Karty produktów Rich Content dla marki Jan Niezbędny
- kilkadziesiąt kart produktów Rich Content
- wypracowane karty wzorcowe Master
- wdrożenie na platformę Rossmann

Jan Niezbędny — nowoczesna prezentacja produktów w e‑commerce
Jan Niezbędny, popularna marka oferująca praktyczne akcesoria gospodarstwa domowego, postawiła na rozwój w e‑commerce, wdrażając karty produktów Rich Content. Nowoczesne karty, wzbogacone o bogatą treść i atrakcyjne zdjęcia, pozwalają na jeszcze lepszą prezentację produktów, co ułatwia klientom wybór idealnych rozwiązań do domu.
Dzięki wdrożeniu tego rozwiązania Jan Niezbędny wyróżnia się na tle konkurencji, zapewniając klientom wygodniejsze zakupy i pełniejszy dostęp do informacji. Bogata zawartość kart produktów zwiększa zaangażowanie klientów, budując ich zaufanie i lojalność.
Opinia klienta
Grupa Sarantis, właściciel m.in. marki Jan Niezbędny, współpracuje z Custommerce w zakresie tworzenia kart produktów Rich Content, które wspierają sprzedaż i widoczność produktów marki w e‑commerce.
Custommerce wyróżnia się jako partner biznesowy, który doskonale rozumie specyfikę rynku e‑commerce. Tworzone przez nich karty produktowe charakteryzują się najwyższą jakością wykonania, estetyką oraz funkcjonalnością, co odpowiada naszym celom biznesowym.
Wdrożenie na platformę Rossmann kart produktowych, które zostały przygotowane przez Custommerce, zaowocowało znaczącym podniesieniem jakości prezentacji naszego asortymentu online, co przełożyło się też na poprawę kluczowych wskaźników sprzedażowych marki.
Rekomendujemy Custommerce jako profesjonalnego i niezawodnego partnera dla firm poszukujących skutecznych rozwiązań w obszarze tworzenia kart produktów Rich Content w e‑commerce.
Brand Manager
Urszula Kostian



