Realizacja kart produktów dla firmy Herbapol
- 120 kart produktów Rich Content
- 14 indywidualnych projektów graficznych dla kart Master,
Herbapol to renomowana polska marka farmaceutyczna, która od lat specjalizuje się w produkcji naturalnych leków i preparatów ziołowych.
- 120 kart produktów Rich Content dla produktów z różnych kategorii: dla sportowców, dla osób starszych lub z konkretnymi potrzebami suplementacyjnymi.
- 14 indywidualnych projektów graficznych dla kart Master, które zostały ze starannością dopasowane do poszczególnych wyrobów marki Herbapol.
- Prezentacje produktowe zawierające elementy Rich Contentu, które mogą być wykorzystywane przez handlowców podczas przedstawiania produktów marki w aptekach.
Zastosowanie kart produktów Rich Content może pomóc marce Herbapol poprawić komunikację z konsumentami, zwiększyć atrakcyjności oferty produktowej i wzmocnić pozycję marki na rynku.
Wdrożenie w 8 aptekach: Wapteka.pl, Apteka Rosa, Apteka ZIKO, Apteka Zawiszy, Apteka Melissa, Apteka Amica, Cefarm24 i DOZ oraz na platformie Ceneo.
Opinia klienta
Od samego początku Custommerce wykazywało się terminowością i profesjonalizmem. Byliśmy mile zaskoczeni tym, jak sprawnie zostały zrealizowane karty. Co więcej, na początku współpracy został nam jasno i czytelnie przedstawiony proces realizacji projektu, co pozwoliło nam zrozumieć, jakie kroki muszą zostać wykonane po naszej stronie, aby mogły powstać karty rich content dla naszych wyrobów medycznych.
Custommerce to doświadczeni eksperci w swojej branży, co daje nam pewność, że ich rozwiązania są godne zaufania. W klarowny sposób wyjaśniają sens wprowadzonych rozwiązań, a także możliwe pozytywne skutki jakie wiążą się z wdrażaniem nowych rozwiązań w kanale e‑commerce. Projekt Intro, to z pewnością idealne rozwiązanie dla firm, które pragną rozpocząć tworzenie i implementację rozbudowanych treści w postaci kart rich content dla swoich produktów, nie tylko w farmacji.
Specjalista ds. Badań i Rozwoju
Paweł Kotecki