Realizacja kart produktów dla marki Ariston

Wdrożone w:

Zobacz przykładowe karty

W obszarze opisów produktów dla marki Ariston obserwujemy wyjątkowo wysokie standardy branżowe. 

Nasza praca dla tego klienta obejmowała:

  • Przygotowanie kilkunastu kart produktowych Rich Content 
  • Stworzenie unikalnych treści — dostosowanych do każdego dystrybutora
  • Wdrożenie na platformach: Media Expert i Morele.

Producenci coraz częściej decydują się na zlecenie przygotowania Rich Contentu najwyższej jakości, zamiast polegać na jednolitych katalogowych treściach, które często są zbyt fachowe i nieadekwatne do komunikacji z użytkownikami i nabywcami prezentowanych produktów. Tego typu rozwiązania w branży elektroinstalacyjnej pozwalają skutecznie wyróżnić produkty na tle konkurencji. 

Zobacz galerię z realizacji

Sprawdź jak możemy wesprzeć Twoją markę w e‑commerce

Umów się z naszym specjalistą na bezpłatną konsultację.