Karty produktów Rich Content dla marki Janda
- kilkadziesiąt kart produktów typu Rich Content
- wypracowane karty wzorcowej Master
- wdrożenie na platformie Rossmann i na stronie janda.pl
Janda — polska marka, która stawia na innowacyjność w e‑commerce
Polska marka kosmetyczna Janda, znana z zaawansowanych technologicznie produktów pielęgnacyjnych, postanowiła udoskonalić sposób prezentacji swoich produktów w e‑commerce.
Aby zapewnić klientom jeszcze lepsze doświadczenia zakupowe, wdrożyła karty produktów Rich Content. Dzięki nim użytkownicy mogą korzystać z bardziej szczegółowych opisów, interaktywnych elementów oraz wysokiej jakości zdjęć prezentujących działanie kosmetyków.
To nowoczesne podejście nie tylko ułatwia klientom podjęcie decyzji o zakupie, ale również buduje większe zaufanie do marki i jej produktów.
Opinia klienta
Dzięki długoletniej współpracy z firmą Custommerce w zakresie tworzenia kart produktów Rich Content dla naszej marki oraz profesjonalizmowi i elastyczności zespołu wszystkie wspólne projekty marki Janda i Custommerce zakończyły się sukcesem.
Custommerce za każdym razem bez problemu dostosowuje się do naszych potrzeb, co owocuje skutecznym wdrożeniem kart produktów Rich Content na takie platformy e‑commerce jak Rossmann i Hebe oraz na stronę www marki Janda. Ich szybkość działania oraz zaangażowanie w realizację zadań są zawsze na najwyższym poziomie.
Kierownik Działu Mediów i Komunikacji
Magdalena Dubas