Realizacja kart produktów dla marki Revlon

Wdrożone w:

Revlon to marka, która z powodzeniem od wielu lat inspiruje kobiety na całym świecie i zachęca je do eksperymentowania ze stylem i do wyrażania swojej indywidualności poprzez makijaż. Revlon to nie tylko kosmetyki, ale również symbol pewności siebie i piękna — przekazywany przez pokolenia.

Revlon wyróżnia się na e-półkach od konkurencji dzięki starannie zaprojektowanym kartom produktów Rich Content, które stworzyliśmy dla marki. Dzięki zastosowaniu najnowszych technologii i atrakcyjnym projektom graficznym, karty te nie tylko wzbogacają doświadczenie zakupowe konsumentów, ale również skutecznie wspierają strategię marketingową marki.

Karty produktów Rich Content zostały wdrożone w internetowej drogerii Rossmann, co umożliwia marki Revlon dotarcie do szerszej grupy klientów. Karty produktów Rich Content nie tylko prezentują zalety i różnorodność podkładów Revlon, ale także dostarczają cennych informacji o składnikach i zastosowaniu, co sprzyja świadomym zakupom.

Zobacz galerię z realizacji

Sprawdź jak możemy wesprzeć Twoją markę w e‑commerce

Umów się z naszym specjalistą na bezpłatną konsultację.