Landing page jako element strategii marketingowej
Zwiększ skuteczność kampanii marketingowych dzięki stronie docelowej, która przyciągnie uwagę Twoich potencjalnych klientów.
Co to jest landing page i jaki ma cel?
Landing page ma na celu przekształcanie odwiedzających w leady lub klientów. Koncentruje uwagę odwiedzającego stronę na konkretnym działaniu, które ma być przez nich wykonane: zakup produktu, zarejestrowanie się do newslettera, pobranie e-booka czy rejestracja na wydarzenie.
Lokalizacja, cele i zastosowania
Landing page na zewnętrznej domenie
Celem stron typu Landing Page na zewnętrznej domenie jest skierowanie ruchu z kampanii reklamowych lub promocyjnych na stronę z ofertą, która jest dostosowana do konkretnego celu kampanii (np. zniżki, oferty specjalne, nowości produktowe) lub przedstawienie produktów marki, które są dostępne w sprzedaży u danego dystrybutora.
Landing page na własnej domenie
Celem stron typu Landing Page na własnej domenie jest budowanie silnej tożsamości kampanii, szczegółowa prezentacja oferty lub wydarzenia, niezależna promocja, oraz pełne kontrolowanie środowiska i treści strony.
Landing page konkursowy
Co wyróżnia landing page?
Jak przebiega proces realizacji landing page?
Zebranie materiałów i wytycznych
Na tym etapie zbieramy wszelkie niezbędne materiały oraz wytyczne, które są niezbędne do wdrożenia. Poprosimy Cię też o zdefiniowanie celów, które chcesz osiągnąć, i sprecyzowanie, jakie funkcje i elementy powinna zawierać strona docelowa.
Opracowanie architektury treści
Przeprowadzimy ocenę działań Twojej konkurencji, aby na jej podstawie opracować architekturę informacji na Twoim landing page. Dodajemy skuteczne CTA (ang. Call to Action), które zachęcą odbiorców do działania, a na landing page na własnej domenie możemy też dodatkowo umieścić narzędzia analityczne i formularze kontaktowe.
Copywriting
Przygotujemy przekonującą i zwięzłą treść, która przyciągnie uwagę odwiedzających landing page. Zadbamy też o optymalizację treści pod kątem SEO, aby zwiększyć widoczność Twojej strony docelowej w wyszukiwarkach.
Przygotowanie projektu graficznego
Stworzymy unikalny i atrakcyjny projekt graficzny landing page dopasowany do key visual Twojej marki i celów, które zostały przez Ciebie określone na początku procesu.
Programowanie
Zaprogramujemy landing page zgodnie z zaakceptowanym projektem graficznym, a następnie zoptymalizujemy jego kod pod kątem użyteczności i responsywności na różnych urządzeniach.
Testowanie i optymalizacja
Przeprowadzimy testy strony docelowej, aby zoptymalizować ją pod kątem lepszych wyników konwersji.
Jak przebiega proces realizacji landing page?
Zebranie materiałów i wytycznych
Na tym etapie zbieramy wszelkie niezbędne materiały oraz wytyczne, które są niezbędne do wdrożenia. Poprosimy Cię też o zdefiniowanie celów, które chcesz osiągnąć, i sprecyzowanie, jakie funkcje i elementy powinna zawierać strona docelowa.
Opracowanie architektury treści
Przeprowadzimy ocenę działań Twojej konkurencji, aby na jej podstawie opracować architekturę informacji na Twoim landing page. Dodajemy skuteczne CTA (ang. Call to Action), które zachęcą odbiorców do działania, a na landing page na własnej domenie możemy też dodatkowo umieścić narzędzia analityczne i formularze kontaktowe.
Copywriting
Przygotujemy przekonującą i zwięzłą treść, która przyciągnie uwagę odwiedzających landing page. Zadbamy też o optymalizację treści pod kątem SEO, aby zwiększyć widoczność Twojej strony docelowej w wyszukiwarkach.
Przygotowanie projektu graficznego
Stworzymy unikalny i atrakcyjny projekt graficzny landing page dopasowany do key visual Twojej marki i celów, które zostały przez Ciebie określone na początku procesu.
Programowanie
Zaprogramujemy landing page zgodnie z zaakceptowanym projektem graficznym, a następnie zoptymalizujemy jego kod pod kątem użyteczności i responsywności na różnych urządzeniach.
Testowanie i optymalizacja
Przeprowadzimy testy strony docelowej, aby zoptymalizować ją pod kątem lepszych wyników konwersji.