Karty produktów Rich Content dla marki Oltens

Wdrożone w:
Zobacz przykładową kartę

Innowacyjne rozwiązania marki Oltens w zakresie armatury, mebli łazienkowych i akcesoriów, sprawiają, że wnętrza łazienek stają się funkcjonalne i eleganckie. 

Dla marki Oltens, która należy do jednych z czołowych producentów armatury, mebli łazienkowych i różnego rodzaju akcesoriów, które pozwalają na łatwe i szybkie eleganckie zaaranżowanie wnętrz łazienek przygotowaliśmy: 

  • Kilka tysięcy kart produktów Rich Content dla wszystkich kategorii produktowych z portfolio Klienta w aż 3 wersjach językowych: polskiej, czeskiej i niemieckiej.
  • Zadbaliśmy też o nie tylko poprawną, ale też interesującą ekspozycję kluczowych benefitów produktów marki Oltens.
  • Ponadto, aby uatrakcyjnić zawartość kart produktów Rich Content, zastosowaliśmy najlepsze praktyki neuromarketingowe.

Dzięki tym działaniom udało się skutecznie zwiększyć czas, jaki użytkownicy spędzają na podstronach produktowych. Zauważalnie wzrosła również intensywność przewijania kart, co przekłada się na lepszą świadomość konsumentów dotyczącą korzyści oferowanych przez prezentowane produkty. W połączeniu z konsekwentnymi projektami graficznymi i odpowiednią ekspozycją multimediów to przyczyniło się do pozytywnego wpływu na świadomość marki i jej rozpoznawalność.

Wdrożenie kart produktów Rich Content miało miejsce na stronie lazienkaplus.pl — sklepie z wyposażeniem łazienek Nr 1 w Polsce oraz na oltens.com.

Zobacz galerię z realizacji

Sprawdź jak możemy wesprzeć Twoją markę w e‑commerce

Umów się z naszym specjalistą na bezpłatną konsultację.