Realizacja kart produktów dla marki Luksja

Wdrożone w:
Zobacz przykładową kartę

Produkty marki Luksja nie tylko zapewniają skuteczną higienę, ale również dostarczają uczucie luksusu i zadbanej skóry. Oryginalne receptury, oparte na naturalnych składnikach i delikatnych formułach, sprawiają, że mydła Luksja to nie tylko produkt codziennego użytku, ale także sposób na przyjemność i relaks podczas codziennej rutyny pielęgnacyjnej. 

Dla marki Luksja stworzyliśmy unikalne projekty graficzne dla takich produktów, jak mydła do rąk, których zadaniem było podkreślenie unikalnego wizerunku marki, który odróżnia ją od konkurencji.

Dzięki starannie opracowanym projektom graficznym oraz wykorzystaniu najnowocześniejszych technologii w kartach produktów Rich Content, które zostały wdrożone w drogerii Rossmann, marka ma możliwość efektywnego wsparcia swojej strategii marketingowej oraz zwiększenia sprzedaży produktów z Rich Contentem.

Zobacz galerię z realizacji

Sprawdź jak możemy wesprzeć Twoją markę w e‑commerce

Umów się z naszym specjalistą na bezpłatną konsultację.