Interdyscyplinarny zespół in-house
Dzięki naszym usługom nie musisz zatrudniać specjalistów in‑house, agencji marketingowej lub freelancerów, aby zrealizować strony produktowe Rich Content Twojej marki.
Zespół Custommerce
Dowiedz się, za co odpowiadają poszczególni specjaliści
Project Manager
Nad projektem czuwa Project Manager, który odpowiada za sprawną koordynację projektu, bieżącą komunikację z klientem i pośrednictwo między Tobą a dystrybutorem oraz zespołem projektowym.
Do zadań Project Managera należy też m.in.:
Do zadań Project Managera należy też reagowanie na Twoje bieżące potrzeby i problemy dotyczące trwającego projektu, przygotowywanie raportów podsumowujących wykonane prace, prowadzenie i organizowanie spotkań statusowych, bieżąca współpraca z dystrybutorami, sprawdzanie poprawności wdrożeń i koordynacja prac mających na celu poprawki ewentualnych nieprawidłowości na kartach.
Do zadań Project Managera należy też m.in.:
- ➔przygotowanie harmonogramów działania
- ➔weryfikacja materiałów i uzupełnianie brakujących elementów
- ➔uzupełnianie dystrybucji produktów dla poszczególnych sklepów
- ➔bieżąca aktualizacja statusów przygotowywanych kart produktów Rich Content
Do zadań Project Managera należy też reagowanie na Twoje bieżące potrzeby i problemy dotyczące trwającego projektu, przygotowywanie raportów podsumowujących wykonane prace, prowadzenie i organizowanie spotkań statusowych, bieżąca współpraca z dystrybutorami, sprawdzanie poprawności wdrożeń i koordynacja prac mających na celu poprawki ewentualnych nieprawidłowości na kartach.

Content/SEO Specialist
Za takie zadania, jak opracowanie architektury informacji na karcie odpowiada Content/SEO Specialist.
Do zadań specjalisty od contentu należy też m.in.:
Content/SEO Specialist odpowiada też za przygotowanie tabeli porównawczych, wprowadzanie bieżących zmian w treściach czy układzie karty. Specjalista od Contentu na bieżąco współpracuje z działem graficznym i Project Managerem w celu dostarczenia kart produktów Rich Content, które będą zgodne z Twoimi oczekiwaniami.
Do zadań specjalisty od contentu należy też m.in.:
- ➔stworzenie treści napisanych językiem korzyści
- ➔zebranie treści z materiałów klienta
- ➔tłumaczenie treści z języka angielskiego na polski
- ➔analiza konkurencji i research fraz kluczowych SEO
- ➔parafrazowanie treści, czyli przygotowanie alternatywnych treści dla sklepów, które tego wymagają
Content/SEO Specialist odpowiada też za przygotowanie tabeli porównawczych, wprowadzanie bieżących zmian w treściach czy układzie karty. Specjalista od Contentu na bieżąco współpracuje z działem graficznym i Project Managerem w celu dostarczenia kart produktów Rich Content, które będą zgodne z Twoimi oczekiwaniami.

UX/UI Graphic Designer
Stworzenie koncepcji kreatywnej i dedykowanego projektu graficznego to zadanie, za które odpowiada doświadczony UX/UI Graphic Designer. Grafik wykonuje też niezbędne grafiki i animacje, assety do pozostałych kart i filmy.
Inne przykładowe zadania grafika to:
Grafik odpowiada też za adaptacje szablonu pod konkretny produkt – podmianę elementów graficznych dla poszczególnych produktów w tym zdjęć produktów (packshotów), zdjęć aranżacyjnych, teł, ikon i innych występujących w karcie i zmieniających się per kategoria.
Inne przykładowe zadania grafika to:
- ➔dopasowywanie przesłanych materiałów graficznych do zasad projektowania graficznego
- ➔poszukiwanie zewnętrznych materiałów graficznych do wykorzystania w projektach w przypadku niewystarczającej liczby materiałów
- ➔wprowadzanie zmian do istniejących projektów i przygotowanie nowych projektów od podstaw
- ➔obróbka elementów graficznych na potrzeby realizacji danego projektu – szparowanie zdjęć (usuwanie tła), fotoretusz, usuwanie lub dodawanie elementów na zdjęciach/grafikach
- ➔eksport assetów graficznych przygotowanych w ramach prac dla zespołu developerów celem składu kart w HTML
Grafik odpowiada też za adaptacje szablonu pod konkretny produkt – podmianę elementów graficznych dla poszczególnych produktów w tym zdjęć produktów (packshotów), zdjęć aranżacyjnych, teł, ikon i innych występujących w karcie i zmieniających się per kategoria.

Web Developer
Web Developer w zespole odpowiada m.in. za skład kart do formatu HTML — przygotowuje karty tak, aby prawidłowo się wyświetlały w różnych sklepach — zgodnie z ich specyfikacjami technicznymi.
Do zadań Web Developera należy też:
Zapewnienie prawidłowego działania kart u każdego dystrybutora – przygotowanie szablonów w odpowiedniej szerokości, ustawienie prawidłowych ścieżek, zebranie gotowych reformatów kart do katalogu zbiorczego i przekazanie do Project Managera celem wdrożenia kart oraz aktualizacja statusu prac również należą do codziennych zadań specjalisty na tym stanowisku.
Do zadań Web Developera należy też:
- ➔walidacja kodu (kod w standardzie z wytycznymi W3C)
- ➔sprawdzenie kodu pod kątem prawidłowego użycia komponentów i SEO
- ➔optymalizacja kodu
- ➔minifikacja stylów
- ➔tworzenie interaktywnych animacji na kartach
- ➔obsługa systemów agregacji danych i systemów dystrybucji danych
- ➔publikacja systemowa, czyli utrzymywanie aktualnych plików i dokumentacji
Zapewnienie prawidłowego działania kart u każdego dystrybutora – przygotowanie szablonów w odpowiedniej szerokości, ustawienie prawidłowych ścieżek, zebranie gotowych reformatów kart do katalogu zbiorczego i przekazanie do Project Managera celem wdrożenia kart oraz aktualizacja statusu prac również należą do codziennych zadań specjalisty na tym stanowisku.

Porównanie
Różne opcje robienia Rich Contentu
Wartość | ![]() | Agencja Marketingowa | Freelancerzy | Własny zespół |
---|---|---|---|---|
1 Gwarancja unikatowego projektu na tle konkurencji | Czasami | Czasami | Czasami | |
2 Ponad 100 gotowych modułów interaktywnych poprawiających doświadczenie zakupowe klienta i zwiększające jego zaangażowanie | ||||
3 Projekt zrealizowany na czas | Czasami | Czasami | ||
4 Procesy realizacji poukładane w sposób, który maksymalnie odciąża klienta - oszczędność czasu Twojego zespołu | ||||
5 Rich Content zawsze dopasowany do wymogów e-retailerów, marketplace | Czasami | |||
6 Autorskie systemy ułatwiające współpracę i realizację projektu | ||||
7 Rich Content zgodny z RWD (optymalizacja mobile & desktop) | Czasami | Czasami | Czasami | |
8 Gotowy HTML zawsze zgodny z projektem graficznym | ||||
9 Gwarancja dostosowania Rich Content do każdego silnika e‑commerce | ||||
10 Duże możliwości produkcyjne (od 1 do 10 000+ Rich Contentów) | ||||
11 Doświadczony PM (pełna obsługa projektu) | Czasami | |||
12 Zawsze dostępny, pełny zespół specjalistów (Project Manager, Researcher, Content/SEO, UX/UI Designer, Web developer) | Czasami | |||
13 Produkt zawsze pokazywany z perspektywy konsumenta (Odp. na pyt. dlaczego wybrać Twój produkt, a nie inny?) | Czasami | Czasami | Czasami | |
14 Poprawa doświadczenia zakupowego klienta | Czasami | Czasami | Czasami | |
15 Rich Content User & SEO friendly | Czasami | Czasami | Czasami | |
16 Doskonałe relacje z dystrybutorami - szybkość wdrożenia Rich Contentu | Czasami | |||
17 Brak ukrytych kosztów | ||||
18 Elastyczne koszty i terminy płarności (oferta szyta pod klienta; do 60 dni) | Czasami | Czasami | ||
19 Łatwa adaptacja na rynki zagraniczne | ||||
20 Dowody skuteczności tworzonego Rich Contentu - case studies & nagrody branżowe | ||||
21 Rich Content realizowany mimo braków w materiałach | Czasami | |||
22 Architektura treści zawsze opracowana dla kupującego produkt | Czasami | Czasami | ||
23 Autorskie systemy monitorujące 24h Rich Content u e-retailerów | ||||
24 Integracja z PIM / CMS / DCL / bazami zewnętrznymi | ||||
25 Pełen nadzór i koordynacja wdrożeń u e-retailerów | Czasami | |||
26 Progresywne raportowanie postępu prac (klient ma pełną kontrolę) | Czasami | |||
27 Audyt wstępny & rekomendacja optymalnych rozwiązań Rich Content | ||||
28 Pełny dostęp do wszystkich stworzonych Rich Contentów | ||||
29 Rozwój kompetencji zespołu klienta (dzielenie się know-how Custommerce) | ||||
30 Znajomość specyfikacji technicznych największych platform e‑commerce (ponad 40) |
1. Gwarancja unikatowego projektu na tle konkurencji | |
![]() | |
---|---|
Agencja Marketingowa | Czasami |
Freelancerzy | Czasami |
Własny zespół | Czasami |
2. Ponad 100 gotowych modułów interaktywnych poprawiających doświadczenie zakupowe klienta i zwiększające jego zaangażowanie | |
![]() | |
---|---|
Agencja Marketingowa | |
Freelancerzy | |
Własny zespół |
3. Projekt zrealizowany na czas | |
![]() | |
---|---|
Agencja Marketingowa | Czasami |
Freelancerzy | Czasami |
Własny zespół |
4. Procesy realizacji poukładane w sposób, który maksymalnie odciąża klienta ‑ oszczędność czasu Twojego zespołu | |
![]() | |
---|---|
Agencja Marketingowa | |
Freelancerzy | |
Własny zespół |
5. Rich Content zawsze dopasowany do wymogów e‑retailerów, marketplace | |
![]() | |
---|---|
Agencja Marketingowa | Czasami |
Freelancerzy | |
Własny zespół |
Rozwiązania dopasowane do potrzeb Twojej marki
Zrealizowaliśmy już setki tysięcy kart produktów Rich Content, które wdrożyliśmy w ponad 40. różnych sklepach internetowych w Polsce i za granicą. Nie zatrudniamy freelancerów — wszyscy specjaliści z naszego zespołu są zawsze do Twojej dyspozycji! Dzięki temu możemy Ci zagwarantować, że każdy projekt ukończymy na czas.
Wspólnie dbamy o to, aby każdy detal był dopasowany do potrzeb i oczekiwań Twoich klientów.

Rich Content
Usługi
Strefy marek SIS (Shop in Shop)Landing PageHosting opisów produktów RCOptymalizacja treści SEOSecondary imagesFoto i video produktoweBanery pod kampanie produktoweZdjęcia aranżacyjne, animacje i infografikiKarty produktów Rich Content na marketplaceKarty produktów Rich Content na rynki zagraniczneKarty produktów Rich Content na własny e-commerce
Oferta
© 2019 - 2025 Custommerce sp. z o.o.