Karty produktów i strefy marek dla firmy Schwarzkopf Professional
- reliazacja kart produktów Rich Content oraz strefy marki (Shop In Shop)
Schwarzkopf Professional to renomowana marka, która jest częścią globalnej grupy Henkel. Oferuje kompleksowe rozwiązania dla profesjonalistów fryzjerskich, dostarczając innowacyjne produkty, koloryzację, stylizację i pielęgnację włosów. Asortyment marki obejmuje różnorodne linie produktów, obejmujące farby do włosów, szampony, odżywki, maski, a także środki stylizacyjne.
Dla firmy Schwarzkopf Professional przygotowaliśmy dedykowane strefy marek, które prezentują szerokie portfolio produktowe oraz szereg dodatkowych materiałów contentowych.
- Dla serii kosmetyków Bonacure oraz Osis powstały karty produktowe Rich Content.
- Ponadto dla Bonacure oraz STMNT stworzone zostały projekty całych stref marki, które poza szeroką prezentacją kart produktów obfitują także w multimedia i inne materiały kontentowe, wyraźnie prezentujące branding poszczególnych marek i wyróżniające ich komunikację spośród innych marek produkujących kosmetyki do włosów.
Wdrożenie miało miejsce w hairstore.pl i pozwoliło znacząco wyróżnić się wymienionym markom na tle konkurencji. Wyraźnie poprawiła się ich widoczność, oraz rozpoznawalność. Nowe materiały kontentowe oraz karty produktów Rich Content były też znacznie częściej analizowane przez konsumentów.
Opinia klienta
W imieniu firmy Henkel, do której należy m.in. Schwarzkopf Professional, polecamy Custommerce jako partnera biznesowego w dziedzinie tworzenia oraz wdrażania rozwiązań marketingowych, takich jak karty produktów typu Rich Content oraz strefy marek na platformach e‑commerce.
Współpraca marki Henkel z Custommerce od samego początku przebiega na najwyższym poziomie, a profesjonalizm, tempo działania oraz kreatywność zespołu są czymś, co się bardzo ceni. Custommerce wykazuje się wyjątkową elastycznością, co jest szczególnie ważne w naszej dynamicznej branży. Dzięki ich zaangażowaniu i umiejętności dostosowania się do naszych potrzeb możemy skutecznie realizować projekty, takie jak tworzenie kart produktów Rich Content.
Strefy marek wdrażane w sklepach online naszych partnerów są ważną częścią naszej strategii — zespół Custommerce projektuje je i implementuje z dbałością o szczegóły i zgodnie z key visualem marki.
Junior Brand Manager Authentic Beauty Concept & B2B Shop Poland
Aleksandra Soból