Realizacja kart produktów dla firmy Biofarm
- unikalne karty produktowych typu Rich Content
- wypracowane karty wzorcowe Master
- wdrożenie na znanych platformach e‑commerce
Wdrożone w:
Karty produktów Rich Content, które wzmacniają obecność marki Biofarm w e‑commerce i poprawiając doświadczenie zakupowe klientów
Biofarm, jako jedna z czołowych firm farmaceutycznych w Polsce, wdrożyła karty produktów Rich Content, aby zwiększyć skuteczność sprzedaży online. Nowoczesne karty produktowe zapewniają użytkownikom dostęp do pełnych i atrakcyjnych opisów, które ułatwiają podejmowanie decyzji zakupowych.
Dzięki temu Biofarm wzmacnia swoją pozycję w e‑commerce, oferując wysokiej jakości treści na platformach takich jak CENEO. Wprowadzenie kart produktów Rich Content to znaczący krok w stronę poprawy komunikacji wizualnej oraz podniesienia poziomu zaangażowania klientów.
Zobacz przykładowe karty
Sprawdź jak możemy wesprzeć Twoją markę w e‑commerce
Rich Content
Usługi
Oferta
© 2024 Custommerce sp. z o.o.