Realizacja kart produktów Rich Content dla marki Amica

Wdrożone w:
Zobacz przykładową kartę

Amica, to najdłużej rozwijająca swój Rich Content polska marka. Świadomość zmiany płynącej z upowszechniania wizerunku innowatora oraz efektów sprzedażowych powoduje, że nasza współpraca trwa już długo i wspólnie wypracowujemy co raz lepsze rozwiązania oraz zmieniamy standard komunikacji w e-commerce.

Dla marki Amica zrealizowaliśmy: 

  • ponad 7500 kart produktowych typu Rich Content 

  • przetestowaliśmy blisko 200 wariantów wzorców kart master 

  • nadzorowaliśmy wdrożenia w 12 sklepach: Euro RTV AGD, OleOle, Media Expert, Media Markt, Neonet, Neo24, Allegro, Ceneo, Max Kuchnie, Max Elektro, Electro.pl, Avans 

  • rozwijamy cały czas rozwiązania dla kilkunastu kategorii produktowych z portfolio marki. 

To właśnie Amica była jedną z firm, które przesądziły o tym, że liderzy handlowi branży AGD w Polsce zdecydowali się realizować wdrożenia kart typu Rich Content. Rola innowatora towarzyszy naszej współpracy od początku, a ciągłe poszukiwanie lepszych, bardziej efektywnych rozwiązań jest w nią wpisane na stałe. Amica nie ogranicza się tylko do produkcji kart Rich Content, zrealizowaliśmy też dla tego klienta strefy marek oraz liczne dedykowane landing page wspierające działania marketingowe.

Zobacz galerię z realizacji

Sprawdź jak możemy wesprzeć Twoją markę w e‑commerce

Umów się z naszym specjalistą na bezpłatną konsultację.