Karty produktów Rich Content dla Aflofarm
- ponad 100 kart produktowych typu Rich Content
- wyjątkowe i wizualnie atrakcyjne karty wzorcowe Master
- wdrożenie w Apteka Ziko, Mellisa, Cefarm24, SuperPharm, Nowa Farmacja i CENEO
Wdrożone w:
Karty produktów Rich Content marki Aflofarm zwiększają zaangażowanie klientów w e‑commerce
Aflofarm, jako jedna z przodujących firm farmaceutycznych w Polsce, nieustannie inwestuje w nowoczesne rozwiązania wspierające sprzedaż online.
Wdrożenie kart produktów Rich Content w e‑commerce to kolejny krok w umacnianiu obecności marki w cyfrowym świecie. Karty te nie tylko ułatwiają konsumentom podjęcie decyzji zakupowej, oferując szczegółowe informacje o produktach, ale także poprawiają efektywność komunikacji wizualnej.
Dzięki temu Aflofarm zwiększa swoją konkurencyjność na rynku, oferując użytkownikom opisy produktów Rich Content, które są przyjazne dla odbiorcy i dostępne na wielu platformach online.
Zobacz przykładowe karty
Sprawdź jak możemy wesprzeć Twoją markę w e‑commerce
Rich Content
Usługi
Oferta
© 2024 Custommerce sp. z o.o.