Rich Content dla marki fischer
- ponad 240 kart produktów Rich Content
- 19 różnych kategorii produktowych
- 19 indywidualnych projektów graficznych dla kart produktów typu master
fischer to marka specjalizująca się w produkcji nowoczesnych systemów zamocowań. Marka zainicjowała innowacyjne rozwiązania w swojej branży i wdrożyła na rynek kołki nylonowe i plastikowe. Mocowania wykonane z plastiku stanowią doskonałe oraz ekonomiczne rozwiązanie dla obciążeń o charakterze lekkim i średnim. Dzięki wykorzystaniu wysokiej jakości nylonu, kołki te cechują się wyjątkową wytrzymałością podczas montażu, gwarantując trwałe i niezawodne mocowanie.
Każda zrealizowana przez nas karta podkreślała najważniejsze korzyści, które mógłby zyskać konsument decydując się na zakupy produktów marki. Dzięki temu marka fischer zwiększyła sprzedaż w e‑commerce o 44%, bez dodatkowych wydatków na reklamę.
Karty produktów Rich Content dla marki wdrożyliśmy w dwóch wiodących sklepach z branży ‑ tim.pl oraz buduj24.pl.
Opinia klienta
Z naszego punku widzenia oferta kart rich content, idealnie wpasowała się w naszą strategię obecności produktów fischer w sferze online.
Budując karty wspieramy zarówno sieć naszych partnerów oferujących sprzedaż naszych produktów online, jednocześnie w innowacyjny sposób edukujemy klientów o zaletach i właściwościach naszych produktów.
Tak dobry, finalny efekt kart jest w dużej mierze zasługą zaangażowania i bardzo efektywnej pracy zespołu Custommerce. Mimo ekstremalnego czasu realizacji jaki został narzucony plus zupełnie nowa kategoria produktów do opracowania, efekt końcowy był dla nas bardzo zadawalający.
Z czystym sumieniem mogę polecić usługi Custummerce innym podmiotom szukającym godnego zaufania partnera do realizacji podobnych rozwiązań online.
Marketing Communication E‑commerce Manager
Mateusz Kopeć