Realizacja kart produktów dla marki NIVEA
- Ponad 2000 zrealizowanych kart produktów Rich Content dla marki NIVEA
- Ponad 100 unikalnych projektów graficznych MASTER
Karty produktów Rich Content dla marki NIVEA w liczbach:
- 10 sklepów internetowych, do których wdrożyliśmy karty produktów Rich Content NIVEA: Amazon, Allegro, Rossmann, SuperPharm, Frisco, Hebe, eZebra, Cocolita, drogeria Olmed oraz łotewska drogeria Drogas
- 4 lata stałej współpracy
- Ponad 3 500h poświęconych na prace projektowe
Stworzyliśmy unikatowe procesy realizacji projektów dla Nivea
Dla Nivea zbudowaliśmy stały zespół oraz dedykowanego Project Managera, który doskonale zna i rozumie systemy wewnętrzne oraz bieżące potrzeby i wymagania Nivea. Działamy w sprawdzonym procesie z wykorzystaniem interdyscyplinarnego zespołu (analiza, treści, tłumaczenia, UX/UI design, programowanie, wdrożenie, monitoring, project management). Pracujemy blisko i w ściślej współpracy, by stale dopasowywać się do zmieniających się potrzeb.
Opinia klienta
E‑commerce jest dla nas bardzo istotną częścią biznesu, dlatego aby wyróżniać nasze produkty na e‑półce i budować spójny wizerunek marki w wielu kanałach zdecydowaliśmy się na usługi Custommerce.
Rocznie tworzymy setki Rich Contentowych kart produktów, które wspierają wizerunek marki jako eksperta w trosce o skórę u wielu dystrybutorów. Specjalizacja Custommerce w tworzeniu wyjątkowej komunikacji produktowej, profesjonalne podejście, znajomość specyfiki branży kosmetycznej w e‑commerce i doświadczenie we współpracy z kluczowymi dystrybutorami to ważne dla nas argumenty do współpracy.
Tworzone przez Custommerce materiały odpowiadają potrzebom marki i dystrybutora, a ich wysoka jakość i innowacyjne rozwiązania skutecznie wyróżniają NIVEA na tle konkurencji. Komunikacja produktowa jest atrakcyjna i angażująca dla klientów, a jednocześnie w znakomity sposób podkreśla korzyści płynące z produktów.
Responsywność i pełna koordynacja projektów na każdym etapie realizacji sprawia, że możemy śmiało polecić współpracę z Custommerce.
Dyrektor marketingu
Małgorzata Sieczkowska