Logo Custommerce

Interdyscyplinarny zespół
in-house

Dzięki naszym usługom nie musisz zatrudniać specjalistów in‑house, agencji marketingowej lub freelancerów, aby zrealizować strony produktowe Rich Content Twojej marki.

Zespół Custommerce

Dowiedz się, za co odpowiadają poszczególni specjaliści

Project Manager

Nad projektem czuwa Project Manager, który odpowiada za sprawną koordynację projektu, bieżącą komunikację z klientem i pośrednictwo między Tobą a dystrybutorem oraz zespołem projektowym.

Do zadań Project Managera należy też m.in.:

  • przygotowanie harmonogramów działania
  • weryfikacja materiałów i uzupełnianie brakujących elementów
  • uzupełnianie dystrybucji produktów dla poszczególnych sklepów
  • bieżąca aktualizacja statusów przygotowywanych kart produktów Rich Content

Do zadań Project Managera należy też reagowanie na Twoje bieżące potrzeby i problemy dotyczące trwającego projektu, przygotowywanie raportów podsumowujących wykonane prace, prowadzenie i organizowanie spotkań statusowych, bieżąca współpraca z dystrybutorami, sprawdzanie poprawności wdrożeń i koordynacja prac mających na celu poprawki ewentualnych nieprawidłowości na kartach.
Custommerce Example Rich Card

Content/SEO Specialist

Za takie zadania, jak opracowanie architektury informacji na karcie odpowiada Content/SEO Specialist.

Do zadań specjalisty od contentu należy też m.in.:

  • stworzenie treści napisanych językiem korzyści
  • zebranie treści z materiałów klienta
  • tłumaczenie treści z języka angielskiego na polski
  • analiza konkurencji i research fraz kluczowych SEO
  • parafrazowanie treści, czyli przygotowanie alternatywnych treści dla sklepów, które tego wymagają

Content/SEO Specialist odpowiada też za przygotowanie tabeli porównawczych, wprowadzanie bieżących zmian w treściach czy układzie karty. Specjalista od Contentu na bieżąco współpracuje z działem graficznym i Project Managerem w celu dostarczenia kart produktów Rich Content, które będą zgodne z Twoimi oczekiwaniami.
Custommerce Example Rich Card

UX/UI Graphic Designer

Stworzenie koncepcji kreatywnej i dedykowanego projektu graficznego to zadanie, za które odpowiada doświadczony UX/UI Graphic Designer. Grafik wykonuje też niezbędne grafiki i animacje, assety do pozostałych kart i filmy.

Inne przykładowe zadania grafika to:

  • dopasowywanie przesłanych materiałów graficznych do zasad projektowania graficznego
  • poszukiwanie zewnętrznych materiałów graficznych do wykorzystania w projektach w przypadku niewystarczającej liczby materiałów
  • wprowadzanie zmian do istniejących projektów i przygotowanie nowych projektów od podstaw
  • obróbka elementów graficznych na potrzeby realizacji danego projektu – szparowanie zdjęć (usuwanie tła), fotoretusz, usuwanie lub dodawanie elementów na zdjęciach/grafikach
  • eksport assetów graficznych przygotowanych w ramach prac dla zespołu developerów celem składu kart w HTML

Grafik odpowiada też za adaptacje szablonu pod konkretny produkt – podmianę elementów graficznych dla poszczególnych produktów w tym zdjęć produktów (packshotów), zdjęć aranżacyjnych, teł, ikon i innych występujących w karcie i zmieniających się per kategoria.
Custommerce Example Rich Card

Web Developer

Web Developer w zespole odpowiada m.in. za skład kart do formatu HTML — przygotowuje karty tak, aby prawidłowo się wyświetlały w różnych sklepach — zgodnie z ich specyfikacjami technicznymi.

Do zadań Web Developera należy też:

  • walidacja kodu (kod w standardzie z wytycznymi W3C)
  • sprawdzenie kodu pod kątem prawidłowego użycia komponentów i SEO
  • optymalizacja kodu
  • minifikacja stylów
  • tworzenie interaktywnych animacji na kartach
  • obsługa systemów agregacji danych i systemów dystrybucji danych
  • publikacja systemowa, czyli utrzymywanie aktualnych plików i dokumentacji

Zapewnienie prawidłowego działania kart u każdego dystrybutora – przygotowanie szablonów w odpowiedniej szerokości, ustawienie prawidłowych ścieżek, zebranie gotowych reformatów kart do katalogu zbiorczego i przekazanie do Project Managera celem wdrożenia kart oraz aktualizacja statusu prac również należą do codziennych zadań specjalisty na tym stanowisku.
Custommerce Example Rich Card
Porównanie

Różne opcje robienia
Rich Contentu

WartośćLogo CustommerceAgencja MarketingowaFreelancerzyWłasny zespół
1 Gwarancja unikatowego projektu na tle konkurencji
Czasami
Czasami
Czasami
2 Ponad 100 gotowych modułów interaktywnych poprawiających doświadczenie zakupowe klienta i zwiększające jego zaangażowanie
3 Projekt zrealizowany na czas
Czasami
Czasami
4 Procesy realizacji poukładane w sposób, który maksymalnie odciąża klienta - oszczędność czasu Twojego zespołu
5 Rich Content zawsze dopasowany do wymogów e-retailerów, marketplace
Czasami
6 Autorskie systemy ułatwiające współpracę i realizację projektu
7 Rich Content zgodny z RWD (optymalizacja mobile & desktop)
Czasami
Czasami
Czasami
8 Gotowy HTML zawsze zgodny z projektem graficznym
9 Gwarancja dostosowania Rich Content do każdego silnika e‑commerce
10 Duże możliwości produkcyjne (od 1 do 10 000+ Rich Contentów)
11 Doświadczony PM (pełna obsługa projektu)
Czasami
12 Zawsze dostępny, pełny zespół specjalistów (Project Manager, Researcher, Content/SEO, UX/UI Designer, Web developer)
Czasami
13 Produkt zawsze pokazywany z perspektywy konsumenta (Odp. na pyt. dlaczego wybrać Twój produkt, a nie inny?)
Czasami
Czasami
Czasami
14 Poprawa doświadczenia zakupowego klienta
Czasami
Czasami
Czasami
15 Rich Content User & SEO friendly
Czasami
Czasami
Czasami
16 Doskonałe relacje z dystrybutorami - szybkość wdrożenia Rich Contentu
Czasami
17 Brak ukrytych kosztów
18 Elastyczne koszty i terminy płarności (oferta szyta pod klienta; do 60 dni)
Czasami
Czasami
19 Łatwa adaptacja na rynki zagraniczne
20 Dowody skuteczności tworzonego Rich Contentu - case studies & nagrody branżowe
21 Rich Content realizowany mimo braków w materiałach
Czasami
22 Architektura treści zawsze opracowana dla kupującego produkt
Czasami
Czasami
23 Autorskie systemy monitorujące 24h Rich Content u e-retailerów
24 Integracja z PIM / CMS / DCL / bazami zewnętrznymi
25 Pełen nadzór i koordynacja wdrożeń u e-retailerów
Czasami
26 Progresywne raportowanie postępu prac (klient ma pełną kontrolę)
Czasami
27 Audyt wstępny & rekomendacja optymalnych rozwiązań Rich Content
28 Pełny dostęp do wszystkich stworzonych Rich Contentów
29 Rozwój kompetencji zespołu klienta (dzielenie się know-how Custommerce)
30 Znajomość specyfikacji technicznych największych platform e‑commerce (ponad 40)
1. Gwarancja unikatowego projektu na tle konkurencji
Logo Custommerce
Agencja Marketingowa
Czasami
Freelancerzy
Czasami
Własny zespół
Czasami
2. Ponad 100 gotowych modułów interaktywnych poprawiających doświadczenie zakupowe klienta i zwiększające jego zaangażowanie
Logo Custommerce
Agencja Marketingowa
Freelancerzy
Własny zespół
3. Projekt zrealizowany na czas
Logo Custommerce
Agencja Marketingowa
Czasami
Freelancerzy
Czasami
Własny zespół
4. Procesy realizacji poukładane w sposób, który maksymalnie odciąża klienta ‑ oszczędność czasu Twojego zespołu
Logo Custommerce
Agencja Marketingowa
Freelancerzy
Własny zespół
5. Rich Content zawsze dopasowany do wymogów e‑retailerów, marketplace
Logo Custommerce
Agencja Marketingowa
Czasami
Freelancerzy
Własny zespół

Rozwiązania dopasowane do potrzeb Twojej marki

Zrealizowaliśmy już setki tysięcy kart produktów Rich Content, które wdrożyliśmy w ponad 40. różnych sklepach internetowych w Polsce i za granicą. Nie zatrudniamy freelancerów — wszyscy specjaliści z naszego zespołu są zawsze do Twojej dyspozycji! Dzięki temu możemy Ci zagwarantować, że każdy projekt ukończymy na czas.
Wspólnie dbamy o to, aby każdy detal był dopasowany do potrzeb i oczekiwań Twoich klientów.
Custommerce Blob 6
Sprawdź jak możemy wesprzeć Twoją markę w e‑commerce
Example Custommerce Rich Cards
© 2019 - 2025 Custommerce sp. z o.o.