Realizacja kart produktów dla marki Russell Hobbs
Russel Hobbs to jeden z wiodących producentów tak zwanego "małego AGD". Ich produkty przeznaczone są do funkcjonowania w sercach naszych domów, jak ujmuje to marka, ale także powstają z myślą o użytkownikach.
Dla marki Russell Hobbs zrealizowaliśmy:
-
ponad 60 wariantów kart produktowych Master
-
blisko 20 dedykowanych projektów graficznych kart Rich Content
-
ponad 150 kart produktów dla różnych kategorii produktowych dostosowanych do różnych platform sprzedażowych
-
zrealizowaliśmy wdrożenie w 6 sklepach: Ceneo, Euro RTV AGD, Media Markt, Media Expert, Komputronik oraz Neonet.
Taka filozofia rozwoju produktu nie może pozostać bez znaczenia dla jego komunikacji w miejscu sprzedaży. Dlatego właśnie orientacja na komfort użytkowania i zadowolenie klienta przełożyły się na decyzje o przygotowaniu kart produktowych w oparciu o najwyższe standardy rynkowe. Karty Rich Content przygotowane przez nas dla Russel Hobbs przewyższają pod względem atrakcyjności, funkcjonalności i czytelności wiele spośród marek szczycących się szerszym portfolio produktów, czy większą rozpoznawalnością znaku towarowego. Właśnie postawienie na rozpoznawalność i pełną prezentację produktu jest jednym z elementów, które pozwalają marce osiągać co raz lepsze wyniki handlowe.