Standardy branżowe w kategorii opisów produktowych dla marek AGD są dzisiaj bardzo wysokie.
W ramach realizacji dla tego klienta przygotowaliśmy:
- 246 kart produktów Rich Content dla 9 kategorii produktowych
- stworzyliśmy unikalne treści dla każdego dystrybutora
- wdrożenie maiło miejsce na 3 platofmach: Euro RTV AGD, MediaExpert i Ceneo.
Branża AGD oraz elektroniki użytkowej była jedną z pierwszych, które zaadaptowały i doceniły efekty biznesowe przejścia na wyższy standard komunikacji produktowej z klientem końcowym. Dbałośc o e-marchandising w sklepach z elektroniką użytkową to dzisiaj już niemal oczekiwanie dystrybutorów. Producenci co raz częściej decyzują się już także na zlecanie przygotowania najwyższej jakości Rich Contentu i co raz żadziej opierają się o wykorzystywanie jednolitych katalogowych treści, przygotowanych często fachowym językiem, nie odpowiednim do komunikacji z użytkownikami i nabywcami prezentowanych produktów.