Realizacja kart produktów dla marki Lirene
- ponad 40 unikalnych projektów graficznych dla kart Master
- 40 różnych serii produktów
- łącznie wyprodukowane 170 kart produktów dla Rossmann

Wdrożone w:
Sama liczba unikalnych wzorów graficznych wskazuje na poważne podejście do prezentacji treści poszerzonych bezpośrednio w miejscu sprzedaży.
Lirene, to jedna z marek, które nie tylko wyznaczają rynkowe trendy w komunikacji produktowej, ale starają się także, by wdrażane były one z najwyższą starannością oraz przygotowywane zgodnie z najlepszymi rynkowymi praktykami. Drogerie Rossmann to z kolei jeden z tych dystrybutorów, który już dawno zdecydował, że warto przyjmować dobrze przygotowane poszerzone treści od swoich dostawców, ponieważ wpływają one znacząco na wynik biznesowy.
Zobacz przykładowe karty










Rich Content
Usługi
Strefy marek SIS (Shop in Shop)Landing PageHosting opisów produktów RCOptymalizacja treści SEOSecondary imagesFoto i video produktoweBanery pod kampanie produktoweZdjęcia aranżacyjne, animacje i infografikiKarty produktów Rich Content na marketplaceKarty produktów Rich Content na rynki zagraniczneKarty produktów Rich Content na własny e-commerce
Oferta
© 2019 - 2025 Custommerce sp. z o.o.