Realizacja kart produktów dla marki Remington
- Ponad 100 produktów z bogatymi opisami Rich Content
- Łącznie wdrożonych ponad 260 kart produktów
- Wdrożenie w 6 sklepach: RTV Euro AGD, Media Markt, Media Expert, Neonet, Ceneo i Komputronik
Marka Remington oferuje asortyment do stylizacji i pielęgnacji włosów zarówno tych przeznaczonych dla mężczyzn, jak i kobiet. Firma oferuje m.in. golarki, suszarki, prostownice, lokówki czy maszynki do strzyżenia. Te produkty są projektowane z myślą o różnych potrzebach i rodzajach włosów.
Poza kartami produktów Rich Content wspólnie z marką Remington stworzyliśmy też Landing Page dla nowej serii produktów marki — Remington One.
Firma Remington nieustannie wprowadza innowacje technologiczne do swoich produktów, starając się sprostać oczekiwaniom klientów i dostarczyć nowoczesne rozwiązania do codziennej stylizacji włosów.
Opinia klienta
Przed nawiązaniem współpracy z Rich content house Custommerce, tworzyliśmy rich content wspólnie z agencją marketingową. Mogę więc śmiało porównać jak bardzo różni się proces współpracy. Zespół Custommerce to specjaliści w swoim fachu, doświadczeni i skoncentrowani na tworzeniu nowoczesnej komunikacji produktowej online.
Partnerska współpraca i wspólne warsztaty strategiczno‑kreatywne pozwalają nam pokazywać produkty w niespotykany dotychczas sposób, wyróżniając je na tle produktów konkurencji.
Wiedza technologiczna i doświadczenie współpracy z dystrybutorami e‑commerce sprawiają, że nie muszę się martwić o wdrożenia kart produktów, oszczędzając mnóstwo czasu.
Jeśli zależy Ci, by Twoje produkty wyglądały na e‑półce lepiej od konkurencji, wybierz Custommerce.
Digital Marketing Specialist
Krzysztof Modrzewski