Blog o e‑commerce

Nowoczesna komunikacja oczami klientów, marek i sklepów.
Na naszym blogu przeczytasz o tym jak właściwie prezentować produkty w sklepie internetowym, żeby Twoi klienci je zrozumieli i chcieli kupować.
Przygotowywanie treści do kart produktów.
Jak przygotować idealne karty produktów w e-commerce dla branży kosmetycznej.
autor
Maciej Tomaszyk
Produkcja rich contentu zaczyna się od planowania
Jak przygotować się do tworzenia kart produktów rich content dla branży kosmetycznej?
autor
Maciej Tomaszyk
Produkty kosmetyczne w ujęciu "beauty shot"
Jakie korzyści dają markom w branży kosmetycznej karty produktów rich content?
autor
Maciej Tomaszyk
Cz. 4: Opinie o sklepie internetowym i opinie o produktach – jak radzić sobie z negatywnymi opiniami?
autor
Konrad Orzechowski
Cz.3: Opinie o produktach – sprawdź, czy robisz już wszystko, by je zbierać i dobrze wykorzystać w e-commerce
autor
Konrad Orzechowski
Opinie o produktach
Cz.2: Opinie o sklepie internetowym i opinie o produkcie – dlaczego warto je mieć? (12 powodów)
autor
Konrad Orzechowski
Opinie o sklepie internetowym
Cz. 1: Opinie o sklepie internetowym i opinie o produktach – bezobsługowy sposób na budowanie zaufania i zwiększanie konwersji
autor
Konrad Orzechowski
Dla kogo rich content? W jakich branżach marki go stosują
Dla kogo rich content? Sprawdź, czy powinieneś postawić już dziś na bogate karty produktowe w e-commerce
autor
Konrad Orzechowski
Rich content - korzyści
Rich content – jakie korzyści przynosi markom sprzedającym w e-commerce?
autor
Konrad Orzechowski
Strategie cenowe: czym są i jak przekładają się na sukces sprzedażowy?
Strategie cenowe: czym są i jak przekładają się na sukces sprzedażowy?
autor
Maciej Tomaszyk
Strefa marki w e-commerce. Buduj wizerunek marki dzięki idei shop-in-shop
autor
Konrad Orzechowski
Opis produktu z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI) – pieśń przyszłości, czy współczesne realia?
autor
Konrad Orzechowski

Sprawdź jak możemy wesprzeć Twoją markę w e‑commerce

Umów się z naszym specjalistą na bezpłatną konsultację.