Realizacja kart produktów dla marki Lirene
- ponad 40 unikalnych projektów graficznych dla kart Master
- 40 różnych serii produktów
- łącznie wyprodukowane 170 kart produktów dla Rossmann
Wdrożone w:
Sama liczba unikalnych wzorów graficznych wskazuje na poważne podejście do prezentacji treści poszerzonych bezpośrednio w miejscu sprzedaży.
Lirene, to jedna z marek, które nie tylko wyznaczają rynkowe trendy w komunikacji produktowej, ale starają się także, by wdrażane były one z najwyższą starannością oraz przygotowywane zgodnie z najlepszymi rynkowymi praktykami. Drogerie Rossmann to z kolei jeden z tych dystrybutorów, który już dawno zdecydował, że warto przyjmować dobrze przygotowane poszerzone treści od swoich dostawców, ponieważ wpływają one znacząco na wynik biznesowy.
Zobacz przykładowe karty
Krem liftingujący 50+
Żelowy balsam borowinowy
Nawilżający podkład kryjący
Podkład kryjący
Krem BB matujący
Nawilżający krem redukujący zaczerwienienia
Przeciwzmarszczkowy krem ujędrniający 50+
Nawilżający hydrożel do twarzy
Krem liftingujący
Sprawdź jak możemy wesprzeć Twoją markę w e‑commerce
Rich Content
Usługi
Oferta
© 2024 Custommerce sp. z o.o.