Realizacja kart produktów dla marki HENDI

Wdrożone w:
Zobacz przykładową kartę

Firma HENDI kieruje swoją ofertę zarówno do profesjonalnych kucharzy w restauracjach, hotelach, jak i do klientów indywidualnych, którzy cenią sobie wysoką jakość i funkcjonalność.

  • W ramach współpracy dotychczas zrealizowaliśmy dla marki:
  • Łącznie blisko 500 kart produktów Rich Content.
  • Realizacja opisów w kilkunastu kategoriach, w tym: urządzenia grzewcze, obróbka mechaniczna, akcesoria kuchenne i wiele innych.
  • Przygotowanie opisów produktów na podstawie katalogu produktowego, współpraca z zewnętrznym korektorem w celu usprawnienia procesu realizacji.

Nasze działania pozwoliły na zaprezentowanie najważniejszych cech i funkcji urządzeń i akcesoriów kuchennych, które kierowane są przede wszystkich do restauratorów. Dzięki temu, że produkty zostały atrakcyjniej zaprezentowane, marka będzie mogła odnotować większy rusz na stronach oraz zwiększyć sprzedaż produktów, które posiadają Rich Content.

Wdrożenie kart produktów Rich Content dla marki HENDI w autorskim sklepie hendi.com.

Zobacz galerię z realizacji

Sprawdź jak możemy wesprzeć Twoją markę w e‑commerce

Umów się z naszym specjalistą na bezpłatną konsultację.