Realizacja kart produktów dla firmy Herbapol

Wdrożone w:
Zobacz przykładową kartę

Herbapol to renomowana polska marka farmaceutyczna, która od lat specjalizuje się w produkcji naturalnych leków i preparatów ziołowych.

  • 120 kart produktów Rich Content dla produktów z różnych kategorii: dla sportowców, dla osób starszych lub z konkretnymi potrzebami suplementacyjnymi.
  • 14 indywidualnych projektów graficznych dla kart Master, które zostały ze starannością dopasowane do poszczególnych wyrobów marki Herbapol.
  • Prezentacje produktowe zawierające elementy Rich Contentu, które mogą być wykorzystywane przez handlowców podczas przedstawiania produktów marki w aptekach.

Zastosowanie kart produktów Rich Content może pomóc marce Herbapol poprawić komunikację z konsumentami, zwiększyć atrakcyjności oferty produktowej i wzmocnić pozycję marki na rynku.

Wdrożenie w 8 aptekach: Wapteka.pl, Apteka Rosa, Apteka ZIKO, Apteka Zawiszy, Apteka Melissa, Apteka Amica, Cefarm24 i DOZ oraz na platformie Ceneo.
 

 

Zobacz galerię z realizacji

Sprawdź jak możemy wesprzeć Twoją markę w e‑commerce

Umów się z naszym specjalistą na bezpłatną konsultację.