Logo Custommerce

Tworzenie landing page

Zapewne zależy Ci na tym, aby klient, zaglądając na witrynę Twojej firmy, znalazł się od razu w odpowiednim miejscu ‑ z punktu widzenia Twojego interesu. Aby tak się stało, przyda Ci się odpowiednio stworzony landing page, a więc strona docelowa, na której będziesz publikował podejmowane przez siebie działania marketingowe. Jest ona świetnym uzupełnieniem witryny firmowej, a "lądować" na niej będą potencjalni klienci.

Jeśli planujesz np. promocję, wdrożenie programu rabatowego w sprzedaży usług czy produktów, to właśnie to intuicyjne narzędzie Ci w tym pomoże! Stanowi ono ostatnie ogniwo w wielu kampaniach i pozwala np. na atrakcyjne przedstawienie Twojego nowego produktu.

Jak przekonasz klienta za pomocą strony sprzedażowej?

Z założenia powinna się ona odróżniać od głównej witryny czy innej podstrony. Strona sprzedażowa funkcjonuje samodzielnie, a jej zadaniem jest wymiana i budowanie relacji z klientem. W jaki sposób? Za jej pośrednictwem przedstawiasz konsumentowi możliwości zawarcia atrakcyjnej transakcji. Dajesz wyjątkową ofertę lub bonus, a nabywca w zamian ma podać swoje dane kontaktowe. Jeśli go przekonasz, Twoja baza powiększy się o kolejnego klienta. Docelowo landing page powinien prowadzić bowiem do sklepu online, czy konkretnej strony produktowej, która wygeneruje sprzedaż. Na tej ostatniej z kolei powinny znaleźć się takie elementy jak m.in. zdjęcie produktu, który można nabyć, jego opis, cena, powód, dla którego klient powinien go kupić (odwołanie się do emocji) oraz opinie.

Jak powinna być zaprojektowana strona sprzedażowa?

Jeśli oczekujesz od użytkowników sprawnego konwertowania na stronie landingowej, zapewnij im do tego warunki. W jaki sposób powinna zostać przygotowana witryna sprzedażowa? Przede wszystkim musi:

  • być przejrzysta i specjalnie zaprojektowana pod konkretną grupę odbiorców,
  • przykuwać ich uwagę,
  • mieć nieskomplikowaną strukturę i prosty design,
  • zapewniać intuicyjne poruszanie się po jej zawartości,
  • zawierać elementy Call To Action.

Te wszystkie elementy doskonale sprawdzą się przy generowaniu leadów.

Nie ma sensu przesadzać z innowacyjnością czy kreatywnością przy jej tworzeniu. Na stronie sprzedażowej lepiej zastosować ikony lub znaki, które są łatwo rozpoznawalne oraz ograniczyć liczbę elementów, które mogą rozpraszać uwagę konsumenta. 

Skontaktuj się z nami i dowiedz się więcej

Stwórz z nami unikalny landing page!

Niewątpliwie w dzisiejszych czasach wygląd oraz działanie strony produktowej czy sprzedażowej muszą być na tyle atrakcyjne, aby w gąszczu konkurencji, zaangażować nowych odbiorców. Często "lądują" oni na docelowej witrynie nie do końca tego świadomi, bo kliknęli przed chwilą np. umieszczony baner w sieci.

W dobrej kampanii marketingowej tworzenie landing page jest naturalnym procesem. Jak więc skutecznie za jej pośrednictwem zaciekawić odbiorcę? Poznaj nasze sprawdzone rozwiązania! Dopilnujemy, żeby strona produktowa czy sprzedażowa nie była przypadkowym projektem, ale miejscem, w którym klient trafi na gustowną grafikę, intuicyjne rozwiązania i da się przekonać, aby wejść w relację konsumencką!

Custommerce Blob 6
Sprawdź jak możemy wesprzeć Twoją markę w e‑commerce
Example Custommerce Rich Cards
© 2024 Custommerce sp. z o.o.