Ile razy chciałeś kupić coś przez internet, ale zrezygnowałeś z zakupu, zniechęcony brakiem informacji o produkcie?

Robienie zakupów online powinno być przyjemne.
Jednak czy zawsze tak jest?

Pomyśl o wszystkich sytuacjach, w których chciałeś kupić produkt online, ale natrafiałeś na lakoniczną prezentację produktu, która nijak nie odpowiadała na Twoje pytania.

Informacji oraz zdjęć było mało. Tekst był napisany tylko pod SEO, a zamiast korzyści z użytkowania i zalet produktu widziałeś jedynie dane techniczne.

  • Czy ufasz takiemu opisowi?
  • Czy nie masz wrażenia, że kupujesz kota w worku?
  • Ile razy wybrałeś inny produkt, którego prezentacja dostarczyła Ci więcej przydatnych informacji?

Twoi klienci czują i zachowują się tak samo!

Jak rozwiązać ten problem?

Zobacz, jak zrobili to inni!

Niech przemówią liczby

Obawiasz się, że poprawa wyglądu kart produktów to działanie wizerunkowe, bez przełożenia na sprzedaż?

Zobacz jakie wyniki dają karty produktów typu rich content!

44%
Wzrost przychodów ze sprzedaży
58%
Wzrost średniego czasu spędzonego na stronie produktu
12%
Wzrost średniej liczby zamówień produktów
91%
Spadek współczynnika odrzuceń

Z naszego rich contentu
korzystają

Klienci o współpracy
z nami

E-commerce jest dla nas bardzo istotną częścią biznesu, dlatego aby wyróżniać nasze produkty na e-półce i budować spójny wizerunek marki w wielu kanałach zdecydowaliśmy się na usługi Custommerce.

Rocznie tworzymy setki Rich Contentowych kart produktów, które wspierają wizerunek marki jako eksperta w trosce o skórę u wielu dystrybutorów. Specjalizacja Custommerce w tworzeniu wyjątkowej komunikacji produktowej, profesjonalne podejście, znajomość specyfiki branży kosmetycznej w e-commerce i doświadczenie we współpracy z kluczowymi dystrybutorami to ważne dla nas argumenty do współpracy.

Tworzone przez Custommerce materiały odpowiadają potrzebom marki i dystrybutora, a ich wysoka jakość i innowacyjne rozwiązania skutecznie wyróżniają NIVEA na tle konkurencji. Komunikacja produktowa jest atrakcyjna i angażująca dla klientów, a jednocześnie w znakomity sposób podkreśla korzyści płynące z produktów.

Responsywność i pełna koordynacja projektów na każdym etapie realizacji sprawia, że możemy śmiało polecić współpracę z Custommerce.

Małgorzata Sieczkowska
Dyrektor marketinguu

Przed nawiązaniem współpracy z Rich content house Custommerce, tworzyliśmy rich content wspólnie z agencją marketingową. Mogę więc śmiało porównać jak bardzo różni się proces współpracy. Zespół Custommerce to specjaliści w swoim fachu, doświadczeni i skoncentrowani na tworzeniu nowoczesnej komunikacji produktowej online.

Partnerska współpraca i wspólne warsztaty strategiczno-kreatywne pozwalają nam pokazywać produkty w niespotykany dotychczas sposób, wyróżniając je na tle produktów konkurencji.

Wiedza technologiczna i doświadczenie współpracy z dystrybutorami e‑commerce sprawiają, że nie muszę się martwić o wdrożenia kart produktów, oszczędzając mnóstwo czasu.

Jeśli zależy Ci, by Twoje produkty wyglądały na e-półce lepiej od konkurencji, wybierz Custommerce.

Krzysztof Modrzewski
Digital Marketing Specialistu

Z naszego punku widzenia oferta kart rich content, idealnie wpasowała się w naszą strategię obecności produktów fischer w sferze online.

Budując karty wspieramy zarówno sieć naszych partnerów oferujących sprzedaż naszych produktów online, jednocześnie w innowacyjny sposób edukujemy klientów o zaletach i właściwościach naszych produktów.

Tak dobry, finalny efekt kart jest w dużej mierze zasługą zaangażowania i bardzo efektywnej pracy zespołu Custommerce. Mimo ekstremalnego czasu realizacji jaki został narzucony plus zupełnie nowa kategoria produktów do opracowania, efekt końcowy był dla nas bardzo zadawalający.

Z czystym sumieniem mogę polecić usługi Custummerce innym podmiotom szukającym godnego zaufania partnera do realizacji podobnych rozwiązań online.

Mateusz Kopeć
Marketing Communication & E‑commerce Manageru

Jestem bardzo zadowolony z dotychczasowej współpracy z Custommerce. Firma od razu zrozumiała specyfikę naszej branży (AGD) oraz produktów. Posiada duże doświadczenie i wiedzę w zakresie tego, jak projektować content do e-commerce.

Cenię sobie też dobre relacje między nami, dzięki którym komunikacja przebiega jeszcze sprawniej. Wiem, że mogę z nimi zaczynać nowe projekty, mając gwarancję ich rzetelnej realizacji.

Marcin Szczuka
Kierownik ds. kluczowych klientówu

Współpracę z Custommerce cenię szczególnie za elastyczność w podejściu do klienta. Pracują tam naprawdę responsywni i otwarci na zmiany ludzie. Dostarczają umówione projekty na czas i sprawnie wdrażają poprawki. Co ważne ‑ cechują się wysokim poziomem samodzielności. Zlecając im przygotowanie kart produktów wiem, że oddaję ten obszar w dobre ręce.

Od samego początku współpracy w kontaktach z Custommerce doświadczałam pozytywnej i profesjonalnej obsługi. Mogę śmiało polecić tę firmę jako partnera w zakresie e‑commerce.

Karolina Łapa
Specjalista ds. Trade Marketinguu

Robiąc zakupy online, wciąż widzę, jak mało angażująca, jest w wielu e‑commerce komunikacja produktowa. Dzięki Custommerce zyskaliśmy pełną kontrolę nad prezentacją produktów w sklepach online. W atrakcyjny sposób prezentujemy największe zalety naszych produktów, co pomaga naszym klientom łatwiej podejmować decyzje zakupowe.

W naszej współpracy, najbardziej doceniam dużą wiedzę i doświadczenie, które pomagają sprawnie realizować projekty. Wysoka jakość projektów i terminowość zespołu Custommerce sprawia, że oszczędzam mnóstwo czasu na realizację innych zadań.

Magdalena Łuczak
Digital Manageru

Jesteśmy Custommerce
#1 RICH CONTENT
HOUSE W POLSCE.

Pomagamy klientom zwiększać sprzedaż w e‑commerce, tworząc i wdrażając atrakcyjne karty produktów. Nasz wyspecjalizowany zespół zrealizował już ponad 30 000 projektów rich content dla liderów w branżach: AGD, budowlanej, farmaceutycznej, kosmetycznej, spożywczej i wyposażenia wnętrz. Karty produktów naszych klientów wdrażamy na strony kluczowych dystrybutorów — zarówno w Polsce, jak i za granicą.