Rich Content dla lidera w branży systemów zamocowań — marki fischer

Wdrożone w:
Zobacz przykładową kartę

fischer to marka specjalizująca się w produkcji nowoczesnych systemów zamocowań. Marka zainicjowała innowacyjne rozwiązania w swojej branży i wdrożyła na rynek kołki nylonowe i plastikowe. Mocowania wykonane z plastiku stanowią doskonałe oraz ekonomiczne rozwiązanie dla obciążeń o charakterze lekkim i średnim. Dzięki wykorzystaniu wysokiej jakości nylonu, kołki te cechują się wyjątkową wytrzymałością podczas montażu, gwarantując trwałe i niezawodne mocowanie.

Dla marki fisher zrealizowaliśmy:

  • Łącznie 240 kart produktów Rich Content w aż 19 różnych kategoriach.
  • 19 indywidualnych projektów graficznych dla kart produktów typu master.

Każda zrealizowana przez nas karta podkreślała najważniejsze korzyści, które mógłby zyskać konsument decydując się na zakupy produktów marki. Dzięki temu marka fischer zwiększyła sprzedaż w e‑commerce o 44%, bez dodatkowych wydatków na reklamę.

Karty produktów Rich Content dla marki wdrożyliśmy w dwóch wiodących sklepach z branży - tim.pl oraz buduj24.pl.
 

 

Zobacz galerię z realizacji

Sprawdź jak możemy wesprzeć Twoją markę w e‑commerce

Umów się z naszym specjalistą na bezpłatną konsultację.