responsywność i pełna koordynacja projektów na każdym etapie realizacji sprawia, że możemy śmiało polecić współpracę z Custommerce.

Małgorzata Sieczkowska
Dyrektor marketingu

Robiąc zakupy online, wciąż widzę, jak mało angażująca, jest w wielu e‑commerce komunikacja produktowa. Dzięki Custommerce zyskaliśmy pełną kontrolę nad prezentacją produktów w sklepach online. W atrakcyjny sposób prezentujemy największe zalety naszych produktów, co pomaga naszym klientom łatwiej podejmować decyzje zakupowe.

W naszej współpracy, najbardziej doceniam dużą wiedzę i doświadczenie, które pomagają sprawnie realizować projekty. Wysoka jakość projektów i terminowość zespołu Custommerce sprawia, że oszczędzam mnóstwo czasu na realizację innych zadań.

Magdalena Łuczak
Digital Manager

Przed nawiązaniem współpracy z Rich content house Custommerce, tworzyliśmy rich content wspólnie z agencją marketingową. Mogę więc śmiało porównać jak bardzo różni się proces współpracy. Zespół Custommerce to specjaliści w swoim fachu, doświadczeni i skoncentrowani na tworzeniu nowoczesnej komunikacji produktowej online.

Partnerska współpraca i wspólne warsztaty strategiczno-kreatywne pozwalają nam pokazywać produkty w niespotykany dotychczas sposób, wyróżniając je na tle produktów konkurencji.

Wiedza technologiczna i doświadczenie współpracy z dystrybutorami e‑commerce sprawiają, że nie muszę się martwić o wdrożenia kart produktów, oszczędzając mnóstwo czasu.

Jeśli zależy Ci, by Twoje produkty wyglądały na e-półce lepiej od konkurencji, wybierz Custommerce.

Krzysztof Modrzewski
Digital Marketing Specialist

Z naszego punku widzenia oferta kart rich content, idealnie wpasowała się w naszą strategię obecności produktów fischer w sferze online.

Budując karty wspieramy zarówno sieć naszych partnerów oferujących sprzedaż naszych produktów online, jednocześnie w innowacyjny sposób edukujemy klientów o zaletach i właściwościach naszych produktów.

Tak dobry, finalny efekt kart jest w dużej mierze zasługą zaangażowania i bardzo efektywnej pracy zespołu Custommerce. Mimo ekstremalnego czasu realizacji jaki został narzucony plus zupełnie nowa kategoria produktów do opracowania, efekt końcowy był dla nas bardzo zadawalający.

Z czystym sumieniem mogę polecić usługi Custummerce innym podmiotom szukającym godnego zaufania partnera do realizacji podobnych rozwiązań online.

Mateusz Kopeć
Marketing Communication & E‑commerce Manager

Nasz zespół

KREACJA

Zespół kreacji tworzy atrakcyjne wizualnie i treściowo projekty z zakresu komunikacji produktowej online.

Czujemy dumę i satysfakcję, gdy klienci mówią, że dzięki naszej pracy ich marka wygląda lepiej od konkurencji.

Na co dzień wykorzystujemy wiedzę z zakresu neuromarketingu, do projektowania elementów które wpływają na decyzje zakupowe klientów w e‑commerce.

IT

Zespół IT odpowiada za całokształt rozwiązań technologicznych oferowanych naszym klientom.

Każdy realizowany projekt (rich content, strona www, aplikacja czy oprogramowanie) podlega ścisłej kontroli wewnętrznej.

Jakość i bezpieczeństwo stosowanych technologii są dla nas najwyższym priorytetem.

OBSŁUGA KLIENTA

W zespole Client Service koncentrujemy się na satysfakcji klientów w dwóch obszarach.

Pierwszym jest satysfakcja klientów z procesu realizacji projektów. Pilnujemy, by w trakcie współpracy klient miał kontrolę nad jakością i tempem trwających prac.

Drugim jest satysfakcja klientów z warunków współpracy. Pracujemy tak, by od każdego klienta móc zebrać pozytywną recenzję po skończonym projekcie.

ADMINISTRACJA

Nie ma dobrze działającej firmy bez poukładanego zaplecza administracyjnego.

W naszym zespole dbamy, by inne zespoły mogły się skupić na tym w czym są najlepsi, zostawiając „papierkową” robotę nam.

Realia legislacyjne i podatkowe są coraz bardziej zawiłe, dlatego cieszy nas wdzięczność kolegów i koleżanek za bycie „aniołem stróżem”.

MARKETING

Zespół marketingu odpowiada za budowanie świadomości i wizerunku marki Custommerce.

Prowadzimy intensywną komunikację w kanałach własnych (www, content marketing, SEO, social media) jak również realizujemy płatne kampanie reklamowe.

Jakość naszej pracy, mierzymy ilością zapytań o współpracę klientów z grupy docelowej. Ich stale rosnąca liczba, jest dla nas najlepszym wyznacznikiem, że nasza marka rośnie w siłę.

SPRZEDAŻ

Uzbrojeni w wysokiej jakości usługi. Ubrani w procesy sprzedaży. Odpowiedzialni za dowożenie tematów.

Jak sami o sobie mówią, są tak dobrzy jak ich ostatni kontrakt. I chyba coś w tym rzeczywiście jest.

Proszeni o załatwianie samych fajnych klientów. O resztę mają się nie martwić.

Partnerzy