Karty Rich Content marki Brita, czyli edukacja dotycząca filtracji wody pitnej także w e-commerce

Wdrożone w:
Zobacz przykładową kartę

Dla marki Brita, czołowego producenta filtrów do wody pitnej i eksperta w sprawach nawadniania organizmu przygotowaliśmy karty produktowe, które znacząco wpłynęły na widoczność produktów w sklepach online.

  • Przygotowaliśmy kilkanaście kart Rich Content dla wszystkich kategorii produktowych z portfolio Klienta: dzbanki, filtry, butelki i filtry nakranowe.
  • Zadbaliśmy o ekspozycję kluczowych benefitów produktów. 
  • Zastosowaliśmy najlepsze praktyki neuromarketingowe, by uatrakcyjnić zawartość kart produktów.

Dzięki tym zabiegom udało się efektywnie wydłużyć czas spędzany na podstronach produktowych przez użytkowników, pogłębił sie także poziom scrollowania kart, a co za tym idzie poprawiła się świadomość konsumentów na temat walorów prezentowanych produktów. W połączeniu ze spójnymi projektami graficznymi i odpowiednią ekspozycją multimediów wpłynęło to dodatnio na świadomość marki i jej rozpoznawalność.

  • Wdrożenie kart miało miejsce między innymi na platformach Ceneo i MediaMarkt.

Zobacz galerię z realizacji

Sprawdź jak możemy wesprzeć Twoją markę w e‑commerce

Umów się z naszym specjalistą na bezpłatną konsultację.