...

Interaktywne
karty produktów

Pomagamy firmom sprzedającym online, skutecznie i w atrakcyjny wizualnie sposób, wyróżniać produkty na półkach w e-commerce.

Sprawdź nasze niesamowite metamorfozy produktów!

Dołącz do grona ambitnych marek, które już wykorzystują innowacyjne karty produktów do budowania swojej przewagi konkurencyjnej i zwiększania sprzedaży online.

Przytrzymaj palec na karcie i przesuń w prawo, aby zobaczyć pozostałe metamorfozy.
...

Korzysta z kart produktów, by uzupełnić wielokanałowe kampanie komunikacyjne.

Zobacz metamorfozę
...

Wykorzystuje karty produktów, by podkreślać innowacje produktowe i technologiczne.

Zobacz metamorfozę
...

Używa kart produktów do budowania przewagi rynkowej, w trudnym otoczeniu konkurencyjnym.

Zobacz metamorfozę
...
ZAMÓW
BEZPŁATNĄ ANALIZĘ

Wskaż nam produkt, który mamy dla Ciebie przeanalizować. Wystarczy, że klikniesz w poniższy przycisk i skontaktujesz się z naszym specjalistą.

...
Co to jest
karta produktu?

W najprostszym tłumaczeniu karta produktu to zbiór wszystkich informacji, które będą użyteczne dla osoby zainteresowanej kupnem Twojego towaru w sklepie internetowym.

...

Stanowi kluczowi element mający skłonić internautę do podjęcia decyzji zakupowej.

...

Dobrze zaprojektowana i wykonana karta produktu zwiększa szanse na podniesienie konwersji sprzedaży i jednocześnie buduje wizerunek Twojej marki.

Co zyskasz dzięki kartom produktów?

#1
Zwiększysz konwersję sprzedaży online

#2
Zbudujesz atrakcyjny wizerunek produktu

#3
Wyróżnisz swoje produkty na tle konkurencji

#4
Ułatwisz podjęcie decyzji zakupowej Twoim klientom

#5
Efektywnie wykorzystasz budżet marketingowy
Przytrzymaj palec na punkcie z plusem, aby odkryć jego zawartość.
...
Krótka głębokość kotwienia

umożliwia szybki montaż bez głębokiego wiercenia i z użyciem krótszych wkrętów.

Technologia 2-komponentowa

Połączenie miękkich i twardych elementów umożliwia optymalne dopasowanie i dokręcenie momentem.

Korpus główny

wykonany z nylonu wysokiej jakości automatycznie aktywuje kotwę zapewniając trwałe i bezpieczne mocowanie, w zależności od materiału budowlanego.

Krótka głębokość kotwienia

umożliwia szybki montaż bez głębokiego wiercenia i z użyciem krótszych wkrętów.

Technologia 2-komponentowa

Połączenie miękkich i twardych elementów umożliwia optymalne dopasowanie i dokręcenie momentem.

Korpus główny

wykonany z nylonu wysokiej jakości automatycznie aktywuje kotwę zapewniając trwałe i bezpieczne mocowanie, w zależności od materiału budowlanego.

Dlaczego używamy pojęcia: interaktywne karty produktów?

Ponieważ wykorzystujemy ponad 40 dynamicznych modułów, by w przykuwający uwagę sposób prezentować produkty naszych klientów.

Posiadamy narzędzia własne, dzięki którym, szybko i skutecznie wdrażamy interaktywne karty produktów, w dowolnym sklepie internetowym.

Jak nasze karty produktów wpływają na ścieżkę zakupową Twoich klientów?

Docieramy do klientów poprzez atrakcyjną i angażującą komunikację produktów dokładnie tam, gdzie szukają inspiracji i fachowej wiedzy.

BRAK KARTY CUSTOMMERCE

Ścieżka zakupowa bez naszej karty produktu

Wyjście z karty produktu z powodu

braku kompletu informacji o produkcie

braku języka korzyści pokazującego benefity płynące z zakupu Twojego produktu

mało atrakcyjnej formy prezentacji produktu

braku odpowiedzi na istotne z punktu widzenia klienta pytania dot. produktu

braku spójności komunikacji między kampanią a produktem w sklepie online (atrakcyjna reklama w tv i beznadziejna karta produktu w sklepie)

KARTA CUSTOMMERCE

Ścieżka zakupowa z naszą kartą produktu

atrakcyjna wizualnie prezentacja produktu

komplet informacji o cechach, funkcjach i korzyściach oferowanych przez Twój produkt

treść przygotowana w sposób zrozumiały dla odbiorcy

angażujemy klienta w poznawanie korzyści i zalet Twoich produktów poprzez mechanizmy zachęcające do interakcji z produktem

doprowadzamy do sytuacji, w której Twój klient wie, czy produkt spełnia jego potrzeby


Brak karty Custommerce

Ścieżka zakupowa bez naszej karty produktów

...
Wyjście z karty produktu z powodu:

braku kompletu informacji o produkcie

braku języka korzyści pokazującego benefity płynące z zakupu Twojego produktu

mało atrakcyjnej forma prezentacji produktu

braku odpowiedzi na istotne z punktu widzenia klienta pytania dot. produktu

braku spójności komunikacji między kampanią a produktem w sklepie online (atrakcyjna reklama w tv i beznadziejna karta produktu w sklepie)


KARTA CUSTOMMERCE

Ścieżka zakupowa z naszą, interaktywną kartą produktową

...

atrakcyjna wizualnie prezentacja produktu

komplet informacji o cechach, funkcjach i korzyściach oferowanych przez Twój produkt

treść przygotowana w sposób zrozumiały dla odbiorcy

angażujemy klienta w poznawanie korzyści i zalet Twoich produktów poprzez mechanizmy zachęcające do interakcji z produktem

doprowadzamy do sytuacji, w której Twój klient wie, czy produkt spełnia jego potrzeby

...
ZAMÓW
BEZPŁATNĄ ANALIZĘ

Wskaż nam produkt, który mamy dla Ciebie przeanalizować. Wystarczy, że klikniesz w poniższy przycisk i skontaktujesz się z naszym specjalistą.

...

Co sprawia, że nasze karty produktów są  wyjątkowe w swoim rodzaju?

W naszej codziennej pracy wykorzystujemy innowacyjną wiedzę z zakresu neuromarketingu.

Dzięki udziałowi, w unikatowych na skalę Europy badaniach, wykorzystujących symultanicznie trzy różnorodne metody badawcze: QEEG, SC i GSR oraz Eye Tracking, wiemy jakie elementy na kartach produktów, pozytywnie stymulują podświadomość użytkowników.

...
Śledzenie wzroku
Śledzenie wzroku

Analiza ruchów oczu, która pozwala precyzyjnie określić, które elementy na kartach produktów najbardziej przyciągają uwagę użytkowników.

...
Reakcje skórno-galwaniczne
Reakcje skórno-galwaniczne

Badanie aktywności skóry i testy psychofizjologiczne, pozwalające na odkrycie prawdziwych opinii i reakcji emocjonalnych.

...
Elektroencefalografia
Elektroencefalografia

Badanie długości fal mózgowych (elektroencefalografia) i mapowanie mózgu w celu określenia skuteczności zastosowanych środków.

...
Obserwacje i wywiady
Obserwacje i wywiady

Wywiady pogłębione, które uzupełniają wszystkie techniki.

Wypracowaliśmy własne rozwiązania, dzięki którym potrafimy, skutecznie angażować klientów, w procesie podejmowania decyzji zakupowych.

Tworzymy unikatowy design i komunikację produktów, korzystając z naszych autorskich narzędzi technologicznych.
Wszystkie tworzone przez nas karty są zoptymalizowane do wyświetlania na urządzeniach mobilnych (telefony komórkowe i tablety), laptopach i komputerach stacjonarnych. To sprawia, że klient zawsze zobaczy Twój produkt w optymalnej formie.

Ufają nam m.in.:
NiveaTołpaBiofarmAdamedMlekovitaBRITASchwarzkopf ProfessionalHenkelfischerPolpharmaRemingtonRussell HobbsSTR8OLTENSOgólnopolski Operator Oświaty

Nasze wyjątkowe karty produktów znajdziesz m.in. w:

?

Ile czasu potrzeba, żeby stworzyć projekt karty produktu?

Czas przygotowania karty produktu waha się od kilku do kilkunastu dni roboczych. Czas ten, w dużej mierze zależy od posiadanych przez Ciebie materiałów oraz Twoich oczekiwań.

?

Czy potrzebuję wiedzy z zakresu IT, żeby wdrożyć karty produktów w sklepie internetowym?

Nie, nie potrzebujesz posiadać wiedzy technicznej ani własnego zespołu IT. Przygotujemy karty zgodne ze specyfikacją techniczną sklepu internetowego. Pomożemy Tobie również wdrożyć karty we właściwym sklepie online.

?

Czy będąc małą firmą, będzie mnie stać na stworzenie interaktywnych kart produktów?

Jak najbardziej. Przetestowaliśmy różne modele współpracy i możemy wspólnie wybrać najkorzystniejsze rozwiązanie dla Ciebie.

?

Ile kosztuje stworzenie kart produktów?

Koszty naszych kart produktów są skalkulowane tak, aby były rentowne nawet dla niewielkiej ilości produktów. Jeżeli chcesz poznać dokładne koszty stworzenia kart produktów dla swojej marki, skontaktuj się z nami wypełniając poniższy formularz kontaktowy lub zadzwoń do nas i opowiedz nam o wyzwaniu, które masz przed sobą.

Skontaktuj się
z nami

i porozmawiajmy o Twoich wyzwaniach!

Aby zdobyć rzeczy, których nigdy nie miałeś,
musisz robić rzeczy, których nigdy nie robiłeś.

Bezpośredni kontakt