Rewolucja prezentacji produktów marki ABB w postaci kart produktów Rich Content

Wdrożone w:
Zobacz przykładową kartę

To wiodąca globalna firma technologiczna, która rozwija produkty w dziedzinie elektryfikacji, robotyki, automatyki i systemów napędowych oraz integruje je z innowacyjnymi rozwiązaniami cyfrowymi.

Dla marki ABB, która przesuwa granice technologii i podnosi poziomy efektywności rozwiązań elektroinstalacyjnych, przygotowaliśmy:

  • 58 kart produktów Rich Content Softastartów z serii PSX, PSE, PSTR.
  • 88 kart Rich Content dla rozłączników Tmax w podziale na 7 grup.
  • Prawie 100 kart produktów Rich Content włączników z nowoczesnych serii Zenit i Future, w których zadbaliśmy o ciekawą prezentację produktów marki, która będzie zachęcała potencjalnych klientów firmy do zakupu produktów marki ABB.

Nasze działania sprawiły, że użytkownicy spędzają więcej czasu na podstronach produktowych. Wzrósł też poziom intensywność przewijania kart, która może wskazywać na wzrost świadomości konsumentów na temat prezentowanych produktów. Atrakcyjne zaprezentowanie produktów marki przyczyniło się do zwiększenia świadomości i rozpoznawalności marki.

Wdrożenie kart produktów Rich Content w sklepach e-polimet i solar.pl.

Zobacz galerię z realizacji

Sprawdź jak możemy wesprzeć Twoją markę w e‑commerce

Umów się z naszym specjalistą na bezpłatną konsultację.