Logo Custommerce
Strona docelowa

Landing page
jako element strategii marketingowej

Zwiększ skuteczność kampanii marketingowych dzięki stronie docelowej, która przyciągnie uwagę Twoich potencjalnych klientów.

Custommerce samples cards

Co to jest landing page i jaki ma
cel
?

Landing page to inaczej strona docelowa lub lądowania. Jest elementem strategii marketingowej. To specjalnie zaprojektowana strona internetowa, na którą użytkownicy trafiają w konkretnym celu z zewnętrznej akcji.

Landing page ma na celu przekształcanie odwiedzających w leady lub klientów. Koncentruje uwagę odwiedzającego stronę na konkretnym działaniu, które ma być przez nich wykonane: zakup produktu, zarejestrowanie się do newslettera, pobranie e-booka czy rejestracja na wydarzenie.
Custommerce Example Rich Card
Rodzaje stron docelowych

Lokalizacja, cele i zastosowania

Landing page na
zewnętrznej
domenie

To strony docelowe tworzone i publikowane przez dystrybutorów w ramach platform e‑commerce. Na tego typu landing pages mogą być dodatkowo linkowania do stron sprzedażowych, zawierających karty produktów Rich Content.

Celem stron typu Landing Page na zewnętrznej domenie jest skierowanie ruchu z kampanii reklamowych lub promocyjnych na stronę z ofertą, która jest dostosowana do konkretnego celu kampanii (np. zniżki, oferty specjalne, nowości produktowe) lub przedstawienie produktów marki, które są dostępne w sprzedaży u danego dystrybutora.
Custommerce Example Rich Card

Landing page na
własnej
domenie

To strony docelowe hostowane na niezależnych domenach, często zarządzane bezpośrednio przez markę lub agencję. Takie landing pages są często bardziej rozbudowane i mogą pełnić różne funkcje, takie jak promocja produktu, zbieranie leadów, czy prezentacja kampanii.

Celem stron typu Landing Page na własnej domenie jest budowanie silnej tożsamości kampanii, szczegółowa prezentacja oferty lub wydarzenia, niezależna promocja, oraz pełne kontrolowanie środowiska i treści strony.
Custommerce Example Rich Card

Landing page
konkursowy

To strony docelowe, które mogą być hostowane zarówno na niezależnych domenach, jak i tych należących do danego dystrybutora, czyli na platformie e‑commerce. Takie landing pages zazwyczaj są publikowane na określony okres czasu trwania promocji. Taki landing page raz przygotowany może być wdrożony w różnych sklepach jeśli jest jedna globalna akcja.
Custommerce Example Rich Card

Co wyróżnia landing page?

Custommerce icon
Nieskomplikowana struktura
Custommerce icon
Minimalistyczny design, który jest zgodny z key visual marki
Custommerce icon
Intuicyjna nawigacja po zawartości strony
Custommerce icon
Przykuwające uwagę wysokiej jakości zdjęcia
Custommerce icon
Treści, które dobrze się czyta
Custommerce icon
Elementy Call To Action (CTA)

Jak przebiega proces realizacji landing page?

01

Zebranie materiałów i wytycznych

Na tym etapie zbieramy wszelkie niezbędne materiały oraz wytyczne, które są niezbędne do wdrożenia. Poprosimy Cię też o zdefiniowanie celów, które chcesz osiągnąć, i sprecyzowanie, jakie funkcje i elementy powinna zawierać strona docelowa.

02

Opracowanie architektury treści

Przeprowadzimy ocenę działań Twojej konkurencji, aby na jej podstawie opracować architekturę informacji na Twoim landing page. Dodajemy skuteczne CTA (ang. Call to Action), które zachęcą odbiorców do działania, a na landing page na własnej domenie możemy też dodatkowo umieścić narzędzia analityczne i formularze kontaktowe.

03

Copywriting

Przygotujemy przekonującą i zwięzłą treść, która przyciągnie uwagę odwiedzających landing page. Zadbamy też o optymalizację treści pod kątem SEO, aby zwiększyć widoczność Twojej strony docelowej w wyszukiwarkach.

04

Przygotowanie projektu graficznego

Stworzymy unikalny i atrakcyjny projekt graficzny landing page dopasowany do key visual Twojej marki i celów, które zostały przez Ciebie określone na początku procesu.

05

Programowanie

Zaprogramujemy landing page zgodnie z zaakceptowanym projektem graficznym, a następnie zoptymalizujemy jego kod pod kątem użyteczności i responsywności na różnych urządzeniach.

06

Testowanie i optymalizacja

Przeprowadzimy testy strony docelowej, aby zoptymalizować ją pod kątem lepszych wyników konwersji.

Custommerce Blob 6
Sprawdź jak możemy wesprzeć Twoją markę w e‑commerce
Example Custommerce Rich Cards
© 2024 Custommerce sp. z o.o.